Fitness Seller

advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal eens zo'n schema posten , leuk idee voor een sticky overigens.
 
ja als je het wilt doen graag
 
He admin heb je ook enig idee wanneer je het schema opstelt? Niet dat ik haast heb maar is een vraagje
 
Ow jah ,, moet ik er ook hcg bij doen? Dit vanwege de langdurige gebruik van test. (ivm met een lege zak)
 
Persoonlijk zou ik geen HCG doen, je hebt proviron en winstrol door heel je kuur dus dat zou al veel moeten verhelpen.

Als je het toch wil doen, dit kan, maar dan zeg ik wel hoe of wat.

Dat schema zal ik vandaag nog proberen posten.

Maar heb je genoeg geld? (min 50€/week) Dan weet ik hoe het schema er ongeveer uit moet zien :)
 
Ja ik heb gnoeg geld admin. IK werk in een eettent dus kan het geen kwaad
 
Originally posted by admin
Als je het toch wil doen, dit kan, maar dan zeg ik wel hoe of wat.

Dat schema zal ik vandaag nog proberen posten.

Maar heb je genoeg geld? (min 50€/week)

Zozo, Admin begint nu geld te vragen voor zijn hulp:rolleyes:

:p
 
eey admin een andere jongen die heeft dese kuur ook gevraagd maar dan op een andere forum: [Link niet meer beschikbaar]

Hij kreeg allemaal rare reacties. Zou je miscchien even kunnen kijken. AUB
 
Ik heb nog eens wat rondgekeken op de forums en denk dat ik in week 13 , 3000 hcg neem en en in week 14 1500 hcg neem. Wat denkt u ervan?
 
Originally posted by Nigger
eey admin een andere jongen die heeft dese kuur ook gevraagd maar dan op een andere forum[/url]
Hij kreeg allemaal rare reacties. Zou je miscchien even kunnen kijken. AUB
Sorry ik kom niet op andere NL forums. Maak je nu maar geen zorgen over de kuur ;)
 
Originally posted by Nigger
Ik heb nog eens wat rondgekeken op de forums en denk dat ik in week 13 , 3000 hcg neem en en in week 14 1500 hcg neem. Wat denkt u ervan?
Kan je doen week 12/13/14 eventueel.
 
Bedankt dat je me geruststeld admin. Ik wil ook zeggen dat velen zomaar praten. Ze hebben wat gehoord van anderen. En weet je ook waarom de meeste bijwerkingen komen::::: Omdat iedereen best zware dosissen pakken en dan maar zeggen dat ze weinig hebben gepakt.
 
Maar admin wanneer denk je dat je die schema afhebt?
 
eey admin als je geen tijd hebt dan wacht ik wel effe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven