MuscleMeat

Advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

Goedzo, ik heb geen idee hoe serieus jouw dieet is en hoe stabiel dus qua invulling kan ik er weinig nuttigs over zeggen....
Idealiter eet je elke dag hetzelfde (meetbaar)
Dan ga je gewoon op onderhoud eten en doe je eerst een week of 3/4 zonder anabolen dagelijks cardio op de loopband, hartslag 110 voor 45 tot 60 minuten. Als je hartslag daalt door de dagen heen zet je hem steeds iets sneller/stijler.
Dan ben je vast en zeker wel een paar kilo kwijt geraakt.
Vervolgens start je jouw kuurtje en ga je gewoon door met die cardio. Na 2 weken begint die testosteron zijn werk te doen en wordt je weer wat voller, daarna anavar erbij en je gaat er nog voller uitzien terwijl je aardig droog zult zijn al op het moment dat je ermee begint.
Geduld hebben dus en de eerste 4 a 5 weken niet bang zijn dat je kleiner wordt, dat komt daarna dubbel en dwars weer goed.
Zorg wel dat je aromasin hebt om omzetting naar E zoveel mogelijk te blokkeren ( maar niet crashen), dat zorgt ervoor dat die 1ml test genoeg is, en bijwerkingen blijven ook achterwege. Plus dit geeft je een hele droge look ism de test en var die je zonder niet krijgt.

Ps. Zag je bovenstaande vraag pas net...als je pas om 10 of 11 uur eet, dit is dan wel tijdens de kuur, dit zou ik niet doen als je nog niks gebruikt
Thanks man, waardeer je input enorm. Ga hier zeker wat van meenemen.
Voeding is op orde, ben het gewend om m’n voedsel te wegen en af te stemmen op m’n doel.

nogmaals bedankt!
 
Geen dank, je komt er wel als je je best doet.
Ik ben trouwens 184, mag duidelijk zijn dat die 666666 een grapje is van vroeger
who gives a shit wat je stats zijn trouwens, gaat om hoe je eruit ziet, echt zo’n forum dingetje
 
Geen dank, je komt er wel als je je best doet.
Ik ben trouwens 184, mag duidelijk zijn dat die 666666 een grapje is van vroeger
who gives a shit wat je stats zijn trouwens, gaat om hoe je eruit ziet, echt zo’n forum dingetje
haha ik had em wel al door van die 666 maar sommige mensen :headbang: instant bitch comments maar niets behulpzaam in de topic
 
Back
Naar boven