MuscleMeat

Advies m.b.t. buikstreek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smashdelrio

Novice
Lid geworden
13 mei 2022
Berichten
1
Waardering
0
Beste heren en dames,

Ik ben 24 jaar, en heb een redelijk consequent trainingsschema voor bovenlichaam, armen, aangevuld met zwemmen en hardlopen.
Heb niet de ambitie om zeer breed te worden o.i.d., maar vind het we leuk om mooi gevormd te zijn.
De resultaten tot nu toe zijn bemoedigend. Ik merk dat mijn bovenlichaam breder word, mooiere schouders/armen.

Mijn buik heeft potentie om een ''sixpack'' te hebben.
Dit is het enigste waar ik dus totaal geen succes in heb gehad, ook in het verleden niet.
Nu staan er 1000en filmpjes online met z.g.n. makkelijk een sixpack krijgen.
Ik geloof echter niet dat de meeste oefeningen effectief zijn.

Wat is jullie ervaring met het trainen van de buikstreek, en welke oefeningen en methodes moet ik aan denken om deze mooi te trainen?
Wat zijn goeie schema's en na hoelang kun je hier goede resultaten van verwachten?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes, Smash
 
Abs are made in the kitchen.
 
Iedereen heeft standaard aan “sixpack”, alleen als je vet% te hoog is dan zit die verstopt. De een heeft geluk en ziet al definitie met 15% en andere hebben pech en moeten dieper cutten. Al die buikoefeningen zijn er alleen voor bedoeld om je blokken net wat dikker te maken waardoor ze er beter uitspringen, mits je bf% laag genoeg is.
 
Voeding is waar je dat trucje leert
 
Wat zijn goeie schema's
Zoals hier al wordt aangegeven, het schema dat jij zoekt is waarschijnlijk een voedingsschema.

Goed om te zien dat je de de reacties van die mensen hier waardeert ???
 
Beste heren en dames,

Ik ben 24 jaar, en heb een redelijk consequent trainingsschema voor bovenlichaam, armen, aangevuld met zwemmen en hardlopen.
Heb niet de ambitie om zeer breed te worden o.i.d., maar vind het we leuk om mooi gevormd te zijn.
De resultaten tot nu toe zijn bemoedigend. Ik merk dat mijn bovenlichaam breder word, mooiere schouders/armen.

Mijn buik heeft potentie om een ''sixpack'' te hebben.
Dit is het enigste waar ik dus totaal geen succes in heb gehad, ook in het verleden niet.
Nu staan er 1000en filmpjes online met z.g.n. makkelijk een sixpack krijgen.
Ik geloof echter niet dat de meeste oefeningen effectief zijn.

Wat is jullie ervaring met het trainen van de buikstreek, en welke oefeningen en methodes moet ik aan denken om deze mooi te trainen?
Wat zijn goeie schema's en na hoelang kun je hier goede resultaten van verwachten?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes, Smash
Ga zwaar squatten en deadliften.
 
Back
Naar boven