MuscleMeat

Advies mbt supplementen

Bezoekers in dit topic

-Workout-J

Novice
Lid sinds
30 mrt 2020
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Avond iedereen!

Ik fitness al 5+ jaar, helaas vaker gestopt, corona/school etc, 100 excuses uiteraard.

Nu weer tijdje bezig.
Dieet ga ik komende week maken maar had al eens graag advies/mening over supplementen die ik gebruik.

Vooral kijkend naar, gebruik ik iets specifiek te veel of mis ik juist iets?



Dagelijks:



Ontbijtshake:
Banaan/Aardbeien/magere melk
Biotech Iso Whey Zero Citroen-Cheescake 1 scoop(25gr) https://shorturl.at/gBJ18
Universal Animal pack, dit wordt Scitec Nutrition Multi Pro Plus 1 zakje https://shorturl.at/uHIZ0
XXL Nutrition Kalium Gluconaat 100mg 3 tablet https://rb.gy/5ln6t
XXL Nutrition Magnesium Citraat 200mg 1 tablet https://shorturl.at/ejxCJ

Voor het slapen:
Nutrend Fat Direct (1 kuur proberen) 1 capsule https://shorturl.at/clGY9
XXL Nutrition Magnesium Citraat 200mg 1 tablet https://shorturl.at/ejxCJ


Fitnessdagen:

Pre-workout:

Biotech Essential Amino Acid (EEA) Zero 2 heaped scoops https://rb.gy/39ai8
Cellucor C4 Original Pre Workout 1 heaped scoop https://shorturl.at/hEK24



Intra-workout:

XXL Nutrition Essential Amino Stack 1 scoop https://rb.gy/7h3sb

Post-workout:

XXL Nutrition Creatine Monohydraat 1 scoop https://rb.gy/sghtw
XXL Nutrition DextroJuice Pro 2 scoops https://shorturl.at/ayzP7
XXL Nutrition Essential Amino Stack 0,5 scoop https://rb.gy/7h3sb

Alvast hartelijk dank!

MVG
 
Avond iedereen!

Ik fitness al 5+ jaar, helaas vaker gestopt, corona/school etc, 100 excuses uiteraard.

Nu weer tijdje bezig.
Dieet ga ik komende week maken maar had al eens graag advies/mening over supplementen die ik gebruik.

Vooral kijkend naar, gebruik ik iets specifiek te veel of mis ik juist iets?



Dagelijks:



Ontbijtshake:
Banaan/Aardbeien/magere melk
Biotech Iso Whey Zero Citroen-Cheescake 1 scoop(25gr) https://shorturl.at/gBJ18
Universal Animal pack, dit wordt Scitec Nutrition Multi Pro Plus 1 zakje https://shorturl.at/uHIZ0
XXL Nutrition Kalium Gluconaat 100mg 3 tablet https://rb.gy/5ln6t
XXL Nutrition Magnesium Citraat 200mg 1 tablet https://shorturl.at/ejxCJ

Voor het slapen:
Nutrend Fat Direct (1 kuur proberen) 1 capsule https://shorturl.at/clGY9
XXL Nutrition Magnesium Citraat 200mg 1 tablet https://shorturl.at/ejxCJ


Fitnessdagen:

Pre-workout:

Biotech Essential Amino Acid (EEA) Zero 2 heaped scoops https://rb.gy/39ai8
Cellucor C4 Original Pre Workout 1 heaped scoop https://shorturl.at/hEK24



Intra-workout:
XXL Nutrition Essential Amino Stack 1 scoop https://rb.gy/7h3sb

Post-workout:

XXL Nutrition Creatine Monohydraat 1 scoop https://rb.gy/sghtw
XXL Nutrition DextroJuice Pro 2 scoops https://shorturl.at/ayzP7
XXL Nutrition Essential Amino Stack 0,5 scoop https://rb.gy/7h3sb

Alvast hartelijk dank!

MVG
Als jij je er goed bij voelt en de knaken kunt missen, prima.
Ik denk dat je wat zaken uit je lijstje weg kunt laten en dezelfde resultaten kunt halen zonder. Dan bedoel ik de fatburner, amino's en eventueel de pwo.
 
Avond iedereen!

Ik fitness al 5+ jaar, helaas vaker gestopt, corona/school etc, 100 excuses uiteraard.

Nu weer tijdje bezig.
Dieet ga ik komende week maken maar had al eens graag advies/mening over supplementen die ik gebruik.

Vooral kijkend naar, gebruik ik iets specifiek te veel of mis ik juist iets?



