AndroidHealthClinic

advies gewenst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ronno

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
5
Waardering
0
Hallo allemaal ,

Ik zou graag profesioneel advies willen over een manier om nog meer te groeien.
Ik ben 42 jaar en zeg maar normaal gebouwd begonnen,ik heb de laatste 3 a 4 jaar 3x in de week getraind en ben in gewicht van 82 kg naar 90 kg gegaan.
Mijn lengte is 183 cm ,het laatste jaar weinig resultaat gezien(iets groei)
gebruik eiwit suplement en vitanine pillen en eet voldoende.
Ik wil nog net even meer spiermassa hebben dan is het voor mij goed.
Wat ook belangrijk is ik ben diabeet en moet dus heel goed op mijn voeding letten.
Wie kan mij adviseren wat voor kuur te nemen .

Alvast bedankt.
 
Kuur nemen dan zit je in het foute topic
 
Sorry hoor ,ik ben nieuw in dit soort dingen.

Volgens mijn verhaal ben ik ouder dan 35 ???
 
Sorry hoor ,ik ben nieuw in dit soort dingen.

Volgens mijn verhaal ben ik ouder dan 35 ???

het forum heeft een aparte anaboluh:D sectie
 
Verplaatst
 
Volgens mij is het niet slim om als diabeet te gaan kuren.
 
ik zou wat vaker gaan trainen, 3 keer in de week is niet echt veel
 
ik zou wat vaker gaan trainen, 3 keer in de week is niet echt veel

Is meer als voldoende, die man is 45jaar, zijn herstelvermogen is niet meer dat van een 25jarige.
 
Is meer als voldoende, die man is 45jaar, zijn herstelvermogen is niet meer dat van een 25jarige.
da's onzin, hij is 42, traint minimaal al 4 jaar en is maar 8 kg zwaarder geworden.
Als je niet groeit, zelfs al ben je 42, dan is er iets niet goed, waarschijnlijk het schema, de hoeveelheid trainingen of iets totaal mis met de voeding.
Ik ben zelf 43 en ben in 3 maanden 9-10 kg zwaarder geworden, train 6 keer in de week split schema en ga vooruit als een speer.
Als je niet elke dag dezelfde spieren pakt gaat het nog prima als 40+ er, je moet er wel wat zweetdruppels voor over hebben natuurlijk ;)
 
Maar toch is het eene lichaam het andere niet. Ben zelf ook42 en de vooruitgang van vroeger is toch minder.Meerdere keren gelezen dat 3x week met goede training voldoende is ivm met herstel. Hans Kroon heeft hier een leuk stukje over geschreven kijk op google.
Zelf ben ik trouwens gestart met een aas kuurtje (d-blade) alleen , wilde na al die jaren toch eens voelen wat het met je doet. En van 1 kuurtje ga je niet dood.
 
Maar toch is het eene lichaam het andere niet. Ben zelf ook42 en de vooruitgang van vroeger is toch minder.Meerdere keren gelezen dat 3x week met goede training voldoende is ivm met herstel. Hans Kroon heeft hier een leuk stukje over geschreven kijk op google.
Zelf ben ik trouwens gestart met een aas kuurtje (d-blade) alleen , wilde na al die jaren toch eens voelen wat het met je doet. En van 1 kuurtje ga je niet dood.

Hans Kroon, onze geweldige altleet :p
 
Maar toch is het eene lichaam het andere niet. Ben zelf ook42 en de vooruitgang van vroeger is toch minder.Meerdere keren gelezen dat 3x week met goede training voldoende is ivm met herstel. Hans Kroon heeft hier een leuk stukje over geschreven kijk op google.
Zelf ben ik trouwens gestart met een aas kuurtje (d-blade) alleen , wilde na al die jaren toch eens voelen wat het met je doet. En van 1 kuurtje ga je niet dood.

als je het in je aders spuit misschien wel :o

Anyway, lees even de stickies door, doe wat research. Er staat hier echt meer dan zat info om zelf je kuurtje samen te stellen. Als je daarna nog wilt vragen of het een goed beginnerkuurtje voor jou is, dan kan dat. :)

succes
 
Back
Naar boven