MuscleMeat

Advies gevraagd voor een kuur

Bezoekers in dit topic

delft86

Novice
Lid geworden
20 mrt 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hello guys, ik heb me vandaag aangemeld hier op het forum en een hoop gelezen en zeker al veel geleerd.

Viel me al op dat er al onwijs veel topics zijn over de vraag ik die ik ook wil stellen maar ik ga toch een beleefde poging wagen bij de ervaren mensen hier, wie weet kan iemand me op weg helpen en wie niet waagt wie niet wint toch.

Ben de laatste maanden flink bezig met mijn voeding en probeer zo hard mogelijk en regelmatig te trainen, heb helaas niet altijd even vaak tijd vanwege drukke werkzaamheden.

Op zich gaat het best lekker, krijg een hoop complimenten van mijn omgeving over de manier waarop ik er mee bezig ben en de progressie die ik maak.

Toch loop ik al een tijdje met het idee in mijn hoofd om eens een kuurtje te proberen, ik was hier vroeger eigenlijk niet zo een voorstander van maar ik denk dat het net een zetje in mijn rug kan zijn om nog harder te trainen en beter op mijn voeding te letten.

Nou komt de vraag die jullie vast al miljoenen x gehoord hebben;

Wat is nou een goede kuur om mee te beginnen, ik hoef niet per se enorm te groeien, wil gewoon graag wat meer massa en wat droger worden.
Mij is door meerdere mensen Winstrol only (oral) aangeraden.

Nou kan ik zelf wel verzinnen dat ik met trainen alleen dat ook wel kan bereiken maar ik wil toch graag zoveel mogelijk informatie en advies inwinnen.

Mijn gewicht is op dit moment 83 kilo, ben 1.76 en vetpercentage 11%, ben trouwens 29 jaar.

Heb waarschijnlijk nog veel meer vragen maar wou toch ff afwachten of iemand de moeite neemt om te reageren en advies kan geven.

Alvast bedankt guys !
 
Zelf geen ervaring.
Maar wat ik van de meeste hier begreep (en mijn omgeving) is dat 9/10 mensen die een winny only kuur als eerste kuur hebben gedaan, dat ze balen en niet gelijk een test kuur hebben gepakt.

Velen beginnen met Test e 250-500mg EW en dan 12 weken.

Wat word aangeraden voor een beginner en een goede A:E verhouding is Test samen met Mast/primo combineren. 350mg test e - 200mg mast e of 250mg test - 250mg primo. Dit voor 6 weken.

nogmaals, zelf geen ervaring. Kan dat jij winny only top vind.

PS. Lees dit topic even. https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/
 
Zelf geen ervaring.
Maar wat ik van de meeste hier begreep (en mijn omgeving) is dat 9/10 mensen die een winny only kuur als eerste kuur hebben gedaan, dat ze balen en niet gelijk een test kuur hebben gepakt.

Velen beginnen met Test e 250-500mg EW en dan 12 weken.

Wat word aangeraden voor een beginner en een goede A:E verhouding is Test samen met Mast/primo combineren. 350mg test e - 200mg mast e of 250mg test - 250mg primo. Dit voor 6 weken.

nogmaals, zelf geen ervaring. Kan dat jij winny only top vind.

PS. Lees dit topic even. https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/
Kuur van 6 weken lang esters ? Dik nutteloos , no offence maar als je geen ervaring hebt waarom reageer je dan ?
Oral only is niets als je wil bijkomen 500 test e ew eventueel een oral de eerste 3-4 weken maar zou geen winstrol doen als je wil bijkomen zou eerder Tbol of dbol nemen.
2 x per week 500iu hcg en als AI 0,5mg adex eod
 
Kuur van 6 weken lang esters ? Dik nutteloos , no offence maar als je geen ervaring hebt waarom reageer je dan ?
Oral only is niets als je wil bijkomen 500 test e ew eventueel een oral de eerste 3-4 weken maar zou geen winstrol doen als je wil bijkomen zou eerder Tbol of dbol nemen.
2 x per week 500iu hcg en als AI 0,5mg adex eod
Lees Cools zn topic aub.
 
Waarom zou je in je eerste kuur gelijk een AI mee laten lopen?
Ik zou dan eerder mast of primo proberen
 
Waarom zou je in je eerste kuur gelijk een AI mee laten lopen?
Ik zou dan eerder mast of primo proberen
Omdat 9/10 mensen altijd een al moet laten mee lopen
 
Cools weet veel maar is niet de enige manier
Heb ik gezegd dat het de enige manier is dan? Kheb geschreven wat aangeraden word. Heb ook gezegd toch dat 500mg test e een aanrader is? En nee heb er geen ervaring mee nee. Daarom zeg ik het 2x.
 