Dagelijks:



Ontbijtshake:
Banaan/Aardbeien/magere melk
Biotech Iso Whey Zero Citroen-Cheescake 1 scoop(25gr) https://shorturl.at/gBJ18
Universal Animal pack, dit wordt Scitec Nutrition Multi Pro Plus 1 zakje https://shorturl.at/uHIZ0
XXL Nutrition Kalium Gluconaat 100mg 3 tablet https://rb.gy/5ln6t
XXL Nutrition Magnesium Citraat 200mg 1 tablet https://shorturl.at/ejxCJ

Voor het slapen:
Nutrend Fat Direct (1 kuur proberen) 1 capsule https://shorturl.at/clGY9
XXL Nutrition Magnesium Citraat 200mg 1 tablet https://shorturl.at/ejxCJ


Fitnessdagen:

Pre-workout:

Biotech Essential Amino Acid (EEA) Zero 2 heaped scoops https://rb.gy/39ai8
Cellucor C4 Original Pre Workout 1 heaped scoop https://shorturl.at/hEK24



Intra-workout:
XXL Nutrition Essential Amino Stack 1 scoop https://rb.gy/7h3sb

Post-workout:

XXL Nutrition Creatine Monohydraat 1 scoop https://rb.gy/sghtw
XXL Nutrition DextroJuice Pro 2 scoops https://shorturl.at/ayzP7
XXL Nutrition Essential Amino Stack 0,5 scoop https://rb.gy/7h3sb

Alvast hartelijk dank!

MVG
Eet je ook nog iets normaals ?
 
Als jij je er goed bij voelt en de knaken kunt missen, prima.
Ik denk dat je wat zaken uit je lijstje weg kunt laten en dezelfde resultaten kunt halen zonder. Dan bedoel ik de fatburner, amino's en eventueel de pwo.
hi,

ja begrijp wat je bedoeld.
Fatburner is tijdelijk om eens te proberen voor 1x, blijf niet nemen.
pwo wil ik wel voorlopig doen omdat dip er best wel uit haalt en t goed werkt.

amino's vind ik lastig, wat waarvoor moet eten enz
 
amino's vind ik lastig, wat waarvoor moet eten enz
Gewoon normaal mensenvoer, als je tot 2-3 uur voor de training gewoon goed hebt gegeten hoef je je over die amino's niet druk te maken. Dan half uurtje ofzo na de training een lichte maaltijd.
 
hi,

ja begrijp wat je bedoeld.
Fatburner is tijdelijk om eens te proberen voor 1x, blijf niet nemen.
pwo wil ik wel voorlopig doen omdat dip er best wel uit haalt en t goed werkt.

amino's vind ik lastig, wat waarvoor moet eten enz
Vroeger was die meuk er niet eens en groeide ik ook goed.
Vrat meer kip, vlees, havermout en dronk veel melk
 
Vroeger was die meuk er niet eens en groeide ik ook goed.
Vrat meer kip, vlees, havermout en dronk veel melk
1688061977958.png
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gewoon normaal mensenvoer, als je tot 2-3 uur voor de training gewoon goed hebt gegeten hoef je je over die amino's niet druk te maken. Dan half uurtje ofzo na de training een lichte maaltijd.

Ik snap je punt maar er zijn genoeg essentiële aminozuren die je niet uit je voeding kunt halen? Te veel supplementen is nooit goed maar een vis olie / magnesium / zinc ect zijn allemaal prima aanvullingen. Vooral als je in een kcal te kort zit krijg je echt niet alles optimaal binnen hoor. Glutamine bijvoorbeeld is super belangrijk. Ik eet nooit vette vis dus omega is voor mij ook heel belangrijk. Vitamine D ect.
 
voeding is sowieso nummer 1 maar er zijn genoeg supplementen die een mooie aanvulling kunnen zijn. Tevens ook vele supplementen zijn onzin.
 
Vooral als je in een kcal te kort zit krijg je echt niet alles optimaal binnen hoor.
Mee eens voor <1800 kcal. Daarboven kun je wel alles wat je nodig hebt in je schema opnemen. Iets lekkers zit er dan natuurlijk niet tot nauwelijks in, tenzij je kunt cutten op meer kcal. Met bv 2500 kcal kun je best wat minder clean eten (snoepen) en toch aan alle macro's en micro's voldoen.
 
er zijn genoeg essentiële aminozuren die je niet uit je voeding kunt halen
Fout:
Veel aminozuren kan je lichaam zelf aanmaken, maar er zijn er negen die je alleen uit voeding kunt halen. Dit zijn de zogenaamde 'essentiële aminozuren': histidine, isoleucine, leucine, lysine, methionine, phenylalanine, threonine, tryptophaan en valine.

Eerste hit op google;)
 
  • Like
Waarderingen: horn
Back
Naar boven