XXL Nutrition

Advies kuur

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 dec 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Hoi allemaal,
Ik ben van plan om in januari ( nadat de gyms weer open zijn ) een bulk cycle te doen. Het doel is om mijn armen en schouders te verbeteren. Armen waren altijd al een zwakke punt, dus deze wil ik met deze kuur ZEKER een paar cm's toevoegen. Mijn laatste kuur was een jaar geleden ( net voor corona ).
Toen nam ik 500 test en 750 Bold. Hier ben ik aardig van bijgekomen, en nu wil ik iets nieuws proberen.
Ik dacht aan om deze keer deca en mk677 toe te voegen.
Maar het blijft uiteraard een gedachte, ik sta open voor suggesties
Ik heb ook een paar foto's toegevoegd zodat jullie een betere idee zouden hebben.
Alvast bedankt!
Back.jpg
Front.jpg
 
Kan gram test per week dan heb je zieke gains. Houd wel de oestrogeen in de gaten
 
Oke dan ( :
Wat is nog een goede bulk cycle combinatie? Zoals ik eerder had vermeld, heb ik alleen bold/test gedaan.
Dus zou ik graag willen weten van de mensen met ervaring, wat nog een goede combo is.
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben!
 
Oke dan ( :
Wat is nog een goede bulk cycle combinatie? Zoals ik eerder had vermeld, heb ik alleen bold/test gedaan.
Dus zou ik graag willen weten van de mensen met ervaring, wat nog een goede combo is.
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben!
Zoek een beetje op internet doe wat onderzoek naar de soorten en zoek naar andere kuren die anderen gedaan hebben om zo tot een plan te komen. Hoge doseringen zeker niet nodig. Succes
 
Keep it simpel deca/npp + test
met oral erbij dbol/anadrol of tbol
 
Met zijn fysiek, moet 500mg test e, al meer dan voldoende wezen.
 
Hij weegt 15 kg op zijn lengte met een prima vetpercentage. Niet verkeerd toch?
Mee eens. Zag het op de geposte foto’s er niet van af. Verder denk ik wel dat er vaak te snel naar hoge doseringen wordt gegrepen, die helemaal niet relevant zijn voor het bijhorende fysiek.
 
Back
Naar boven