XXL Nutrition

advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar zelf denk ik dat je dan heel erg veel aankomt en vooral vet en vocht.
Maar het zal niet goed zijn met een droge spier schema denk ik. Laat jullie meningen weten
 
Nee je moet kiezen ofwel ga je een hele lange tijd echt bulken (massakuur) ofwel doe je het rustig aan met drog e massa.

Echte die hards zullen meer voor zware massa kuren gaan en lange perioden dooreten. De meer 'gematigde' bb doet het rustiger met minder bulken en minder zware schema's.
 
en dat vet kan je er denk ik wel een keer van af trainen als je een paar maanden hebt gerust met as of zal je dan ook veel spiermassa gaan verliezen tijdens droog trainen
 
Dat dacht ik ook al MArcos. Je zult heel wat spieren verliezen denk ik
 
Denk als je het goed aanpakt dat je maar 1/3e verliest. Langzaam afzakken en die eiwitten toch goed hoog houden.
Creatine, en hou die training kort en zwaar.
Water speel ook zijn rol! Iets wat vaak over het hoofd gezien wordt.
 
Maar ik drink nu al ongeveer 10 liter water Squat. Maar ik ben bang dat je dan wat meer kwijt zult raken dan 1/3.
 
Originally posted by Nigger
Maar ik drink nu al ongeveer 10 liter water Squat. Maar ik ben bang dat je dan wat meer kwijt zult raken dan 1/3.

Je hoeft heus geen 10 liter te drinken! 4 liter moet voldoende zijn.
Goed nakuren en je zal zien dat je voldoende behoud.

Tip! Na je kuur kan je best niet direct beginnen cutten. Probeer je nieuw gewicht eerst een tijd vast te houden (fixeren). Hierdoor zal je minder massa inleveren!
 
Idd..bulken moet lang genoeg duren, dan hele tijd erna korte tijd cutten...

Liefst niet teveel cardio. Veel kan je doen via een aangepast dieet.
 
Originally posted by admin
Idd..bulken moet lang genoeg duren, dan hele tijd erna korte tijd cutten...

Liefst niet teveel cardio. Veel kan je doen via een aangepast dieet.



3 keer per week op de loopband een halfuur, met interval.Is dat teveel tijdens het kuren ??
 
Nee dat kan best. Maar het hoeft niet imo.

Tenzij je vrij vet bent (+ 16%)
 
Maar dit wordt pas mijn eerste kuur. Het is toch niet slim aan de abom te gaan ?
 
Al je receptoren zijn nog er gevoelig, en van verzadiging is er geen sprake! Toch raad ik je aan om direct een stevige (goede) kuur te doen en niet je tijd en geld te verspelen aan een kuur die je maar 2 a 3 kg spiermassa opleverd.
 
Ow dan moet ik toch maar anadrol nemen? En wat kan ik verwachten als bijwerking?
 
De voorwaarde dat je anadrol gaat gebruiken is dat je gaat bulken. En dat is niet wat je van plan was, of toch wel?
Neveneffecten kunnen beperkt blijven tot water ophouden en een wat hoger vetpercentage. De rest (testo) kan je wel oplossen door goed nakuren. Acne? mogelijk, maar is niet zeker.
MAAR! Anadrol is geen must! Je kan heus wel een goede bulkkuur samenstellen zonder anadrol.
Ga eens kijken in de sterioiden sectie!
 
Maar stel dat ik ga bulken met anadrol. Dan kom ik wel heel erg veel aan denk ik dan als ik zowat lees over de anadrol. Maar hoe werk ik dan mijn vocht weg tijdens mijn kuur?
 
Door proviron erbij te nemen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Duss smalluser: je wilt zeggen dat als ik proviron erbij neem dat ik dan geen vocht krijg? Maar toch wel een deel of zie ik het verkeerd
 
Als je er proviron bijneemt dan is het iets meer kwaliteitmassa, maar ik zou provi pas gebruiken NA de weken abombs.

Om je gewonnen massa "vast te zetten" zeg maar.
 
Originally posted by Nigger
.... Duss smalluser: je wilt zeggen dat als ik proviron erbij neem dat ik dan geen vocht krijg? Maar toch wel een deel of zie ik het verkeerd ....

Stel !!! LEES > STEL :D je doet een 10 weekse Test Enth kuur @500mg EW met in de kick off 5 weken drol @100mg ED.

Om vochtretentie te lijf te gaan neem je dan week 1 t/m 5 - 50 mg provi ED.
De laatste 5 weken neem je dan 25 mg provi ED.

Just my 2 cents.

Groet Smalluser :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven