MuscleMeat

Advies gezocht met fitness oefeningen :-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe een simpele vraag de complete discussie kan omgooien ..

Jouw definitie van “ slanke “ benen is dus anders als gedacht , ik was in de veronderstelling dat je slanke benen wilde als in “ ongetraind , niet gespierd , ondervoede lucifer stokjes “
 
Is het een idee om naar 15 kilo te gaan met squatten,4x 20?
En dit ook aan te passen met de lunges ?

Lager in reps gaan zitten en dan steeds met kleine stapjes verhogen.

Als je toch al drie dagen per week traint, is een standaardbeginnersschema waarschijnlijk je beste keuze. Denk aan: Stronglifts, Starting Strength of Greyskull. Gewoon even googlen en je goed inlezen. Kost je een paar uur leeswerk, maar het bespaart je een of meerdere jaren aan aankloten :)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
vet % met een knijp apparaatje gemeten?

Benen trainen krijg je een volle kont (geen hangzakken meer ;) ) en gespierde benen.
Echt zoveel mooier dan spillepootjes :D

Ik zou wel wat meer "in verhouding" trainen. Dus niet 3x benen en 1x ub.
Doe gewoon om en om of 3x per week een fullbody.

Kijk hier even.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

En maak ook een goed voedingsschema. Misschien heb je er al een. Maar hier staat ook nog wat info waar je misschien wat aan kan hebben.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe een simpele vraag de complete discussie kan omgooien ..

Jouw definitie van “ slanke “ benen is dus anders als gedacht , ik was in de veronderstelling dat je slanke benen wilde als in “ ongetraind , niet gespierd , ondervoede lucifer stokjes “
Ik heb mijn vraag vrees ik totaal verkeerd geformuleerd sorry daarvoor!
Nee geen lucifers stokjes haha
Maar wat ik nu denk ik zie gebeuren is dat ik te stevige benen krijg wat ik ook niet wil.
 
Lager in reps gaan zitten en dan steeds met kleine stapjes verhogen.

Als je toch al drie dagen per week traint, is een standaardbeginnersschema waarschijnlijk je beste keuze. Denk aan: Stronglifts, Starting Strength of Greyskull. Gewoon even googlen en je goed inlezen. Kost je een paar uur leeswerk, maar het bespaart je een of meerdere jaren aan aankloten :)
Ik ben fan van googlenen en doe dit heel veel. Ik ga hier nog verder op googlenen. Dankjewel
 
vet % met een knijp apparaatje gemeten?

Benen trainen krijg je een volle kont (geen hangzakken meer ;) ) en gespierde benen.
Echt zoveel mooier dan spillepootjes :D

Ik zou wel wat meer "in verhouding" trainen. Dus niet 3x benen en 1x ub.
Doe gewoon om en om of 3x per week een fullbody.

Kijk hier even.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

En maak ook een goed voedingsschema. Misschien heb je er al een. Maar hier staat ook nog wat info waar je misschien wat aan kan hebben.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Dankjewel voor deze info!! Ik dacht ook aan 3x full body , maar dan kon ik de vierde dag niet invullen omdat het allrmaal doordeweekse dagen zijn. Vandaar dat ik 3x LOWER en 1x UPPER had bedacht. Het liefst train ik 4x full body maar dat kan niet met alleen doordeweeks trainen
Ik ga nog jouw links bekijken dankjewel:)
 
Je hoeft niet perse 4 dagen te gaan he ;)
Aan 3x pw heb je ook genoeg.

Als je kiest voor een FB met de mainlifts kan je altijd de vierde dag nog invullen met wat assistence (biceps/triceps/kuiten oid)

In de eerste link staat ook over stronglift en SS etc... scheelt los opzoekwerk ;)
 
Je hoeft niet perse 4 dagen te gaan he ;)
Aan 3x pw heb je ook genoeg.

Als je kiest voor een FB met de mainlifts kan je altijd de vierde dag nog invullen met wat assistence (biceps/triceps/kuiten oid)

In de eerste link staat ook over stronglift en SS etc... scheelt los opzoekwerk ;)
Dankjewel, ik heb al even snel gekeken en ik zal komende dagen alle links goed doorlezen. Is wel een top idee, om een extra dag de losse oefeningen te pakken.
Na alle berichtjes heb ik wel een idee hoe ik het ga aanpakken. Eerst nog f info googlen.
Dankjewel:)
 
Back
Naar boven