MuscleMeat

advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
134
Waardering
0
Iemand ervaring met Equipose? Dan bedoel ik die van Ganabol.

En wat is de beste dosering dan? Ik dacht zelf aan een massakuur in oktober met test/equipose en laatste 4 weken winstol.

Laat me iets weten en vertel me als je wilt wat ik wel kan doen en wat nie.
 
Originally posted by Nigger
Iemand ervaring met Equipose? Dan bedoel ik die van Ganabol.

En wat is de beste dosering dan? Ik dacht zelf aan een massakuur in oktober met test/equipose en laatste 4 weken winstol.

Laat me iets weten en vertel me als je wilt wat ik wel kan doen en wat nie.


Beste dosering voor Equipose is zo'n 300-400 mg per week, gooi er een halfe gram test eth bij, en je groeit als een koe.

Frontloaden, en natuurlijke clomid,nolva,hcg tegen het einde van je kuur.


Groet

Levrone@:D
 
Groei je echt zo als een koe? Wat kan ik dan verwachten aan het einde van de kuur of tijdens de kuur. Ik bedoel qua kracht en dergelijke?
 
Originally posted by Nigger
.... Groei je echt zo als een koe? Wat kan ik dan verwachten aan het einde van de kuur of tijdens de kuur ....

:to: Uiers ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Nigger
Groei je echt zo als een koe? Wat kan ik dan verwachten aan het einde van de kuur of tijdens de kuur. Ik bedoel qua kracht en dergelijke?
Natuurlijk groei je nooit als een koe.

Dieren reageren vele malen beter op steroiden als mensen.

Wat je kan verwachten is een van die vragen die in de FAQ staat. Simpelgezegd: er is geen goed antwoord op die vraag, omdat het van 10 tallen factoren afhangt.

EQ is een klasse I steroide, bindt aan de AR en leverd aanzienlijke krachtwinst.

Een beetje vergelijkbaar met nandrolone maar dan met minder estrogene en geen progestagene werking.

Ideaal voor massa icm testo en voor cutten met primo/winstrol
 
Originally posted by admin

Natuurlijk groei je nooit als een koe.

Nee man, als een paard ;)

Eq wordt veel bij paarden gebruikt, ik meen zelfs dat er op ganabol vials een paard staat afgedrukt :D


Maar ff ontopic, verder ben ik het wel met T eens.
Veel gebruikers merken dat ze van eq ook vooral harder en vasculairder worden.


Overigens zou ik een kuur met eq toch wel op 12weken leggen, gezien 't vrij laat pas begint te werken.
 
Originally posted by admin

Natuurlijk groei je nooit als een koe.

Dieren reageren vele malen beter op steroiden als mensen.

Wat je kan verwachten is een van die vragen die in de FAQ staat. Simpelgezegd: er is geen goed antwoord op die vraag, omdat het van 10 tallen factoren afhangt.

EQ is een klasse I steroide, bindt aan de AR en leverd aanzienlijke krachtwinst.

Een beetje vergelijkbaar met nandrolone maar dan met minder estrogene en geen progestagene werking.

Ideaal voor massa icm testo en voor cutten met primo/winstrol



Was bij wijze van spreken, ;)

En je groeit er goed van, geen twijfel mogelijk over.
 
Ik wil redelijk aankomen in droge spiermassa. Dus niet al het overtollige vet en vocht die je krijgt bij dbol. Kan iemand hier misschien een schema plaatsen?

Ennuh stel dat ik geen test pak ,,,,wat kan ik dan wel verwachten?
 
Originally posted by Levrone@




Was bij wijze van spreken, ;)
Dat weet ik Levrone, maar nigger niet ;)
 
voorbeeld droge massa zonder test

Week 1 : 600-800 mg Equipoise /wk (1-2 inj./week)
Week 2 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 75mg Proviron /ED
Week 3 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 75mg Proviron /ED
Week 4 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 75mg Proviron /ED
Week 5 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 75mg Proviron /ED
Week 6 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 75mg Proviron /ED
Week 7 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 8 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 9 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 10 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 11 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 12 : 300-400 mg Equipoise /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 13,14 : -
Week 15 : 20-40mg Nolvadex /ED icm met 4x5 gram creatine /ED
Week 16 : 20-40mg Nolvadex /ED icm met 3x5 gram creatine /ED
Week 17 : 20mg Nolvadex ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 14-18 : 2.5-3 gram vit C /ED

Kcal: 4500-5500 /ED
Proteïne: 3.5-4.5 gram / kg BW /ED
 
voorbeeld droge massa met test

Week 1 : (FL) 600-800 mg Equipoise + 1000-1500mg Test Enth /wk (1-2 inj./week)
Week 2 : (FL) 600-800 mg Equipoise + 1000-1500mg Test Enth /wk " stacked met 75mg Proviron /ED
Week 3 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 4 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 5 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 6 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 7 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 8 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 9 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 10 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 11 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 12 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 13,14 : -
Week 15 : 50mg Nolvadex /ED icm met 4x5 gram creatine /ED
Week 16 : 40mg Nolvadex /ED icm met 3x5 gram creatine /ED
Week 17 : 25mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 18 : 20mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 14-18 : 2.5-3 gram vit C /ED

Kcal: 5000-6000 /ED
Proteïne: 4-5 gram / kg BW /ED


([Link niet meer beschikbaar])
 
Originally posted by Nigger
Ennuh stel dat ik geen test pak ,,,,wat kan ik dan wel verwachten?
Minder massa/kracht/libido/acné
 
Je bent super admin. Ik stel het zeer op prijs dat je een schema hebt gegeven. Ik denk dat ik ze onderste zal .Ik weet het haast wel zeker. Maar waarom is er eigenlijk een frontload?
 
Ik was altijd enorm tegen frontload, vond het onzin.
Frontload is bedoeld om je test-levels eerder op een hoog peil te brengen waardoor je gedurende de kuur langer op niveau zit.
Dat zou bereikt kunne worden door de intake te verdubbelen in week 0.
Ik heb uiteindelijk een bloed-levels rapport onder ogen gekregen waarin het glashard wordt gemaakt...dus ben ik het gaan proberen en ik moet zeggen, het is waar.
Normaal voel je, als je met 500mg Test begint, na de 14e dag wat komen. Nu al na een paar dagen.

Succes!
 
PS Ik zou beginnen met 25-50mg Provi, sommigen reageren er zo goed op dat meer niet nodig is tenzij je met een permanente harde wil rondlopen :)

Ik heb veel ervaring met VM Labs (Ganabol).

Sterk product dat je hard en vasculair maakt zoals al hierboven beschreven en het duurt inderdaad een week of 4-5 eer dat het erin hakt. Enorme pomps zul je ervaren!
 
Laatst bewerkt:
Dan ga ik zeker frontloaden. Dus de 1e week maar 2 injecties en daarna 1 injectie per week. Want je kunt ganabol samen met test spuiten neem ik aan?
 
Idd goed punt dbc01 :p
 
Originally posted by Nigger
Dan ga ik zeker frontloaden. Dus de 1e week maar 2 injecties en daarna 1 injectie per week. Want je kunt ganabol samen met test spuiten neem ik aan?
Yep
 
Dit wordt een super kuur denk ik. Volgens mij kom ik wel ongveer 10 kilo. Tenminste dat moet wel lukken.
 
8-10 kg droge massa, ja als je het goed doet wel. (ik zeg het hangt van factoren af; wat is je kuurverleden, hoe lang train je al, hoe dicht zit je tegen je natuurlijke limiet aan, wat is je genetische aanleg, receptor affiniteit etc..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven