AndroidHealthClinic

Advies kuur 2015

Bezoekers in dit topic

Klavervinnie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2010
Berichten
41
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Graag wat adviezen over de volgende kuur:

Kuurschema Januari 2015:

1-... 5iu HGH 5/2

1-12 250mg Test E (Opbouwen tot 750mg)
1-12 400mg Primo
1-4 50mg Anavar

13-16 125mg Test E (Bridge)

17-29 250mg Test E (Opbouwen tot 750mg)
17-29 800mg Boldenone/Overdrive
OF 200mg Trenbolone E

30-34 20mg Nolvadex + 50mg Clomid

Eventueel HCG laten mee lopen tijdens kuur.
 
Beide cutten neem ik aan gezien de doseringen? Zo ja, bridge verdubbelen en hgh 7/7 doen (tenzij je über über pharmaceuticals hebt :o ) voor mezelf zou ik de doseringen omhoog gooien en de primo en bold langer doortrekken.
Ik vind je kuurtje maar niks
 
Laatst bewerkt:
Beide cutten neem ik aan gezien de doseringen? Zo ja, bridge verdubbelen en hgh 7/7 doen (tenzij je über über pharmaceuticals hebt :o ) voor mezelf zou ik de doseringen omhoog gooien en de promo en bold langer doortrekken.
Ik vind je kuurtje maar niks

Het is de bedoeling dat het een clean-bulk kuur wordt.
Waarom zie jij deze doseringen als cut- dosering?
Ik ga bij deze kuur voor kwaliteits massa.

En hoezo moet de bridge dosering verdubbeld worden?

Primo en Bold eventueel doortrekken naar 14 weken zat ik zelf ook aan te denken.
 
Maak daar 16 weken van
Test in de bridge verdubbelen om te voorkomen dat je massa verliest

Eerste deel van de kuur de test niet verhogen maar meteen beginnen met 500mg en primo 600mg
Dan de 250 test ipv 125
Test bij deze is oke maar dan de bold zo laten en anders de tren verdubbelen

Over de hcg moet je niet twijfelen, gewoon doen ;)

Natuur mag natuurlijk langer dan dat
 
Maak daar 16 weken van
Test in de bridge verdubbelen om te voorkomen dat je massa verliest

Eerste deel van de kuur de test niet verhogen maar meteen beginnen met 500mg en primo 600mg
Dan de 250 test ipv 125
Test bij deze is oke maar dan de bold zo laten en anders de tren verdubbelen

Over de hcg moet je niet twijfelen, gewoon doen ;)

Natuur mag natuurlijk langer dan dat

De test verhogen doe ik om van het effect te blijven profiteren wat je dus niet hebt als je direct hoger doseert.
Dat is tenminste hoe ik erover denk, en wat bij mij lekker werkt.

Eerst deel dus verlengen naar 16 weken.
Test in de bridge verdubbelen twijfel ik zelf nog over.. Ben benieuwd naar meerdere meningen hier over.

HCG dus gewoon erbij gebruiken.

Dit wordt tevens mijn eerste keer HGH gebruik.
 
De test verhogen doe ik om van het effect te blijven profiteren wat je dus niet hebt als je direct hoger doseert.
Dat is tenminste hoe ik erover denk, en wat bij mij lekker werkt.

Eerst deel dus verlengen naar 16 weken.
Test in de bridge verdubbelen twijfel ik zelf nog over.. Ben benieuwd naar meerdere meningen hier over.

HCG dus gewoon erbij gebruiken.

Dit wordt tevens mijn eerste keer HGH gebruik.

Waarom hgh als je dosis AAS zo laag is?
Als je op het niveau bent dat je steeds meer AAS nodig hebt om te groeien geeft de hgh de mogelijkheid om het tot hoger niveau te tillen.
Waarom de hgh niet weglaten en dosissen omhoog. Spaart je geld en waarschijnlijk gain je meer.
 
Waarom hgh als je dosis AAS zo laag is?
Als je op het niveau bent dat je steeds meer AAS nodig hebt om te groeien geeft de hgh de mogelijkheid om het tot hoger niveau te tillen.
Waarom de hgh niet weglaten en dosissen omhoog. Spaart je geld en waarschijnlijk gain je meer.

Omdat het niet nodig is om hoog te doseren. Ook niet vanwege de HGH.
Ik heb gekozen voor HGH omdat ik er goede resultaten mee heb zien worden behaald en wat met alleen aas niet te doen is.
 
persoonlijk zou ik bold van begin tot eind op 600/800 zetten en laag test 250 erbij. 1e 12 weken 200 tren en laatste 12 weken 200 tren(verhogen als je er tegen kan).

