XXL Nutrition

Advies Nakuur na 100MG Test en 100MG NPP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DHTNPP

Novice
Lid geworden
3 dec 2018
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
19%
Beste Allemaal,

Ik wil graag wat advies.
Ik ben een beginnende kuurder en zit nu in mijn 9de week waarvan nog 1 keer een kuur en dan word het tijd voor mijn nakuur.

Ik train nu 5 jaar totaal waarvan 1 jaar eruit geweest en daardoor uit interesse en veel studies bezocht om te gaan kuren in een lage dosis.

100 MG Testosoron en 100 MG Nandrolone Penypionate ( 1)x per week (10 weken lang, waarvan ik nu in de 9de week zit)

Ik heb ook besloten na 1x dit geprobeerd te hebben, niet meer voor een 2de kuur te gaan. Mijn vraag is ik wil na kuren. Moet ik hiervoor Nolvadex nemen en zo ja, wat nog meer? Welke Na kuur bijwerkingen moet ik mee rekening houden?

Ik hoor graag jullie adviezen.
 
20 mg nolva Of 50 mg clomid
Zeker geen hcg mee laten lopen?

En je kuur slaat nergens op je hebt je veel ingelezen en gebruikt een korte Esther 1 keer per week...
 
Bedankt wat is er kut aan?
 
20 mg nolva Of 50 mg clomid
Zeker geen hcg mee laten lopen?

En je kuur slaat nergens op je hebt je veel ingelezen en gebruikt een korte Esther 1 keer per week...
Klopt geen HCG.
 
Bedankt wat is er kut aan?

- Je prikt een snelwerkende stof 1 keer per week
- Je weet niet wat je moet nakuren
- Je weet de bijwerkingen van nakuren niet
- Je zet er geen HCG naast
- Je bent gaan kuren op 19%, ervanuitgaande dat je stats kloppen. Waarschijnlijk kom je met "nee dat klopt niet, het moet 17% zijn". Save it.

Veel studies bezocht? Laat me alsjeblieft niet lachen. Raadpleeg je studies nog maar een keer, dan weet je vast wel wat je moet doen. Hoop ik voor je.
 
- Je prikt een snelwerkende stof 1 keer per week
- Je weet niet wat je moet nakuren
- Je weet de bijwerkingen van nakuren niet
- Je zet er geen HCG naast
- Je bent gaan kuren op 19%, ervanuitgaande dat je stats kloppen. Waarschijnlijk kom je met "nee dat klopt niet, het moet 17% zijn". Save it.

Veel studies bezocht? Laat me alsjeblieft niet lachen. Raadpleeg je studies nog maar een keer, dan weet je vast wel wat je moet doen. Hoop ik voor je.
Voorheen is er ook nooit HCG gebruikt.

Oke je hebt je punt, maar wat adviseer je mij dan?
 
Voorheen is er ook nooit HCG gebruikt.

Oke je hebt je punt, maar wat adviseer je mij dan?
50mg clomid voor een paar weken.

Wat voor testosteron heb je gebruikt? Enanthaat, propionaat?
 
Tevens heb ik een lage dosis gebruikt, geen 500 MG en 500MG zoals vele wel gebruiken. Ik zit op 100 MG en 100 MG Per week. Ik begrijp dat de NPP niet slim is geweest om dit per week te zetten, maar het is nu eenmaal zo. Hoeveel tijd moet ik er tussen laten, nadat ik de laatste injectie heb gezet? Vermoedelijk aankomend donderdag de laatste. Betreft de startdatum nakuur
 
Tevens heb ik een lage dosis gebruikt, geen 500 MG en 500MG zoals vele wel gebruiken. Ik zit op 100 MG en 100 MG Per week. Ik begrijp dat de NPP niet slim is geweest om dit per week te zetten, maar het is nu eenmaal zo. Hoeveel tijd moet ik er tussen laten, nadat ik de laatste injectie heb gezet? Vermoedelijk aankomend donderdag de laatste. Betreft de startdatum nakuur

2 weken na je laatste test injectie... Officieel

maar op 100mg test zou ik na 5 dagen al starten met nolva
 
wat voor resultaten heb je gehad van je kuur?
 
2 weken na je laatste test injectie... Officieel

maar op 100mg test zou ik na 5 dagen al starten met nolva

Dankjewel :) mocht er meer adviezen zijn, dan ben je van harte welkom:D
 
Ik begrijp dat sommige het totaal niet eens zijn met mijn kuur, maargoed het is mijn eerste kuur en ik ben er blij mee dit te mogen ervaren.
Het spookte namelijk al jaren door mijn hoofd en nu heb ik het eindelijk gedaan en mogen ervaren.

Ook al had ik het misschien anders moeten doen, maar daar is het te laat voor. Want ik zit al aan het einde van de kuur en begin van de nakuur.

Ik heb gelezen dat vele meer Nolvadex aanraden ipv Clomid. Dit vanwege hoofpijn etc.
Los van de HCG, zijn er nog andere plantextracten of niet-plantextracten wat er word aangeraden? Aromatiserende middelen?

Ik wil niet lastig zijn, maar wil graag informatie hierover en aangezien jullie ervaren zijn en ik niet. #Durf te vragen
 
wat voor resultaten heb je gehad van je kuur?
Ik ben zeker gegroeid. spiermassa enorm gegroeid vergeleken met toen ik op Mark Rutte leek, na ene tijd niet getraind te hebben. Ik ben ook een stuk droger (komt denk ik door de NPP)
Ik ben zeker 6kg aangekomen.
 
wat voor resultaten heb je gehad van je kuur?
Spiergroei en strakker. 6KG bijgekomen, niet extreem zoals bijv. dianabol gebruik, maar wel enorme vorderingen. 85 KG (woog 79 KG)
 
Nolvadex zijn dat 2 tabletten per dag? Tevens 1 ochtend 1 avond of 2 ochtend? of 2 avond?
Rare vraag, maar zekerheid momentje:D
 
Nolvadex zijn dat 2 tabletten per dag? Tevens 1 ochtend 1 avond of 2 ochtend? of 2 avond?
Rare vraag, maar zekerheid momentje:D

Bruh 20 mg kijk op het potje hoeveel er in zit per tablet vaak 10 soms 15 en heel soms meer...
 
Back
Naar boven