AndroidHealthClinic

Advies groeihormoon

Bezoekers in dit topic

BNM

Novice
Lid geworden
14 nov 2017
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
88kg
Vetpercentage
22%
Beste bodybuilders,

Ik ben momenteel aan het overwegen om een groeihormoon kuur te pakken. Ik weeg 88kg met een vetpercentage van 22%. Ik ben 23 jaar en wat aan de korte kant, namelijk 1,67m.

Ik zou graag willen weten hoe ik groeihormonen zou moeten innemen om een lengte van 1,75m (of in de buurt) te bereiken. En welke voorzorgstappen ik moet nemen voor aanvang van de kuur.

Daarnaast zou ik ook willen weten wat het totale kostenplaatje is bij desbetreffende kuur.

Met vriendelijke groet,

BNM
 
Jij gaat niet meer groeien hoor in de lengte.
 
ik had juist vernomen dat je door groeihormonen ook in de lengte kon groeien
 
ik had juist vernomen dat je door groeihormonen ook in de lengte kon groeien

Toch niet als je al volgroeid bent. Zou anders ook aan groeihormoon gaan.

Op jonge leeftijd als je niet genoeg hg aanmaakt kan dat mss wel.
 
via mensen die het gebruiken had ik gehoord dat ze ook in de lengte gegroeid waren, maar was er niet al te veel op in gegaan, dus ik ging ervan uit dat het mogelijk was
 
via mensen die het gebruiken had ik gehoord dat ze ook in de lengte gegroeid waren, maar was er niet al te veel op in gegaan, dus ik ging ervan uit dat het mogelijk was

Heb hier toch nog nooit iets gelezen over GH gebruikers dat ze in de lengte groeien.Maar ben er geen expert in.
 
ja daarom deze post ook ik wil weten of het mogelijk is, graag dan ook met enigzins beargumentatie en verwijzingen naar bronnen. En anders vraag ik het wel na bij mijn huisarts
 
ja daarom deze post ook ik wil weten of het mogelijk is, graag dan ook met enigzins beargumentatie en verwijzingen naar bronnen. En anders vraag ik het wel na bij mijn huisarts

Gewone huisartsen weten er meestal bitter weinig van.
Zal via internet toch wel wat over te vinden zijn volgens mij.
 
ik neem aan dat wanneer er een lichamelijke beperking is wat het groeien in lengte m.b.v. groeihormonen in de weg zit, dat hun dat wel kunnen vermelden en evt. kijken of dat bij mij het geval is
 
ik neem aan dat wanneer er een lichamelijke beperking is wat het groeien in lengte m.b.v. groeihormonen in de weg zit, dat hun dat wel kunnen vermelden en evt. kijken of dat bij mij het geval is

Ik ben benieuwd wat anderen hier over gaan zeggen. Maar op uw 23 nog groeien. Wat ik wel gelezen heb is dat ze het geven aan kinderen om te groeien. Maar volwassen voelgroeide mensen gaan volgens mij niet in lengte meer groeien.

Hopelijk ben ik mis dan kan ik ook nog groeien :D
 
Ik ben benieuwd wat anderen hier over gaan zeggen. Maar op uw 23 nog groeien. Wat ik wel gelezen heb is dat ze het geven aan kinderen om te groeien. Maar volwassen voelgroeide mensen gaan volgens mij niet in lengte meer groeien.

Ik ben ook idd benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben
 
Dan waren alle Pro's inmiddels wel 3.00m geworden :roflol:
 
Ik ben ook idd benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben
Hetzelfde als wat al door verschillenden gezegd is in dit topic. Eens je groeischijven dicht zijn, groei je niet meer.
 
via mensen die het gebruiken had ik gehoord dat ze ook in de lengte gegroeid waren, maar was er niet al te veel op in gegaan, dus ik ging ervan uit dat het mogelijk was

Dan vertellen die mensen je dus fabeltjes.
 
Sorry...maar je gaat echt niet meer groter worden dan 1,67m. Je bent uitgegroeid en zoals Punjab al zei; dan zou iedereen die aan de HGH zit 3 meter of langer zijn :D
 
Is dit een troll?:roflol:

Alleen als je nog in de groei bent kun je met hgh je lichaam een zetje geven voor wat extra met HGH. En dat zijn ook kleine beetjes. Dream on, HGH gaat je niet laten groeien in de lengte.
 
ik had juist vernomen dat je door groeihormonen ook in de lengte kon groeien


Kinderen ja, mensen met groei achterstand/stoornis en spier en die dingen.. enigste wat je kan doen voor je lengte is dit:

108036528-L.jpg


Rekh.jpg
 
Als je eenmaal volgroeid bent in lengte zal HGH geen enkel effect hebben op je lengte, tenzij je nog ergens groeischijven vandaan kan toveren. Het hele proces van groeien in lengte heeft te maken met de verbening van je groeischijven (aan de hand van een tijdelijk verhoogde groeihormoon afgifte). Zodra deze schijven volledig verbeend (lees volgroeid) zijn houdt deze verhoogde afgifte van groeihormoon, en dus je groei in lengte op, en zal je het moeten doen met de lengte die je op dat moment hebt bereikt.
Met jouw volgroeide lengte van 1,67m was je in de puberteit waarschijnlijk niet eens in aanmerking gekomen voor een groeihormoon therapie. In de ogen van medici is er bij deze lengte nagenoeg geen gegronde reden om dit voor te schrijven.
 
Back
Naar boven