AndroidHealthClinic

Advies kuur

Bezoekers in dit topic

fitnesslife

Novice
Lid geworden
23 mrt 2022
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Kuur advies:

Test E 350 mg week 1-12
Masteron 400 mg week 4-12
Nolvadex 20 mg week 12-16

Wat vinden we van deze cycle om wat droge massa/kracht te winnen, ik voeg de mast toe om het aromatiseren van test tegen te gaan en zo gyno te voorkomen. First cycle, alle tips welkom!

Mast eerst op 200 ipv 400

als het je eerste cycle is zal ik test only draaien op 350 mg ;) Daar ga je geen gyno van krijgen ook als je gewoon goed lean blijft etc etc.

als het je eerste cycle is zal ik test only draaien op 350 mg ;) Daar ga je geen gyno van krijgen ook als je gewoon goed lean blijft etc etc.
Zeg nooit nooit.... hier de gelukkige die dat dus wel kreeg op 350mg op 12% bf.... maargoed zit nu dit jaar op 500mg en nergens last van waren wel 2 verschillende merken misschien was de 1e overgedoseerd en die ik nu heb onder? Zeg het maar? Blijft natuurlijk wel UG, had de 1e kuur wel heel vaak pip en nu niks..... fun fact maat van mij met 20%bf zat toen op 500mg zelfde gear en had nergens last van....

Zeg nooit nooit.... hier de gelukkige die dat dus wel kreeg op 350mg op 12% bf.... maargoed zit nu dit jaar op 500mg en nergens last van waren wel 2 verschillende merken misschien was de 1e overgedoseerd en die ik nu heb onder? Zeg het maar? Blijft natuurlijk wel UG, had de 1e kuur wel heel vaak pip en nu niks..... fun fact maat van mij met 20%bf zat toen op 500mg zelfde gear en had nergens last van....
blijft altijd persoonsgebonden ook. daarom voor de zekerheid zo laag mogelijk beginnen en als je tepels gevoeling beginnen te worden of de dosis verlagen zodat je weet wat je sweetspot is of eventueel dan wel wat mast toevoegen.
Maar een ai nemen raad ik af. dan kan je idd beter mast ernaast laten lopen of het beste gewoon je test verlagen.

Er zijn wel mensen die op 250mg E gynovorming krijgen. voorbeeld is hier op het forum nog te vinden.

blijft altijd persoonsgebonden ook. daarom voor de zekerheid zo laag mogelijk beginnen en als je tepels gevoeling beginnen te worden of de dosis verlagen zodat je weet wat je sweetspot is of eventueel dan wel wat mast toevoegen.
Maar een ai nemen raad ik af. dan kan je idd beter mast ernaast laten lopen of het beste gewoon je test verlagen.
Mast heb ik mijn 2e cycle ook toegevoegd hielp perfect, maar zodra je gevoelige tepels krijgt zou in direct een ai erin knallen en niet ff aankijken, zelf heb ik 2 dagen gewacht en de klieren begonnen aardig snel op te zwellen....duurde ook wel een paar weken voordat het weer weg was... dat gaat mij geen 2e keer gebeuren dat weet ik wel.... maar is het niet vreemd dat ik op 350 gyno kreeg en nu op 500 niks? Heb een ai klaar liggen just for sure.... maar gelukkig niet nodig gehad.

Back
Naar boven