MuscleMeat

Advies home gym kleine ruimte

Bezoekers in dit topic

Recurver

Novice
Lid geworden
10 jan 2021
Berichten
9
Waardering
5
Hallo allemaal,

Na al een hele tijd (anoniem) meelezen en inspiratie opdoen in het "show je home gym"-topic komt met de overdracht van ons nieuwe huis het moment dat ik ook een eigen ruimte kan gaan inrichten.

Echter, deze ruimte is 2,24x3,60m dus er moeten keuzes gemaakt worden en hier zou ik graag jullie advies bij krijgen.

Sowieso komt er een incline loopband voor cardio en voorbereiding op (grotere) hikes. Hier zat ik te denken aan een NordicTrack X7i model, deze is 1x1,80m. Mocht iemand ervaring hebben met andere modellen incline loopbanden ben ik erg benieuwd, hier is online weinig informatie over te vinden voor mijn gevoel.

Daarnaast zou ik graag een ATX Rack + Pulley met accessoires neerzetten, en hier zit de twijfel tussen het Half-Rack HRX-620 met Pulley of de PRX-720 met Pulley. Mijn voorkeur gaat uit naar de PRX maar ik ben bang dat die met 1,80m diepte te weinig bewegingsruimte overlaat, terwijl de HRX+Pulley met zijn geschatte 1,56m en de enkele staanders meer ruimte overlaat voor mijn gevoel.

Wat is jullie advies? Zijn er mensen die een volledige powercage in een ruimte van vergelijkbare afmetingen gebruiken? Of zouden jullie in dit geval toch het Half Rack aanraden? Alvast heel erg bedankt.
 
Atx triplex nemen en inklapbare squat rack en mooie dempende vloer erin voor eventueel deadlifts ,cardio ding op slaapkamer zetten of grofvuil 😆
 
9867.jpg
 
Indoor hiker :dunno: en geen respect voor het ijzer, wat un handtas.
 
Suggesties:
3-way box en box step ups ipv cardio machine?

Halfrack,wandrack of vouwrack voor ruimte.
 
Back
Naar boven