Ik ben John Verhees uit Someren een klein dorpje in de buurt van Eindhoven. Ik train nu 1 jaartje op het begin met als doel om een betere conditie op te bouwen en een beetje aan spiermassa te winnen. Het deel Bodybuilding sprak me zo zeer aan dat ik nu 6 maanden intensief train alleen bodybuilding, het is verslavend
Statistieken:
1m 72
68,5kg
8%
Maar nu mijn 1ste vraag op dit forum.
Ik ben waarschijnlijk noodgedwongen (omscholing) niet meer in staat om dezelfde intensiteit op de sportschool door te brengen. Ik wil dus een uitrusting gaan aanschaffen zodat ik veel thuis kan gaan doen. Mijn vraag is dus weten jullie waar je kwalitatief goed en als het ff kan niet te duur materiaal kan kopen,of een andere suggestie zodat als ik wel weer tijd genoeg heb niet weer van voren af aan moet beginnen. Mijn training ziet er als volgt uit (ideen/suggesties meer dan welkom):
Maandag:
Borst
Biceps
Woensdag:
Triceps
Rug
Vrijdag:
Benen
Schouders
Statistieken:
1m 72
68,5kg
8%
Maar nu mijn 1ste vraag op dit forum.
Ik ben waarschijnlijk noodgedwongen (omscholing) niet meer in staat om dezelfde intensiteit op de sportschool door te brengen. Ik wil dus een uitrusting gaan aanschaffen zodat ik veel thuis kan gaan doen. Mijn vraag is dus weten jullie waar je kwalitatief goed en als het ff kan niet te duur materiaal kan kopen,of een andere suggestie zodat als ik wel weer tijd genoeg heb niet weer van voren af aan moet beginnen. Mijn training ziet er als volgt uit (ideen/suggesties meer dan welkom):
Maandag:
Borst
- bankdrukken (vlak)
- bankdrukken (schuin)
- bankdrukken (achteroverhellend
- Flyes
Biceps
- Staande barbell curls (kromme stang)
- Preacher curls (1 arm)
- Front pulldown tot borst
- 21en halterstang
Woensdag:
Triceps
- Dippen (pyramide systeem 1x15 reps met 30kg 1x10reps 50kg 1x 6 reps 60 kg) de kilos liggen dan op mijn dijbenen
- Barbell extensions
- Small bankdrukken
Rug
- Zitten kabel roeien
- Pulldown brede greep achter langs.
Vrijdag:
Benen
- Squats
- Leg press
- Wandel lunge
- Seated leg raises
Schouders