XXL Nutrition

advies (gyno)

Bezoekers in dit topic

klappert

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2009
Berichten
114
Waardering
2
Beste bber ik ben nu net aan het einde van me eerste week mij kuur
Test e 1/12 500mg week 1 frontload 1gr
Tren e 1/10 400mg
Mast e 1/12 400mg
Methyltren 3dagen geleden ook mee begonen als kickstart 2mg per dag
Nu had ik vanaf donder dag al een gevoelige linker tepel en het lijkt nu ook of de klier al licht gezwllen is
Het raaren is dat ik deze kuur al eeder heb gedaan met prop en ace als kickstart en toen had ik pas in week 6 een klein knobbeltje tegrote van een dopert in me rechter tepel die vervolgens helemaal is weg getrokken in me nakuur
Wat raaden jullie mij nu aan om te doen?

Mvg klappert
 
Nolva nemen zodra er echt wat zit, dus niet bij wat meer gevoeligheid, daar hebben hele volksstammen last van.

Edit:
Zie post #13
 
Laatst bewerkt:
Ja er lijkt wel iets kleins te zitten maar ihet is een beetje moeilijk tevoelen omdat er watt vet rond de onderkant van me borst zit
 
Maar is het wel mogelijk dat er al zo snel gyno ontstaat ?
 
wacht ff gaat dit over gewoon een bultje onder de tepel? ik weet niks van alle benamingen maar dat had ik eerst ook. 1 op de 7 mannen hebben dat en het gaat vanzelf weg.
ik had het onder beide.
 
Ja klopt maar na mij weten zat dit er voor heen niet en me linker tepel is ook zeer gevoelig
 
Nolva nemen zodra er echt wat zit, dus niet bij wat meer gevoeligheid, daar hebben hele volksstammen last van.

Dan ben je al te laat. Wanneer je tepels echt pijn beginnen te doen aanpakken die handel.
 
is het wel verstandig nolva te gebruiken als je tren in je kuur hebt? word er een beetje gek van die ene zegt kan kan en de andere zegt weer nolva is een no go tijdens een tren kuur

wat is het nou
 
Nolva nemen zodra er echt wat zit, dus niet bij wat meer gevoeligheid, daar hebben hele volksstammen last van.

Waarrom wachten tot je gyno hebt gaat zeker niet altijd weg,gevoelige tepels neem 20 mg nolva en wacht niet tot het te laat is,ik weet niet wie die raad heeft bedacht om even te wachten tot je echte gyno hebt maar dat is gewoon BS.
 
is het wel verstandig nolva te gebruiken als je tren in je kuur hebt? word er een beetje gek van die ene zegt kan kan en de andere zegt weer nolva is een no go tijdens een tren kuur

wat is het nou

no-go is onzin. Beter is nakuren met arofixen = nolva + aromasin in 1
 
En met jouw kuur zou ik er gelijk 2,5 mg letro bij nemen tot je zeker geen last meer hebt en dan afbouwen tot een zo laag mogelijke dosis normaal kan je de nolva dan ook droppen en enkel de letro er in houden prolactineverhaal geloof ik niet in dus bromo of caber zou ik niet mee beginnen
 
ik heb nog arofixen liggen maar kan ik dan beter elke dag 1tje of om de dag?
 
Dan ben je al te laat. Wanneer je tepels echt pijn beginnen te doen aanpakken die handel.

Waarrom wachten tot je gyno hebt gaat zeker niet altijd weg,gevoelige tepels neem 20 mg nolva en wacht niet tot het te laat is,ik weet niet wie die raad heeft bedacht om even te wachten tot je echte gyno hebt maar dat is gewoon BS.
Even ter verduidelijking, ik bedoel hier niet mee wachten tot er echte gyno aanwezig is. Wanneer het pijn doet uiteraard starten met nolva. 'Zodra er echt wat zit' is 'n beetje ongelukkig gekozen zie ik :D Beter 'Zodra er echt wat aan de hand is'. Doelde meer op de hypochonders die gelijk iets denken te voelen en dan nolva gaan slikken.
 
Zou nolva lekker links laten liggen als je tren of deca erbij hebt lopen.
Femara zou een betere oplossing zijn lijkt mij.
 
Ik ben echt voorstander van het laten meelopen van letro bij iedere kuur voor iedereen die gevoelig is aan gyno voorkomt veel problemen maar niet iedereen denkt daar zo over natuurlijk.
 
Ik ben echt voorstander van het laten meelopen van letro bij iedere kuur voor iedereen die gevoelig is aan gyno voorkomt veel problemen maar niet iedereen denkt daar zo over natuurlijk.

Welke dosering?
 
Hangt af van hoe zwaar je kuur is,zit er veel test bij enz.Je zult trouwens zelf wat uit moeten vogelen wat voor jouw de juiste dosis om nog maar te zwijgen of je ug of hg letro hebt hoewel ik het gevoel heb dat de ug labs er steeds beter in slagen om goeie letro op de markt te brengen.Dit gezegd zijnde kan ik daar geen zwart op wit bewijs voor geven.Je kunt beginnen met 1.25 ed en eventueel naar beneden gaan.
 
Ik ben echt voorstander van het laten meelopen van letro bij iedere kuur voor iedereen die gevoelig is aan gyno voorkomt veel problemen maar niet iedereen denkt daar zo over natuurlijk.

Letro is wel erg hard om elke kuur mee te laten lopen, reduceert op lage dosis al iets van 98% estro.
 
Letro is wel erg hard om elke kuur mee te laten lopen, reduceert op lage dosis al iets van 98% estro.

Ik heb er geen probleem mee en eerlijk gezegd ik geloof niet dat het op een lage dosis (wat is laag natuurlijk) je estro met 98% naar beneden draait.Therapeutische dosis is 2,5mg ed of in sommige gevallen zelf 5mg bij vrouwen wel te verstaan.
 
Ik ga denk ik toch eerst maar ff arofixen proberen mocht het niet veel helpen ga ik over op de femera
 
Back
Naar boven