Fitness Seller

advies gevraagd.

Bezoekers in dit topic

Woelf

Novice
Lid geworden
2 mei 2018
Berichten
19
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
18%
Beste bodybuilders. Woelf hier met een update. :flexbiceps:
Na 10 maanden met veel plezier te hebben getraind heb ik (naar mijn mening) redelijke voorruitgang geboekt.
Toch heb ik een gevoel dat sommige spieren meer ontwikkeld zijn dan andere.
Mijn onder abs zijn bijvoorbeeld duidelijk minder ontwikkeld dan mijn boven abs.
Waar moet ik mij beter op focussen en welke spieren zijn beter ontwikkeld????
Graag ontvang ik serieuze antwoorden.
Bij voorbaat dank.
~Woelf
ps. Ik heb maar een random pose aangenomen, dont hate :)
bodybuilding thomas 1.jpg
bodybuilding thomas 2.jpg


4e4cfa24-77a5-41d0-af68-82809bf30486.jpg


5dc6d612-3daf-42e1-ae25-cc7716986d71.jpg
 
de komende 10 maanden vooral focussen op overall sterker worden, dus compound oefeningen rammen, vooral nog niet teveel bezig zijn met spiergroepen die al dan niet voor of achter lopen dus een schema gaan draaien dat een evenwichtig volume heeft op ub en lb
onder en boven abs, die bestaan niet, je ziet wel als je vet percentage daalt als eerste de bovenkant van je abs, en als laatste de onderkant, maar daar is je vp nu te hoog voor.
 
Ik zie niks dat voor of achter loopt. Gewoon blijven trainen en massa kweken. Niet wakker liggen van de rest.
 
Wat betreft je abs. Is dat er nog te veel vetmassa opzit. Abs ga je beter zien als het wat lager is. Maar ik zou me eerst focussen zoals hierboven al gezegd is meer massa aanzetten.
 
Zoals boven genoemd, wat betreft je onder/boven abs: niet op letten. Je onderste buikspieren zul je beter gaan zien door vet te verliezen dmv een cut. Focus op het bouwen van spiermassa, word sterker op de compound oefeningen (Progressive Overload) en bouw! Je zit nu in de mooie fase van het liften dat je flappen met spiermassa kan toevoegen in een mum van tijd :) Goed bezig!
 
Back
Naar boven