Fitness Seller

advies graag!!!

Bezoekers in dit topic

capones

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 apr 2003
Berichten
1
Waardering
0
Hallo,

Ben 20 jaar en weeg 63kg, erg dun.
Zou iemand mij advies kunnen geven voor toch kilo's bij te komen. Ik denk dat ik slecht eet.

vr. gr.
 
Post eens wat je eet dan.
Verder kun je deze sectie doornemen om alvast veranderingen aan te brengen in je schema.
 
en je lengte zouden we ook graag willen weten. maar wat BOS al zei, post je eetgewoonten maar, dan komen we er wel uit.
mischien kan je alvast wel een weightgainer in huis halen want 63 kilo is idd erg licht.
 
Laatst bewerkt:
Yup ik zou beginnen alvast met een weightgainer in huis te halen, maar nog even mee wachten totdat je je eetschema hebt. Slecht eten wat versta je daarondeR? Ongezond of erg weinig???
 
ik zou niet eerst een weightgainer in huis halen.. eerst GOED eten .... dus dan bedoel ik: 8 maaltijden per dag en flink veel eiwitrijk voedsel eten !

ik denk dat hij beter eerst zijn voeding kan verbeteren en dan later pas met supplementen gaan beginnen.

maar zoals al eerder gevraagd is.. post je eetschema eens :)
 
Originally posted by Frenkpie
ik zou niet eerst een weightgainer in huis halen.. eerst GOED eten .... dus dan bedoel ik: 8 maaltijden per dag en flink veel eiwitrijk voedsel eten !

ik denk dat hij beter eerst zijn voeding kan verbeteren en dan later pas met supplementen gaan beginnen.

maar zoals al eerder gevraagd is.. post je eetschema eens :)
Ja inderdaad maar als hij moeite heeft om veel te eten kan hij best af en toe een gainer nemen. Maar hij moet het opbouwen.
Want als je maag gewend is om weinig te eten kan je niet ineens veel eten, dan meot je maag eerst groter worden.
 
Originally posted by Elmar

Ja inderdaad maar als hij moeite heeft om veel te eten kan hij best af en toe een gainer nemen. Maar hij moet het opbouwen.
Want als je maag gewend is om weinig te eten kan je niet ineens veel eten, dan meot je maag eerst groter worden.


Wil de gene die hier negatieve karma voor heeft gegeven ook graag zijn commentaar erbij zetten en afzender.
 
Originally posted by Elmar

Ja inderdaad maar als hij moeite heeft om veel te eten kan hij best af en toe een gainer nemen. Maar hij moet het opbouwen.
Want als je maag gewend is om weinig te eten kan je niet ineens veel eten, dan meot je maag eerst groter worden.

Ja ik moet ook weer opnieuw "opladen" , ik ben pas ziek geweest, en ik kom nu nog net aan de 3000 kcal, Met VEEL moeite...terwijl ik eerst rond de 4000 kcal zat..
 
Originally posted by Elmar



Wil de gene die hier negatieve karma voor heeft gegeven ook graag zijn commentaar erbij zetten en afzender.

jonge jonge is t weer raak met dat puberale gedrag. ongelofelijk.
 
meer eten...
zwaar trainen..

zoveel mogelijk slapen...

Precieze details zoek je maar uit op dit forum...

staat genoeg informatie over het hoe en wat
 
Back
Naar boven