1-28 Bold 600/800
1-12 test 250
1-12 tren 200

bridge 600/800 bold + 125 test

17-29 test 250
17-29 tren 400
(mast? zou je kunnen overwegen maar denk niet echt nodig)

dit is hoe ik het zou doen, ga ongeveer ook hetzelfde doen maar dan met korte esters. Kijk maar wat je er mee doet, zou wel primo niet op 400 zetten gaat je niks opleveren. heb 600 gedaan en vond dat toch al de minimum liever 800/1000 om echt primo resultaat te zien.
 
persoonlijk zou ik bold van begin tot eind op 600/800 zetten en laag test 250 erbij. 1e 12 weken 200 tren en laatste 12 weken 200 tren(verhogen als je er tegen kan).

1-28 Bold 600/800
1-12 test 250
1-12 tren 200

bridge 600/800 bold + 125 test

17-29 test 250
17-29 tren 400
(mast? zou je kunnen overwegen maar denk niet echt nodig)

dit is hoe ik het zou doen, ga ongeveer ook hetzelfde doen maar dan met korte esters. Kijk maar wat je er mee doet, zou wel primo niet op 400 zetten gaat je niks opleveren. heb 600 gedaan en vond dat toch al de minimum liever 800/1000 om echt primo resultaat te zien.

Hoezo Bold zo lang gebruiken? Wat is de meerwaarde daarvan?
Ik hoor goede en minder goede verhalen over primo en de dosering daarbij. Denk dat het persoons gebonden is.. Maar de primo hou ik er wel in, nog nooit gebruikt dus ben wel benieuwd.
Ik begin ermee op 400 en als ik het vindt tegen vallen verhoog ik de dosering.
 
Hoezo Bold zo lang gebruiken? Wat is de meerwaarde daarvan?
Ik hoor goede en minder goede verhalen over primo en de dosering daarbij. Denk dat het persoons gebonden is.. Maar de primo hou ik er wel in, nog nooit gebruikt dus ben wel benieuwd.
Ik begin ermee op 400 en als ik het vindt tegen vallen verhoog ik de dosering.

bold word altijd lang aangeraden, hoeft niet 30 weken maar kun je overwegen. Zou niet weten waarom je het niet zou moeten doen. Ik ga het wel proberen iig ;)

kan je nu al vertellen dat je primo op 400 niks speciaals gaat doen, denk dat dit ook niet persoons gebonden is. zou dan eerder voor hetzelfde geld 800 mast gaan zetten :P of eerder hoger doseren
 
bold word altijd lang aangeraden, hoeft niet 30 weken maar kun je overwegen. Zou niet weten waarom je het niet zou moeten doen. Ik ga het wel proberen iig ;)

kan je nu al vertellen dat je primo op 400 niks speciaals gaat doen, denk dat dit ook niet persoons gebonden is. zou dan eerder voor hetzelfde geld 800 mast gaan zetten :P of eerder hoger doseren

Van mast krijg ik veel last van acné, heb ik geen zin meer in.
Dan doe ik liever de primo wat hoger doseren..

Bold pak ik in het tweede deel vd kuur samen met tren.
Dan ken ik alsnog de Bold langer door trekken..
 
Van mast krijg ik veel last van acné, heb ik geen zin meer in.
Dan doe ik liever de primo wat hoger doseren..

Bold pak ik in het tweede deel vd kuur samen met tren.
Dan ken ik alsnog de Bold langer door trekken..

zou primo minimaal 600 houden, persoonlijk vond ik dit ook echt niet heel geweldig had er toch wat meer van verwacht. verder leuk om te doen hoor als ik meer sente had zou ik nog steeds primo>mast gaan.

2e deel bold tren moet ook zeker goed zijn, verder gewoon lekkere kuur als je het mij vraagt. succes ermee!
 
125mg test is maar net ietsje meer dan je eigen natuurlijke aanmaak... ik zou het et niet waard vinden om dat te injecteren.
Dan ben je eigenlijk op doseringen die nagenoeg het zelfde zijn als wanneer je off bent.. maar je bent on...
Ten eerste verlies je dan onnodig wat je daarvoor opgebouwd hebt, ten tweede ben je onnatuurlijk aan het doen wat je normaal natuurlijk zou kunnen.
Daarnaast zou ik alleen naar HGH grijpen als je AAS doseringen boven de 1 gram wil doen.
Ik vermoed dat geld niet echt een issue is voor jou aangezien je ook primo wil doen.

Persoonlijk vind ik de lage doseringen nogal tegenstrijdig met de keuze voor HGH.
Maar dat moet je helemaal zelf bepalen natuurlijk.
 
