Fitness Seller

Advies nodig: Herstel na incomplete PCT en gyno problemen

Bezoekers in dit topic

Daan4k

Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
90kg
Hallo Allemaal,

Begin januari heb ik een kuur van 12 weken gedaan met 250 mg Test E en 250 mg Deca per week, waarbij ik twee keer per week subcutaan injecteerde. Daarnaast heb ik wekelijks drie keer 250 IU HCG geïnjecteerd. In week 10 ben ik gestopt met Deca vanwege de halfwaardetijd, maar ik heb de Test E afgebouwd en doorgetrokken tot week 16. In week 18 ben ik begonnen met PCT, waarbij ik 20 mg Nolva en 25 mg Clomid per dag heb genomen. Helaas heb ik de PCT maar twee weken volgehouden wegens prive omstandigheden.

Nu, enkele maanden later, heb ik last van gyno (wat ik nog nooit eerder heb gehad) en merk ik dat mijn ballen kleiner zijn geworden. Ik wil graag jullie advies hierover.

Moet ik opnieuw HCG gebruiken om de grootte van mijn ballen te herstellen? En zou ik Nolva en Clomid een tijdje moeten gebruiken om mijn testosteron weer op peil te brengen en de gyno aan te pakken? Of is het beter om mijn verlies te accepteren en geduldig te wachten op een langdurig herstel? Ik begrijp dat een PCT na zo’n periode minder effectief kan zijn.

Alvast bedankt!

Zowieso nolva pakken tegen je gyno. 40mg pd
Op welk vetpercentage heb je gekuurd?

Thanks voor de feedback. 15% vetpercentage.

Échte gyno ?
Normaal zou je nakuur voldoende moeten zijn. zou geen reden zien om ineens hoge oestrogeen/prolactine te krijgen ' enkele maanden later'
Heb je 6 weken na je kuur je bloed laten controleren, én vooraf ?

Hoe zit het met je libido? Is die nog wel goed

Ik heb geen bloedwaardes getest.. je ziet dat me tepels in omtrek groter zijn geworden en dat het een beetje puntig lijkt. Kan ook tussen de oren zitten en als ik met wat vetpercentage omlaag ga het weg is.. Libido is matig zoals altijd eigenlijk. Moet je zeggen dat het afgelopen dagen wel hoger is met dit weer. Maar die ballen blijven klein.

Voel je iets “hards” achter de tepel oa een ronde schijf en als je jou armen kaars recht omhoog doet is je tepel dan vlak of zie je een bolling.

Ik denk dat je gewoon dik bent geworden in je kuur en teveel gegeten hebt. 15% bf starten met een kuur is op voorhand al dom.

Ik heb je test uitgevoerd en geen bolling te zien. Is inderdaad dom om met ene te hoge vetpercentage te starten. Het was meer een wanhopige poging om mijn schouder probleem aan te pakken wat maar tijdelijk heeft geholpen. Ik heb nog twee vials HCG liggen. Zal die gebruiken voor me kanjers.

Ik heb je test uitgevoerd en geen bolling te zien. Is inderdaad dom om met ene te hoge vetpercentage te starten. Het was meer een wanhopige poging om mijn schouder probleem aan te pakken wat maar tijdelijk heeft geholpen. Ik heb nog twee vials HCG liggen. Zal die gebruiken voor me kanjers.
Hcg gaat je niet helpen. Nolvadex starten op 20mg per dag.

Hcg gaat niet helpen voor de ballen? Had me hierover anders ingelezen. Zal dan de aankomende tijd 20mg pd nolva slikken

Hcg gaat niet helpen voor de ballen? Had me hierover anders ingelezen. Zal dan de aankomende tijd 20mg pd nolva slikken
Waarom Nolva als je geen gyno hebt ?
Met gebruik van HCG kan het trouwens iets erger worden met je bitch tits, maar wel goed voor je ballen
met lage dosering ED/EOD houd je de bijwerkingen het meest gering

Helemaal gelijk in meester Bullshark. Heb momenteel geen geld voor een uitgebreide bloedtest. Maar ik heb wel een Test kit om de waardes te checken (Voordat ik 2 tot 3x per week 250IU ga injecteren). Als je interesse hebt kan ik deze data binnen no time delen ;).
Voordat ik de cycle starte was mijn test waardes:
Albumine: 43
Sex hormoon bindend globuline: 32.5
Testosteron: 13
Testosteron vrij: 265

maak eens foto dan van voor en zijkant, dan kunnen we beoordelen. Evt via PM als je liever niet hier post

Yes ontvangen en beantwoord💪🏽🔥

Ff voor de rest, het lijkt mij gewoon puffy opkomende nipples met vetweefsel er omheen door hoge vp. Niet vervelend bedoeld maar schat het vp van TS rond de 25%

Back
Naar boven