XXL Nutrition

advies gevraagd.

Bezoekers in dit topic

StartingGrower

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 sep 2012
Berichten
1.296
Waardering
69
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

tijd afwezig geweest maar een hoop meegelezen en geleerd. Inmiddels 2 kuurtjes achter de rug.

1e kuur:
1-10 test E
12-16 nolva
van 76kg naar 87kg gegaan, flink gebulkt wat resulteerde in een hoop vet, totaal niet lekker in me vel maar wou het maximale eruit halen. Na nakuur op onderhoud blijven eten en zakte ik terug naar 85kilo. verlies zal vocht zijn geweest. Dit vastgehouden, zelfs iets aangekomen, tot mijn volgende kuur die ik na een halfjaar gestart ben.

2e kuur:
12 weken test P
10 weken Bold
1-4 winstrol
13-17 nolva
Doel van deze kuur was afvallen. van 88kg naar 82kg gegaan. tijdens nakuur op onderhoud gegeten en langzaam weer gaan bulken. Herstel was zwaar en achteraf ook spijt om niet voor Hcg gekozen te hebben. Dit zal bij mijn volgende kuren zeker meelopen. Sides die ik heb gehad was veel bacne waar ik nu nog steeds last van heb en probeer onder controle te krijgen + nooit meer test P voor zo'n lange tijd.

Momenteel ben ik 4 maanden off en ben ik rustig aan t bulken. Schat mezelf op 14%. Aders op borst en armen zijn zichtbaar net als me bovenste buikspieren. Nu wil ik over een paar maanden weer een nieuwe kuur gaan starten en zou ik graag wat ideeën willen op doen. Zodat ik hier informatie over kan opzoeken en daaruit een beslissing kan maken. Doel van de kuur is massa behouden en droger worden.
 
ik zou nog wachten met tren, dat bewaren voor vijfde kuur ofzo.

hoe hoog waren je doseringen van je kuurtjes?
 
ik zou nog wachten met tren, dat bewaren voor vijfde kuur ofzo.

hoe hoog waren je doseringen van je kuurtjes?

1e kuur Test E 500mg per week

2e kuur Test P 100 mg eod, Bold 600mg per week

Deel dezelfde mening over tren, er valt nog genoeg te halen zonder dit wondermiddel haha!
 
je wil droger worden zie ik dan zou ik niet al te hoog doseren mis test met masteron
 
je wil droger worden zie ik dan zou ik niet al te hoog doseren mis test met masteron
inderdaad droger worden en massa behouden. Hoog doseren zal denk ik ook niet nodig zijn, aangezien het een cutkuur is. Ook ben ik nog zoekende naar hoe ik reageer op bepaalde middelen. Hier ben ik ook voorzichtig mee vanwege de acne problemen bij mijn afgelopen kuurtjes. Verhogen kan in de kuur altijd nog.
 
Primo geeft een veel vollere look.

Idd primo geeft vollere look en bij mast heb je meer "platte spieren".
Heb je zelf verder nog last gehad van sides zoals acne?

Hoor van veel mensen die gevoelig zijn voor acne dat ze mast vermijden en primo nemen.
Zou wellicht ook nog een meespelende factor kunnen zijn.

MrDroeftoeter wanneer zou jij iemand adviseren van 250 test / 400 primo te uppen naar 250 test / 600 primo?
 
Haha weer dat verhaal van mast en platte spieren. Het geeft een iets hardere look dan primo inderdaad en daar is alles mee gezegd.

Primo zal je iets voller houden tijdens een cut.
Primo is iets minder androgeen dan mast wat zou kunnen helpen tegen acne. Ook is Primo iets anaboler, maar dat verschil zul je eerder merken tijdens een bulk.
 
1e kuur Test E 500mg per week

2e kuur Test P 100 mg eod, Bold 600mg per week

Deel dezelfde mening over tren, er valt nog genoeg te halen zonder dit wondermiddel haha!
waarom test p icm boldenone ? , was enth niet beter op zijn plaats geweest
 
Haha weer dat verhaal van mast en platte spieren. Het geeft een iets hardere look dan primo inderdaad en daar is alles mee gezegd.

Primo zal je iets voller houden tijdens een cut.
Primo is iets minder androgeen dan mast wat zou kunnen helpen tegen acne. Ook is Primo iets anaboler, maar dat verschil zul je eerder merken tijdens een bulk.

idd dit,en primo op 400 gaat zowiezo niks doen
 
Haha weer dat verhaal van mast en platte spieren. Het geeft een iets hardere look dan primo inderdaad en daar is alles mee gezegd.

Primo zal je iets voller houden tijdens een cut.
Primo is iets minder androgeen dan mast wat zou kunnen helpen tegen acne. Ook is Primo iets anaboler, maar dat verschil zul je eerder merken tijdens een bulk.

Hier op uitgaande zal Primo de voorkeur krijgen. Al zou de acne altijd een probleem gaan worden. Eenmaal aanleg ervoor en je bent gewoon fu**ed. Waar denk jij aan kwa dosering?
 
waarom test p icm boldenone ? , was enth niet beter op zijn plaats geweest

Ja dat was inderdaad beter geweest. Toch voor Test P gekozen omdat acne bij de eerste kuur al behoorlijk was en hoopte dat ik beter zou reageren op Test P. Helaas maakte dit weinig verschil.

Had ik al gezegd toch. 250 test 400 primo.

haha sorry verkeerd terug gelezen thanks ;)

idd dit,en primo op 400 gaat zowiezo niks doen

Hoezo gaat dit niks doen?
 
Laatst bewerkt:
als je je geld wilt verspillen doe je maar,je moet ten eerste al topkwliteit primo vinden en dat is al heel moeilijjk,ik heb hem . Maar dan nog moet je op 600 zetten,ik spreek uit 20 jaren ervaring
 
Back
Naar boven