Heb ik gezegd dat het de enige manier is dan? Kheb geschreven wat aangeraden word. Heb ook gezegd toch dat 500mg test e een aanrader is? En nee heb er geen ervaring mee nee. Daarom zeg ik het 2x.
Ga dan geen dom advies geven van 6 weken op lange esters als eerste kuur test is altijd basis dus kun je daar beter mee beginnen om te kijken hoe je daar op reageert mocht je eventueel sides hebben weet je dat het de test is
 
Ga dan geen dom advies geven van 6 weken op lange esters als eerste kuur test is altijd basis dus kun je daar beter mee beginnen om te kijken hoe je daar op reageert mocht je eventueel sides hebben weet je dat het de test is
Ja is cool man. Is mijn advies.
 
Ga dan geen dom advies geven van 6 weken op lange esters als eerste kuur test is altijd basis dus kun je daar beter mee beginnen om te kijken hoe je daar op reageert mocht je eventueel sides hebben weet je dat het de test is
Je adviseert zelf gelijk een AI erbij. Dat valt dan toch ook niet echt onder test only kwa sides.
6 weken is te kort dat ben ik met je eens.
Zeker met primo. Dit ging vanaf week 8-10 steeds beter werken had ik het idee
 
Je adviseert zelf gelijk een AI erbij. Dat valt dan toch ook niet echt onder test only kwa sides.
6 weken is te kort dat ben ik met je eens.
Zeker met primo. Dit ging vanaf week 8-10 steeds beter werken had ik het idee
Test werk eigenlijk beter vanaf 600mg voor een heel lange tijd 16 + weken ook qua vetverbranding (volgens us boards en studies geloof ik)
heb zelf de fout gemaakt om in het begin geen ai te gebruiken voelde me shit veeeeel te hoge bloeddruk en hartslag en kreeg men handen niet meer dicht van het vocht dus reken maar dat de meeste een AI nodig hebben gelukkig ben ik niet gyno gevoelig, beter beginnen met 0.5 adex eod dan later spijt hebben en je gyno proberen op te lossen enkel opletten voor de rebound in je nakuur verder is adex heel safe op die doseringen.


Als je ging cutten kon 250g mast en 250 test perfect maar zou dan nog een ai mee laten lopen , reken ongeveer per 500mg test 0.5mg adex eod voor de meeste mensen ik ben nog niet hoger moeten gaan dan 0.5 eod.
 
enkel opletten voor de rebound in je nakuur verder is adex heel safe op die doseringen.


Als je ging cutten kon 250g mast en 250 test perfect maar zou dan nog een ai mee laten lopen , reken ongeveer per 500mg test 0.5mg adex eod voor de meeste mensen ik ben nog niet hoger moeten gaan dan 0.5 eod.

Hoe zit het nou precies met die rebound? Begin zelf over een week met m'n nakuur, test e 500. Heb vanaf week 5 ongeveer 0.5 ED adex laten meelopen, oestrogeen liep echt te hoog op. Na een week overgegaan op 0.25 EOD, ging perfect voor de rest.

Maar laat ik de adex nu mee lopen tot aan m'n nakuur gewoon? En zodra ik met de nolva begin laat ik de adex vallen?

@TS sorry voor deze vraag, maar komt toevallig hier ter sprake.
 
Hoe zit het nou precies met die rebound? Begin zelf over een week met m'n nakuur, test e 500. Heb vanaf week 5 ongeveer 0.5 ED adex laten meelopen, oestrogeen liep echt te hoog op. Na een week overgegaan op 0.25 EOD, ging perfect voor de rest.

Maar laat ik de adex nu mee lopen tot aan m'n nakuur gewoon? En zodra ik met de nolva begin laat ik de adex vallen?

@TS sorry voor deze vraag, maar komt toevallig hier ter sprake.
Zou sowieso je adex mee laten lopen tot aan je nakuur en dan stilletjes aan afbouwen tot 0,25mg e3d
 
Ik begin dinsdag aan week 6 van test e-primo kuurtje, en het is zeker niet "dik nutteloos". Begon te gainen, kracht en gewicht, vanaf dag 1.
 
Tuurlijk is het niet nutteloos. Maar ik vond het puur op gevoel zonde om te stoppen na 6 weken
 
Bijna niets alleen wat droger geworden. Daarna dosering primo omhoog door teveel oestrogeen. Uiteindelijk zon 10 kg gepakt. Bijna niks over gehouden door privé dingen
 
Ga dan geen dom advies geven van 6 weken op lange esters als eerste kuur test is altijd basis dus kun je daar beter mee beginnen om te kijken hoe je daar op reageert mocht je eventueel sides hebben weet je dat het de test is

Als je sides op test krijgt zou door teveel oestrogeen zijn bij 500mg test. En als je weet wat voor sides test geeft ben je niet veel mee, geen test meer dan?
 
Back
Naar boven