Fitness Seller

advies gevraagd voor deze kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
ik ga een kuur doen bestaande uit: tprop/fina/eq/winstrol

probleem 1: ik heb alleen maar 50mg/ml eq
hoe injecteer ik 400-600mg/week met die dosering? 3cc in elke injectie? of gewoon niet aan beginnen?

probleem 2: tprop olie is 25mg/ml. Ik wil deze olie gebruiken om bij mijn comp th pellets te voegen.
Dus dit wordt een dagelijkse injectie waarbij ik 50mg tprop en 60-80mg fina wil hebben.
1ml moet dus bevatten: 25mg tprop en 30-40mg fina?
Dus ongeveer 4-5 pellets per ml tprop? (BA meegerekend)

winstrol: maar drinken of gewoon helemaal weglaten?
 
Iedereen bedankt vor je commentaar en hulp, ik ga gelijk aan de slag!! [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Graag gedaan bestoldschool :p :p
 
Originally posted by bestoldschool
ik ga een kuur doen bestaande uit: tprop/fina/eq/winstrol

probleem 1: ik heb alleen maar 50mg/ml eq
hoe injecteer ik 400-600mg/week met die dosering? 3cc in elke injectie? of gewoon niet aan beginnen?

probleem 2: tprop olie is 25mg/ml. Ik wil deze olie gebruiken om bij mijn comp th pellets te voegen.
Dus dit wordt een dagelijkse injectie waarbij ik 50mg tprop en 60-80mg fina wil hebben.
1ml moet dus bevatten: 25mg tprop en 30-40mg fina?
Dus ongeveer 4-5 pellets per ml tprop? (BA meegerekend)

winstrol: maar drinken of gewoon helemaal weglaten?

van onder naaar boven winstrol bewaren voor het cutten je gebruikt toch al eq.

bij de fina word moeilijk het moeilijk het gaat trouwens niet alles wat je mengt word de mg per ml minder van de tprop je begint met 25 mg en dat word alleen maar minder door er fina bij te doen mengen met die spullen zoe ik niet vooraf dan maar gewoon in de spuit van de een 0,5 ml en de ander 1 ml

eq ja het is niet anders heb het zelf ook veel gedaan met 50mg/ml dat was dus 5 ml per bil :D :D

en de volgende dag de test ed. erbij

have fun !! ;)
 
dit is een cutting kuur (tprop/fina/eq) dus winny zou daar makkelijk tussen kunnen vallen.

tprop olie is 25mg/ml.
als ik er meer olie bij gooi wordt de dosering idd lager, maar ik gooi alleen de pellets bij dezelfde hoeveelheid tprop olie.

eq wordt dan maar met een vette olie reet rondlopen :mad:

Bedankt iig
 
Back
Naar boven