AndroidHealthClinic

Advies m.b.t. kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Momenteel zit ik in mijn kuur Test E met Dianabol Kickstart,

Ik heb nog 4 weken te gaan en wil dan graag voor de zomer nog 1 kuur gaan doen

In totaal ben ik dan 12 weken on normaal 13 maar 1 ampul is geknapt :S daarna arofixen.

van aerofixen heb ik 100 tabs liggen 10 mg.

Omdat het normaal tijd on tijd of is is het voor mij even belangrijk om te weten of men de nakuur als tijd off rekent of alszijnde on ?

Ik wil nl weer on voor de zomer en zou graag mijn kuur in mei willen gaan doen ?

Midden februari ben ik klaar met test moet ik dan nakuur doen als ik in mei alweer on zou willen ?

of is dit helemaal niet haalbaar omdat het gewoon weg te slecht is voor je lichaam

en zou ik gewoon de nakuur moeten doen tot midden maart dan tijd of en dan later in het jaar beginnnen ?


mvg Sinda
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon nakuren. in mei bloed laten testen of je herstelt bent. enigste manier om zeker te weten of je hersteld bent en weer on kunt.

als je tot midden maart nakuurt en dan 2 maanden rust neemt tot midden mei ben je wel hersteld denk ik. maar enigste manier om dat zeker te weten is effe bloed laten testen.

regel normaal gesproken is timeon+pct is time off
 
vanwaar de aankondiging?...
 
Het is een beetje omslachtig inderdaad ging er om of je nakuur wordt meegerekend in de on time of offtime ?

Dit omdat ik de mijn 2 de kuur graag wil doen voor eind juli zodoende de vraag.

Ik kom als ik de nakuur neem en dan dit reken als ontime dan houdt dit in dat ik mijn 2de kuur langer duurt dan eind juli zodoende.

Ik had namelijk gehoord dat men soms dan geen nakuur neemt 6 weken wacht en vervolgens hun volgende kuur pakte en dan na die kuur wel een nakuur is dit een optie, en heeft dit dan enkel voordelen of nadelen ?
 
Ja dat is een optie, al zou ik dan wel bridgen. Houd er wel rekening mee dat je herstel moeizamer zal gaan als je dit gaat doen.
 
Kan in principe als je 4 maand off bent gegaan, volgende keer kuren en HCG erbij laten lopen
 
Je kunt geen tijd plakken op wanneer je weer ON kunt. Dit kun je zien d.m.v. bloedtesten, om zo te kunnen zien of je waardes weer normaal zijn. Bij de 1 is dit zogenaamd naar 2 weken alweer, een ander doet er 2 maand over en weer een ander doet er een maand of 5 over. Time on = Time off is een redelijke richtlijn maar ook niet altijd correct en dus naar mijn mening niet klakkeloos aan te houden. Daarbij is het nog altijd Time on + nakuur = Time off.
 
Ja Mikie Bedankt !

trouwens is het nodig om nu 1 kuur mijn bloedwaardes al te laten checken ?
( ik snap dat het safe is maar hoeveel mensen doen dit nu eigenlijk )

ik begin dan in de maand juni dan weer met kuren. en zat te denken aan

Low Test 250 High Tren 400

12 weken test 10 weken tren

Wat zal deze kuur brengen als je hem op

Low Test 500 High Tren 800 gaat doen

Als ik het goed heb is het bij de bovenstaande kuur zo dat de sides over het algemeen niet afwegen tegen de gains van kuurvoostel 1 klopt dit ook en zijn dr mensen die dat bevestigen.

Want dan is het
1 stom, om extra ml te injecten omdat het duurder is,
2 meer last van sides betekend minder effectief trainen.
3 gain ik op het eerste kuurvoorstel net zogoed als voorstel 2 inachtnemend dat het de eerste x tren is ?

voorstel 3
Mocht tren toch zo agressief zijn als de meeste beweren hier( ook mensen posietife reactie verschilt alleen enorm) zit ik ook nog te twijfelen om iets anders te doen eventueel

Test E + Deca + kickstart welke doseringen moet ik hier aanhouden inachtenemend ik nu 1ml test e aant zetten ben.

Heeft iemand die wat meer kuur ervaring heeft hier een duidelijkbeeld van welke hij zou kiezen hoe en waarom dan niet voor de het andere voorstel te gaan !

mvg Sinda

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Iemand ?
 
Back
Naar boven