125mg test is maar net ietsje meer dan je eigen natuurlijke aanmaak... ik zou het et niet waard vinden om dat te injecteren.
Dan ben je eigenlijk op doseringen die nagenoeg het zelfde zijn als wanneer je off bent.. maar je bent on...
Ten eerste verlies je dan onnodig wat je daarvoor opgebouwd hebt, ten tweede ben je onnatuurlijk aan het doen wat je normaal natuurlijk zou kunnen.
Daarnaast zou ik alleen naar HGH grijpen als je AAS doseringen boven de 1 gram wil doen.
Ik vermoed dat geld niet echt een issue is voor jou aangezien je ook primo wil doen.

Persoonlijk vind ik de lage doseringen nogal tegenstrijdig met de keuze voor HGH.
Maar dat moet je helemaal zelf bepalen natuurlijk.


Ik snap niet waarom er hoge doseringen gebruikt moeten worden bij HGH.
Op 'normale' doseringen ga je al hard zat tijdens de HGH.. Dit heb ik met eigen ogen ervaren.
Verhogen ken altijd dus ik begin liever wat lager.. Zo blijf ik ook m'n lichaam aanspreken om te blijven profiteren van de aas..
 
Ik snap niet waarom er hoge doseringen gebruikt moeten worden bij HGH.
Op 'normale' doseringen ga je al hard zat tijdens de HGH.. Dit heb ik met eigen ogen ervaren.
Verhogen ken altijd dus ik begin liever wat lager.. Zo blijf ik ook m'n lichaam aanspreken om te blijven profiteren van de aas..

Het is alleen maar mijn mening he.
Persoonlijk zou ik gewoon niet zonder noodzaak naar HGH grijpen.
Voor mij zou die drempel liggen wanneer ik boven 1gram doseringen zou willen.
Maar het is jouw leven en je moet gewoon doen wat jij fijn vind.
 
Goos als ik al die posts zie, krijg je zeer net advies, doe er iets mee zou ik zeggen.
 
Dan zou ik 250 test doen ipv 125 en mast vind ik wel nodig bij tren maar dat ben ik.. Nooit tren zonder mast voor mij
 
Met de adviezen ga ik zeker wat doen!
Alleen ik heb zelf geen hoge doseringen nodig om te groeien.
En HGH pak er erbij om een stap verder te gaan.. Je ken HGH natuurlijk niet met aas vergelijken.. Vindt ik.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Dan zou ik 250 test doen ipv 125 en mast vind ik wel nodig bij tren maar dat ben ik.. Nooit tren zonder mast voor mij

Ja de bridge verdubbel ik naar 250 ipv 125.

Test E dosis verhoog ik dan in het eerste en tweede deel vd kuur naar 500 ipv 250.
 
Waarom hgh als je dosis AAS zo laag is?
Als je op het niveau bent dat je steeds meer AAS nodig hebt om te groeien geeft de hgh de mogelijkheid om het tot hoger niveau te tillen.
Waarom de hgh niet weglaten en dosissen omhoog. Spaart je geld en waarschijnlijk gain je meer.

Je neemt in eerste instantie hgh omdat het igf verhoogt wat zorgt voor nieuwe spiercellen, daarnaast is het mooi meegenomen dat je androgene receptoren toenemen en je dus meer AAS kan nemen.
En je blijft er lekker droog van wat ervoor zorgt dat je niet of minder hoeft te cutten waardoor je netto meer massa overhoudt.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Graag wat adviezen over de volgende kuur:

Kuurschema Januari 2015:

1-... 5iu HGH 5/2

1-12 250mg Test E (Opbouwen tot 750mg)
1-12 400mg Primo
1-4 50mg Anavar

13-16 125mg Test E (Bridge)

17-29 250mg Test E (Opbouwen tot 750mg)
17-29 800mg Boldenone/Overdrive
OF 200mg Trenbolone E

30-34 20mg Nolvadex + 50mg Clomid

Eventueel HCG laten mee lopen tijdens kuur.

Primo naar 600 of liever 800 per week.
Niet kickstarten met anavar want de effecten van anavar duren lang voordat ze inkicken vind ik.
Ik nam vaak 8 weken anavar op 80 a 100mg per dag en merkte dat ik na 3-4 weken extra sterk werd (wat na de kuur helaas verdween).

Als je tren e neemt, minimaal op 400 per week doen

En niet EVENTUEEL hcg mee laten lopen, laat het sowieso meelopen bij zo'n lange kuur. Scheelt je echt in herstel en dus netto winst
 
Als het kwartje nu nog niet valt.........
 
Back
Naar boven