RookieUser
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 25%
Ik ben nu 16 maanden actief bezig in de gym (ik besef dat dit nog vrij kort is) en het voelt misschien te vroeg om al met iets anders aan de slag te gaan. Toch train ik 4 à 5 keer per week en ga ik elke training tot het uiterste. Helaas blijven mijn resultaten minimaal: mijn vetpercentage is nog steeds behoorlijk hoog, ik zit vast qua gewicht en heb het gevoel geen vooruitgang meer te boeken. Een paar maanden geleden heb ik mijn testosteron laten meten; die kwam uit op 16 nmol/L, wat volgens mij aan de lage kant van gemiddeld ligt (ik ben een man van 25 jaar).
Ik overweeg nu om iets van "anabolen" te gebruiken. Mijn doel is niet om super gespierd te worden of eruit te zien als een bodybuilder, maar gewoon een gezonder en beter "gemiddeld" uiterlijk te bereiken. Ik dacht aan Anavar omdat het bekend staat om relatief lage risico's op bijwerkingen. Is dit iets dat ik veilig zou kunnen gebruiken met een minimaal risico op negatieve effecten? In hoeverre zou dit bijdragen aan het verlies van vetpercentage en de opbouw van spiermassa? Hoe lang kan ik hiermee doorgaan, en wat gebeurt er met de effecten zodra ik stop? Ik ben benieuwd naar de mening en ervaringen van anderen hierover.
Ik overweeg nu om iets van "anabolen" te gebruiken. Mijn doel is niet om super gespierd te worden of eruit te zien als een bodybuilder, maar gewoon een gezonder en beter "gemiddeld" uiterlijk te bereiken. Ik dacht aan Anavar omdat het bekend staat om relatief lage risico's op bijwerkingen. Is dit iets dat ik veilig zou kunnen gebruiken met een minimaal risico op negatieve effecten? In hoeverre zou dit bijdragen aan het verlies van vetpercentage en de opbouw van spiermassa? Hoe lang kan ik hiermee doorgaan, en wat gebeurt er met de effecten zodra ik stop? Ik ben benieuwd naar de mening en ervaringen van anderen hierover.