MuscleMeat

Advies in kniebanen gevraagd

Bezoekers in dit topic

johanheeze

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2005
Berichten
2.742
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
Dag bro's

Ik heb 2 vraagjes voor jullie, als jullie me kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen!

Ik wil binnenkort gaan squaten met kniebanden boven een bepaalde load.
Wat voor banden kan ik dan het beste pakken (zit denk ik op een 150 squat nu).
En waar zijn deze te verkrijgen? (liefst nl webshop).
Tevens deadlift kousen want mijn schenen mogen wel wat netter blijven :D

alvast bedankt!
 
ik heb ze besteld in duitsland, met mijn c-o-c's mee, moet ze nog binnen krijgen en zal mijn bevindingen wel laten weten.... als je wil kan ik de link voor je nog is terug zoeken
 
bedankt, maar heb het liever uit NL of hoe gaat de betaling dan?
Want ik ben niet in het bezit van een creditcard nl.
 
Voor het laatst bijgewerkt op: 24 juli 2000 :roflol:

Maar iing bedankt voor het nr etc!
 
Ik heb ze via team-forza.com besteld (is van o.a van Monsterstrength), krijg ze volgende week binnen dus kan over de kwaliteit ed. nog niks zeggen, twas wel voordelig.
 
Kniebanden heb ik gewoon via XXL besteld:)
 
Bedankt voor de reacties nu is nog de vraag welke bij mij zullen horen.
En wat is jullie ervaring ermee?
Ik heb totaal geen id!
(ik heb ooit in mijn oude gym gezien een ding om kniebanden goed aan te trekken volgens mij daar beschik ik nu niet meer over.)
Karma als bedankje iing
 
je moet 10 euro verkezendkosten betalen bro, het is niet gratis.Plus dat je nog 5 euro ofzo overmakingskosten hebt, in totaal 15 euro.

was bij mij niet het geval.... en ze hebben het vorige woensdag de deur al uit gedaan mailde hij, misschien moet je boven een bepaald bedrag zitten ???
 
hey die kniebanden kan je nog gewoon bij henk keizer bestellen.
Of je komt langs op een wedstijd eerst volgende 15 october.
SSS Alkmaar tesselschadestraat
 
Bedankt voor de reacties nu is nog de vraag welke bij mij zullen horen.
En wat is jullie ervaring ermee?
Ik heb totaal geen id!
(ik heb ooit in mijn oude gym gezien een ding om kniebanden goed aan te trekken volgens mij daar beschik ik nu niet meer over.)
Karma als bedankje iing


In je oude gym ja ! :whip:

Als je daar nog gezeten had had je er zo wel een paar van Wim Bevers kunnen krijgen :P dan wel van een merk wat op wedstrijden verboden is :P maar dat maakt voor de training niet uit.

Je kunt er ook op gaan staan om ze aan te trekken of ergens aan vast knopen.
Overigens ben ik van mening dat het voor iemand die geen wedstrijden doet totaal geen nut heeft om bandages te gebruiken en zeker niet om ze megastrak aan te trekken.
Of ga je wel wedstrijden doen :D ?
 
was bij mij niet het geval.... en ze hebben het vorige woensdag de deur al uit gedaan mailde hij, misschien moet je boven een bepaald bedrag zitten ???

bij mij was het 100 euro.
 
bij mij was het 100 euro.

ik zat op 55,- nog wat... njah ik zal het wel bevestigen als ik het daadwerkelijk binnen krijg, maar lijkt me vreemd als ik opeens nog aan de deur geld moet gaan betalen, want hij zou het alleen opsturen als ik vooraf betaalde
 
In je oude gym ja ! :whip:

Als je daar nog gezeten had had je er zo wel een paar van Wim Bevers kunnen krijgen :P dan wel van een merk wat op wedstrijden verboden is :P maar dat maakt voor de training niet uit.

Je kunt er ook op gaan staan om ze aan te trekken of ergens aan vast knopen.
Overigens ben ik van mening dat het voor iemand die geen wedstrijden doet totaal geen nut heeft om bandages te gebruiken en zeker niet om ze megastrak aan te trekken.
Of ga je wel wedstrijden doen :D ?

Uuh ik wil gewoon zwaar trainen en train nu WSB style..
Maarja wedstrijdje kan altijd nog toch :)
Ik train nu niet puur op massa indd.
 
Outer had gelijk, ik heb ind 10 euro verzendkosten betaald, my bad...

die kniebandage heb ik dus binnen, nu nog uit zien te vogelen hoe ik ze om moet doen aangezien er geen handleiding bij zit :p
 
Back
Naar boven