Fitness Seller

Advies gyno!

Bezoekers in dit topic

Hansiehans

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik heb sinds mijn 12de last van gyno. Linker tepel meer dan de rechter. Nu wil ik weer gaan beginnen met sporten (gewoon natuurlijk) maar wil ik eerst de klieren in mijn borst laten verwijderen voordat ik weer de sportschool in ga. Ik heb eigenlijk de jackpot kwa tepels/borst van hoe je het niet zou willen hebben. Ik heb namelijk: klieren, puffy nippels en mijn tepels zijn (meestal) ook nog eens ingetrokken naar binnen.
Nu zat ik wat rond te speuren op dit forum en zag ik dat Dr Luc Bosmans in België het voor een vrij redelijke prijs doet. Ik las alleen dat ze in België al het klierweefsel verwijderen waardoor er een kans is dat er een soort deuk in je borst kan ontstaan.

Gaat zo’n deuk weer weg als je spiermassa gaat kweken bij je borst? Of moet je het per sé weer laten opvullen met vet om de deuk weg te krijgen? Iemand hier ervaring mee?
En hoe zit het met ingetrokken tepels en puffy tepels als je het klierweefsel laat verwijderen? Wordt dit juist erger of minder na een gyno operatie?
ik ben me er bewust van dat ik misschien een tweede operatie moet doen voor een tepelcorrectie en om mijn puffy nippels te corrigeren. Maar als ik eerst een gyno operatie doe om mijn klieren te laten verwijderen en daarmee een platte borst heb, ben ik eerst tevreden

Ik heb wat foto’s bijgevoegd van hoe het er nu uit ziet en van hoe het er uit zag toen ik nog wel aan het sporten was. Toen ik fit was, was de gyno minder maar je blijft tot mijn grote hindernis zo’n uitgetrokken tepel zien. Daarom wil ik het echt laten verwijderen voordat ik weer de sportschool in ga.
Ik hoor graag jullie adviezen, meningen en/of ervaringen zodat ik een betere keus voor mezelf kan maken van wat het beste is.

Alvast heel erg bedankt!

Bijlagen

• gyno 1.jpg
    gyno 1.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 156
  • gyno 2.jpg
    gyno 2.jpg
    128,4 KB · Weergaven: 82
  • gyno fit 2.jpg
    gyno fit 2.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 98
  • gyno fit1.jpg
    gyno fit1.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 77
Naar de huisarts...

Waarschijnlijk word je doorverwezen naar het ziekenhuis voor onderzoek, misschien halen ze het weg en wellicht word het nog vergoed ook door de zorgverzekering. ..wel zeggen dat je er (geestelijk) veel last van hebt.

Zo niet...kan je idd naar een kliniek om het weg te laten halen maar dat is niet goedkoop.

Maar nogmaals...eerst naar de huisarts.

Hallo allemaal,

Ik heb sinds mijn 12de last van gyno. Linker tepel meer dan de rechter. Nu wil ik weer gaan beginnen met sporten (gewoon natuurlijk) maar wil ik eerst de klieren in mijn borst laten verwijderen voordat ik weer de sportschool in ga. Ik heb eigenlijk de jackpot kwa tepels/borst van hoe je het niet zou willen hebben. Ik heb namelijk: klieren, puffy nippels en mijn tepels zijn (meestal) ook nog eens ingetrokken naar binnen.
Nu zat ik wat rond te speuren op dit forum en zag ik dat Dr Luc Bosmans in België het voor een vrij redelijke prijs doet. Ik las alleen dat ze in België al het klierweefsel verwijderen waardoor er een kans is dat er een soort deuk in je borst kan ontstaan.

Gaat zo’n deuk weer weg als je spiermassa gaat kweken bij je borst? Of moet je het per sé weer laten opvullen met vet om de deuk weg te krijgen? Iemand hier ervaring mee?
En hoe zit het met ingetrokken tepels en puffy tepels als je het klierweefsel laat verwijderen? Wordt dit juist erger of minder na een gyno operatie?
ik ben me er bewust van dat ik misschien een tweede operatie moet doen voor een tepelcorrectie en om mijn puffy nippels te corrigeren. Maar als ik eerst een gyno operatie doe om mijn klieren te laten verwijderen en daarmee een platte borst heb, ben ik eerst tevreden

Ik heb wat foto’s bijgevoegd van hoe het er nu uit ziet en van hoe het er uit zag toen ik nog wel aan het sporten was. Toen ik fit was, was de gyno minder maar je blijft tot mijn grote hindernis zo’n uitgetrokken tepel zien. Daarom wil ik het echt laten verwijderen voordat ik weer de sportschool in ga.
Ik hoor graag jullie adviezen, meningen en/of ervaringen zodat ik een betere keus voor mezelf kan maken van wat het beste is.

Alvast heel erg bedankt!
Je wilt juist dat ze alles verwijderen anders kun je weer gyno krijgen.

Als je van belgie bent, kan je een afspraak maken bij een plastische chirurg in een lokaal ziekenhuis.
Het verwijderen van het klierweefsel wordt zo goed als volledig terug betaald (max 150€ opleg)
Liposuctie wordt NIET terug betaald, en is meestal wel nodig om geen "put" te hebben tenzij het enkel en alleen klierweefsel is zonder vet want niet je geval is

Bespaar daar niet op en kies niet zomaar de goedkoopste.
Ik zal eind dit jaar onder het mes gaan, en ondanks ik redelijk droog sta moet er toch een liposuctie gebeuren om geen put te hebben.
Kost 2400eu + opleg van 150eu voor het verwijderen van de klieren

Ik heb hetzelfde probleem. Als kind was het alleen puffy nipples. Ben nu 36 en eromheen is het erger geworden. Ik heb een laag bodyfat dus ik denk dat het klieren zijn ipv vet. Heb ook nog een pectus excavatum (ingevallen borstkas) dus het kan altijd erger :p

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven