AndroidHealthClinic

Advies gevraagd voor vrouw (fitness)

Bezoekers in dit topic

hey je moet juist je kuiten en bovenbenen trainen en goed cutten.je zult er prachtig ripped eruit zien.
direct gespierd zul je echt niet worden.1x per week benen trainen (zwaar)kan heel goed doen voor je.
ik train bene 2x .soms 3x.

meer reps meer defenitie
weinig reps en zwaarder meer massa.
ik combineer ze allebei.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 18:02 ----------

Zo ben behoorlijk ziek geweest, vandaar mijn late reactie. In ieder geval bedankt allemaal.

Ik heb mezelf even opnieuw opgemeten, en in 3 weken ben ik bijv. bij mijn kuit 2 cm in omvang gegroeid. Hier had ik al een flinke spier zitten, dus dit kan dan alleen maar betekenen dat die spier gegroeid is; ik heb mijn kuiten niet expliciet getraind. Alleen in omvang bij mijn buik (daar zit nog vet) ben ik geslonken, bij de rest (1) hetzelfde gebleven of (2) gegroeid.

Aan mijn voeding zou het denk ik niet echt kunnen liggen; ik eet gezond en mager (denk ik) en eet goede vetten.

Krijgen jullie een beter beeld ervan als ik hieronder aangeef wat ik bijv. op een dag eet?


ontbijt: 45 gram Cruesli, 4 eetlepels volle yoghurt, 1 perzik
2 x koffie met 1 zoetje en scheut koffiemelk.

lunch: 2 krentenbollen met soja minarine, 2 crackers met rauwkost (1 met 2x kalkoen en 1 met kaas 15+).
Slok mango/sinaasappelsap

avondeten:(100 ml)8 opscheplepels avondeten (= 2 handjes ongekookte volkorenpasta, ½ eetlepel philadelphia ½ eetlepel volle yoghurt, cherrytomaatjes, paprika, ui, champion, knoflook & tomaat. Gebakken in beetje zonnenbloemolie.

2 eetlepels volle yoghurt met 10 gram cruesli.

1 glas ijsthee (groene)



Daarnaast begrijp ik wel dat veel vrouwen echt niet snel een bodybuilder worden alleen al gezien hun geslacht. Ik heb echter al een flinke aanleg voor het zogenaamde Olga lichaam, groot en breed (wat dus extra benadrukt wordt door mijn mini lengte). Ik ben geen expert, maar volgens mij groeit mijn spiermassa snel; zo kan ik de leg press doen op 40 kilo, maar mij ook binnen 2 maanden ontwikkelen tot een capaciteit van 130 kilo (en daar werden mijn benen echt niet slanker van!). Dit vind ik nogal eng, omdat ik dus zelf in het verleden niet gemerkt heb dat ik slanker werd van krachttraining, maar juist meer spiermassa kweekte als ik wat zwaarder trainde en dus ook groter in omvang werd...


krentebollen?zoetjes?crackers?iijsthee?phildelphia troep?kaas?sinaassap?creusli?

dit kun je niet gezond noemen
te weinig en waardeloze voedingsmiddelen.
3cm je ?het kan vaak zijn dat je vocht vasthoudt hoor.
als jij je benen traint blijven ze meestal nog 2a3dagen nog opgezwollen door de training.
krijg jij geen pomp tijdens je training?

je hoeft niet specifiek leg press te doen als je er bang voor bent.
maar sqautsen is een must net als deadlift.
lunges etc en andere oefeningen zijn ideaal als je defenitie wilt.
wat ik zou doen is.juiste voeding (zorg er zelf voor)en veel kennis opdoen ivm training en voeding)word je er zelf wijzer van.
deze site zit boordevol info in.er zijn er zzoveel.
succes met je doelen te bereiken.
 



krentebollen?zoetjes?crackers?iijsthee?phildelphia troep?kaas?sinaassap?creusli?

dit kun je niet gezond noemen
te weinig en waardeloze voedingsmiddelen.

Goh, er zijn anders tenminste 3 voedingsdeskundigen die mij persoonlijk verteld hebben dat dat wel gezond voor je is. Misschien niet alles, maar dit is 1. een indicatie en 2. een wijze van eten zonder specifiek doel. Wellicht dat je dat gezien had in mijn vorige berichten.

3cm je ?het kan vaak zijn dat je vocht vasthoudt hoor.
als jij je benen traint blijven ze meestal nog 2a3dagen nog opgezwollen door de training.
krijg jij geen pomp tijdens je training?

je hoeft niet specifiek leg press te doen als je er bang voor bent.
maar sqautsen is een must net als deadlift.
lunges etc en andere oefeningen zijn ideaal als je defenitie wilt.
wat ik zou doen is.juiste voeding (zorg er zelf voor)en veel kennis opdoen ivm training en voeding)word je er zelf wijzer van.
deze site zit boordevol info in.er zijn er zzoveel.
succes met je doelen te bereiken.

Waar heb je het in godsnaam over? Je weet wel dat het gaat om fitness en geen extreme trainingen?
 
Dan nog, van een stuk hardlopen, crosstrainen, whatever, zwellen ze al op.

Maar heb al tips gegeven, zelfs als je echt niets gespierder wilt worden. Als je dan toch liever vasthoudt aan voeding van de dietiste, vraag ik me af waarom je je hier aameldt.
 
Brutaal...
Foto's van spillebeentjes posten in de hoop het gebrek aan spiermassa te verbergen in een dode hoek...
Advies negeren dmv appeal to authority...

The return of sniperx! Deze keer in een vrouwelijke vorm!
 
Goh, er zijn anders tenminste 3 voedingsdeskundigen die mij persoonlijk verteld hebben dat dat wel gezond voor je is. Misschien niet alles, maar dit is 1. een indicatie en 2. een wijze van eten zonder specifiek doel. Wellicht dat je dat gezien had in mijn vorige berichten.

Je bent naar 3 voedingsdeskundigen geweest en je gaat nu op een internet forum vragen wat je moet eten?:o
 
voedingsdeskundigen :roflol:

1 vraag. Hoe zagen ze eruit?
Case closed:cool:
 
Vraag 1: Ja, slecht schema.
Vraag 2: Als je slecht eet haal je er nooit veel uit;)
Vraag 3: Carb cycling
 
Zoals ik al zei komt met jouw doelen alles op voeding aan.

Al snap ik niet waarom je in je eerste post nog gespierder wilt worden en daarna perse niet. Ik lees wel hoor :rolleyes:
 
wat amand en abfab zeggen: je benen zwellen na een training wel degelijk op , ook na cardio inderdaad en voeding is 80% van je resultaten: krentenbollen, ijsthee cruesli niet doen! Tenzij je gewoon lekker wil trainen en geen grote sprongen wil maken, die mensen zijn er natuurlijk ook en dat is ook prima :)
 
Ik zou willen dat ik angstig moest zijn om spiermassa te kweken ;)
 
Ik ook! Het is niet eerlijk he :(
 
Back
Naar boven