Fitness Seller

advies gevraagd!

Bezoekers in dit topic

Jackylux

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
hallo beste medeleden.
Ik sta op het punt van men 4 de kuur te beginnen maar ik twijfel wat nadat iemand me zijn mening gegeven heeft . Nu wil ik graag hier nog wat meningen horen.
dus ga even een korte schets maken van men voorgeschiedenis.
ik train ondertussen 5 jaar. Ben 1M90 en weeg 97 kilo men callorieiname is momenteel 3700-4400.
-De eerste kuur die ik nam was iemand in de sportschool die me Dbol (orals) verkocht helaas reageerde ik hier op door lichte Gyno te maken.ik nam wel 70 MG per dag ( ging niet meer weg maar is maar klein) D bol is achteraf gezien niet het beste middel om mee te beginnen. (my bad)
- mijn 2 de kuurtje was vorig jaar rond deze tijd een Test-e kuurtje van 10 weken op 500mg hier pakte ik aardig wat massa mee( 6kilo) en de gyno bleef hetzelfde als voor de kuur dus side's vielen mee .
-men 3 de kuur was vanaf begin mei een winstrol only 8 weken op 60MG ED gedurende 8 weken net voor de zomer om er wat harder uit te zien. ook hier vielen de side's mee buiten wat droge gewrichten na dan. maar viel op te lossen met wat extra omega 3 en glucosamine

Nu is het dus stillaan tijd om over het volgende kuurtje te beginnen
ik had zelf in men gedachten om weer gedurende 10 weken test op 500 MG te zetten en later op het jaar (maart) mezelf op tren te zetten.
Nu overlegde ik met een vriend die ook al wat gekuurd heeft hij nam vorig jaar zen 6 de kuur en dat was teste+ finaplix( tren) hij was hier zeer tevreden mee en gainde 10 kilo de vooruitgang in beeld was ook top.

zijn mening was hetvolgende. nu 10 weken test e en dan in maart nog is 10 weken tren dan kon ik het volgens hem beter stacken omdat ik vorig jaar al test had genomen en men lichaam niet hetzelfde zou gaan reageren.
Nu is men vraag hoe zit het ivm GYNO waar ik tijdens men aller eerste kuurt toch wat van overgehouden heb? is dit bij een test e 500 MG + tren/finaplix niet te risicovol?
en met wat zou ik best achter de hand houden qua PCT?

-op hoeveel MG zou ik men finaplix/ tren dan moeten zetten om toch vooral qualiteitsvolle massa te maken?
-of zou ik toch gaan voor nu test 500MG /week en in maart dan finaplix/ tren?

Graag jullie meningen.
 
Je overweegt tren only?

Gewoon wat arimidex achter de hand houden...
 
Je overweegt tren only?

Gewoon wat arimidex achter de hand houden...
ik overweeg 2 verschillende ofwel een stack met test 500 en tren
ofwel 2 apparte momenten ( 1 nu test only) en dan in maart tren only
 
Zou er altijd test bij zetten, zeker als je nog wilt wippen..

Persoonlijk zou ik voor een test/tren combi gaan
 
Zou er altijd test bij zetten, zeker als je nog wilt wippen..

Persoonlijk zou ik voor een test/tren combi gaan
wippen is wel zeer belangrijk :cool:
dus jij bent van mening beter een test e en tren combi. hoe zit het met kans op gyno die ik enkel bij men DBOL heb ervaren in het verleden?
 
wippen is wel zeer belangrijk :cool:
dus jij bent van mening beter een test e en tren combi. hoe zit het met kans op gyno die ik enkel bij men DBOL heb ervaren in het verleden?
Sommige merken niets van gyno, ik persoonlijk wel op test tren. Is iets wat je zelf zult moeten ondervinden
 
wippen is wel zeer belangrijk :cool:
dus jij bent van mening beter een test e en tren combi. hoe zit het met kans op gyno die ik enkel bij men DBOL heb ervaren in het verleden?

Zoals ik al zei, arimidex bij de hand houden mocht het opspelen..ik heb geen glazen bol :)
 
Back
Naar boven