Fitness Seller

Advies gewenst - Sarms cycle samenstellen

Bezoekers in dit topic

Bronco

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2018
Berichten
52
Waardering
41
Beste forumleden,

Ik zou graag een x een sarms-cycle doen, met name om wat gewricht problemen op te lossen.
Het gaat met name om de knieën gevolgd door de elleboog(en).

Ik heb heel wat ingelezen en zie al vrij snel bepaalde sarms weer naar boven komen;

MK-2866 (Ostarine)
MK-677 Ibutamoren

Waarbij vaak wordt gezegd dat je de mk-677 langer kunt draaien maar ook langer moet draaien voor een verbetering van kwalen.

Aangezien ik niet weet wat ik mag verwachten met het "verbeteren" van gewrichtspijn en al wel mijn kop op een cyle heb gezet had ik het volgden in gedachte. Voor wat toename aan spiermassa en hopelijk wat verbetering bij wat gewrichten.


Een stack die wel zou willen gaan draaien is een combinatie
LGD-4033 (Ligandrol): W1-12 10mg
RAD-140 (Testolone): W1-12 20mg
MK-677 (Nutrabol): W1-16 25mg

Gevolgd door een PCT van
Clomid (Clomiphene Citrate) : W13-16 25/25/12,5/12,5
MK-2866 (Ostarine): W13-16 12,5mg


Echter zou ik wel graag advies/ een second opinion van (ervarings) deskundigen.
Hoe groot verschil moet ik gaan merken bij m'n gewrichten?
Of is het misschien toch handig om wat aanpassingen te doen?
 
Geen ostarine in de pct. Ostarine onderdrukt je eigen test.
Verder ziet het er prima uit.
 
Persoonlijk zou ik toch niet voor de MK-677 kiezen aangezien hier vrij weinig over bekend is. verder is er ook niet aangetoond dat deze ''sarm'' veel spiermassa zal opbouwen.
Als ik jou was zou ik kwa sarms het lekker bij drie sarms houden waar meer overbekend is. dit zijn lgd 4033,mk-2866 en rad-140. osta in je nakuur kan ik je afraden osta is toch behoorlijk onderdrukkend en zal je test ver naar beneden halen.
 
Ok, uiteindelijk gaat het dan dit worden. Wellicht passen we gaande weg wat aan maar dat zien we dan wel.

LGD-4033 (Ligandrol): W1-12 10mg
RAD-140 (Testolone): W1-12 20mg
MK-677 (Nutrabol): W1-16 20mg

Gevolgd door een PCT van
Clomid (Clomiphene Citrate) : W13-16 25/25/12,5/12,5

Aangezien de sarms in kleinere dosering is kan ik s'ochtends de helft in nemen bij het opstaan en s'avonds bij het naar bed toe gaan.
Hierdoor denk ik dat alles wat stabieler is dan wanneer je alles op 1 moment inneemt

Hierdoor is het regime dus
Ochtends
LGD-4033 (Ligandrol): W1-12 5mg
RAD-140 (Testolone): W1-12 10mg
MK-677 (Nutrabol): W1-16 10mg

En s'avonds
LGD-4033 (Ligandrol): W1-12 5mg
RAD-140 (Testolone): W1-12 10mg
MK-677 (Nutrabol): W1-16 10mg



gymman - Bedankt voor je reply. De MK-667 is ook niet bedoeld om daar speciaal mee te gaan groeien maar om "met name om wat gewricht problemen op te lossen."

Muscletone - Bedankt voor je reply. Begrepen en aangepast.
 
Waarom Clomid niet op 50/50/25/25 als ik vragen mag?

MK677 zou ik gewoon doortrekken na je nakuur. Why? Omdat je harder gaat trainen als je “on” bent, dus gaan je gewrichten meer stress etc. ervaren.

Je kan je sarms gewoon in 1x nemen, verdelen is niet nodig. Kan natuurlijk wel, maar dan zou ik eerder kiezen voor pre workout ipv pre bed
 
Wxng - Clomid kan naar boven worden bijgesteld, ik hoor verschillende verhalen over hoeveel en hoelang clomid na een sarmcycle. Waarschijnlijk wordt de "normale 50/50/25/25" gedaan

MK677 gaan we kijken hoe dat bevalt. Ik lees ook van sommigen dat ze al een aantal jaar er mee door trekken. Het is meer voor de regeneratie.
Inname: Tuurlijk kan dat in 1 x maar, door het te verspreiden is je spiegel stabieler. En aangezien we een eerst ronde willen draaien met sarms, spelen we iets meer op de safeside.
Een "side effect" van MK677 kan natuurlijk zijn dat je iets "moe" bent. Misschien is dat handig om niet altijd tijdens je werk te zijn.
 
LGD kan je gewoon 1x per dag nemen, check half life. Verdelen is nergens voor nodig.

MK & RAD zou ik ‘s ochtends bij ontbijt doen, en ‘s avonds voor het slapen met je laatste maaltijd als je dit perse wilt verdelen.

Eindstand gaat verdelen me weinig verschil geven. Been there done that
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik zou de lgd en rad gewoon lekker in de ochtend nemen werkte voor mij altijd prima. Van De mk-677 weet ik het niet en nog ben ik ervan overtuigd dat je geen mk-677 moet nemen celdeling is niet oneindig het helpt je misschien op korte termijn maar verkort misschien ook je leven doordat je met je celdeling speelt
 
Back
Naar boven