XXL Nutrition

advies gevraagd (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Week 1 : (FL) 600 mg Equipoise + 1000 Mg Test Enth /wk (1-2 inj./week) En 50 mg anadrol
Week 2 : (FL) 600 mg Equipoise + 1000 Mg Test Enth /wk " stacked met 75 mg Proviron /ED en 100 mg anadrol
Week 3 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED en 100 mg anadrol
Week 4 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED en 50 mg anadrol
Week 5 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED
Week 6 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 25 mg Proviron /ED
Week 7 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 25 mg proviron /ED
Week 8 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 40 mg winny /ED
Week 9 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 40 mg winny /ED
Week 10 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 40 mg winny /ED
Week 11 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 40 mg winny /ED
Week 12 : 300 mg Equipoise, 500mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 13,14 : -
Week 15 : 50mg Nolvadex /ED icm met 4x5 gram creatine /ED
Week 16 : 40mg Nolvadex /ED icm met 3x5 gram creatine /ED
Week 17 : 25mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 18 : 20mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 14-18 : 2.5-3 gram vit C /ED

Kcal: 5000-6000 /ED
Proteïne: 4-5 gram / kg BW /ED


Ik heb mijn schema een beetje aangepast. Dit is gekomen omdat er anadrol bij geplaats is.

GRAAG JULLIE MENINGEN
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Ik zit zelf te denk om deze kuur ook te nemen
 
Ik zou de adrol 5 weken nemen. 50 mg eerste week, dan aan 100mg/dag van week 2 tot 5

Verder de winny zeker op 50mg/ED en de proviron juist gelijk houden aan 50mg tot 75 mg/ED

Verder goed.
 
re

Week 1 : (FL) 600 mg Equipoise + 1000 Mg Test Enth /wk (1-2 inj./week) En 50 mg anadrol
Week 2 : (FL) 600 mg Equipoise + 1000 Mg Test Enth /wk " stacked met 75 mg Proviron /ED en 100 mg anadrol
Week 3 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED en 100 mg anadrol
Week 4 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED en 100 mg anadrol
Week 5 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED en 100 mg anadrol
Week 6 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg Proviron /ED
Week 7 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg proviron /ED
Week 8 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met proviron 50 mg
Week 9 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg winny /ED
Week 10 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg winny /ED
Week 11 : 300 mg Equipoise + 500mg Test Enth /wk stacked met 50 mg winny /ED
Week 12 : 300 mg Equipoise, 500mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 13,14 : -
Week 15 : 50mg Nolvadex /ED icm met 4x5 gram creatine /ED
Week 16 : 40mg Nolvadex /ED icm met 3x5 gram creatine /ED
Week 17 : 25mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 18 : 20mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 14-18 : 2.5-3 gram vit C /ED

Kcal: 5000-6000 /ED


Zo is ie beter denk ik. Graag jullie meningen
 
Wel opletten dat je de winny ZEKER injecteerd.

We willen niet adrol oraal en winny oraal namelijk.

Verder ok, beginners kunnen hier +15 kilo op halen met een goed dieet.
 
oke dat zal ik dan doen
 
Houd je dan ook een log bij? Is wel zo interessant om te volgen dan :)
 
Perfect!
Ben eens benieuwd wat je dit gaat opbrengen.
Als je dieet en training goed is zie ik je rond de 12kg opbouwen en daarvan, na goed nakuren en fixeren toch 8kg overhouden.
Dat zou toch het minimum moeten zijn.
Suc6
 
Re: re

Ik zou, als je de eerste twee weken toch frontload met 1 gr Test, de drol er helemaal uitlaten, lijkt mij een beetje een 'dubble kick off' op deze manier.

Mocht je toch voor de drol kiezen dan zou ik de test vanaf het begin steady op 500 mg houden.

En zoals Admin al zegt zou de eerste week beginnen met 50 mg om te kijken hoe je reageerd (hoofdpijn / onrustigheid enz) en dan in week 2 de dosis opvoeren naar 75/100mg en wederom kijken. Oxymetholone is erg zwaar voor het lichaam dus kijk eerst hoe je reageert ik spreek uit ervaring.

En idd 5 weken lang in deze kuur drol gebruiken en proviron tijdens de deze weken op 50 mg ED houden restant van de kuur gedurende de test weken de proviron naar 25 mg ED.

Just my 2 cents.

Groet Smalluser :thumb:
 
Is deze kuur niet een beetje zwaar voor een beginner >??


ALs je met zulke hoeveelheden begint, worden je receptoren aardig verwend, je groeit wel goed.Maar als je een tweede kuur en derde kuur gaat nemen, dan zal je veel meer nodig hebben om nog goed te groeien.

Groet
Levrone@
 
Ik weet niet ofdat dit een te zware kuur zal worden. De tijd zal het met zich meebrengen.

Ennuh ik hou zeker alles bij admin. Ik laat dan elke week wel wat horen over de kuur
 
En levrone je zegt dat het te zwaar is voor een beginner..... Wat raad je me dan aan?
 
Originally posted by Levrone@
Is deze kuur niet een beetje zwaar voor een beginner >??


ALs je met zulke hoeveelheden begint, worden je receptoren aardig verwend, je groeit wel goed.Maar als je een tweede kuur en derde kuur gaat nemen, dan zal je veel meer nodig hebben om nog goed te groeien.

Groet
Levrone@

Denk dat je receptoren eerder verzadigd geraken door de totaal tijd dat je kuurt, en niet zo zeer door de hoeveelheid.
 
Beter 15 kilo met 1 kuur dan diezelfde hoeveelheid in 2 jaar met 5 kuurtjes.

En die frontload test heeft niets te maken met de kick off van anadrol.

Het is niet als kick off maar om de spiegel constant te houden, van in het begin. Dus juist veel beter.
 
Dit klinkt wel goed admin. Ik kan haast nie wachten. Ik verheug me zo op mijn kuur.
 
Jup, maar focus je nu eens op voeding- en trainingschema.

Eventueel kunnen we daar ook tips op geven (in de andere secties dan)
 
eiwit

ik heb van iemand gehoord dat je tijdens je as 500 gr eiwit moet nemen tijdens zo'n kuur. Ik weet dat je 5000-6000 aan kalorieen moet eten maar zoveel eiwit kan toch haast niet goed zijn? Dat is ong 6,5 gr/ kg lichaamsgewicht. Vond 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht al behoorlijk hoog.
 
4 tot 5 gram per kg massa

Maar 500 gr is redelijk hoog, veel pro's gaan zelfs niet zo hoog. (Tijdens cutten misschien)
 
Er is hier op deze forum geen eetschema voor zo'n kuur als deze waar bij je 5000-6000 kalorieen moet eten.

(trouwens een vraag: als je zoveel eet tijdens deze as kuur, zorgt de as dat je dan meer voedingsstoffen opneemt zodat je dan zwaarder kan trainen)
 
As versnelt de eiwitsynthese, en daardoor versnelt het de vorming van weefsel, wat idd een verhoogde energie toevoer vraagt.
De opname word niet zo zeer versnelt, dat is meer iets wat insuline doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven