Fitness Seller

advies nodig val niet af ondanks dieet en sport

Bezoekers in dit topic

Volgens mij gebruik jij graag het woordje "me" (mijn) :)
Goed bezig hier, BP is er flink op vooruit gegaan!
 
Het lange diëten begint nu wel zijn weerslag te krijgen op mij nu. Ik ben vaak moe en wat futloos de laatste 2 weken.
Ik denk dat als ik nu een huidplooi meting doe dat ik onder de 10% sta. Ik trek het dieet na deze week nog 2 weken door en ik hoop dan ook tussen de 8 en 9% te staan.

Daarna ga ik weer 250 Calorieën per week toevoegen totdat ik op de 2600 Kcal zit. Ik lust wel weer een keer een patatje na 6 maanden eigenlijk.
 
Ik lust wel weer een keer een patatje na 6 maanden eigenlijk

Met alle respect , leg mij het verschil eens uit tussen aardappel / ovenpatat en airfryer patat ?
In een cut eet je wel aardappelen maar geen patat ?

Je kan prima in een cut een patatje eten , zolang het met mate is en binnen je macros blijft , 1 x cheat per week kan ook ..

En een cheatmaaltijd waarin je niet aan je schema houd of je cheat een dag waarin je 4K wegstouwt is ook een verschil
 
Snap je wel. Toch vind ik een patatje uit de airfryer en Frites lijn mayonaise een stuk minder lekker als een echt patatje met Zaanse mayonaise/satesaus.
Dat extra vet in de patat en saus maakt de ervaring toch compleet echter vind ik de macro's niet zo best.

Airfryer patat/krieltjes is niet eens een cheat meer want is aardappelen met nauwelijks vet.

Ik eet wel veel aardappelen in de vorm van krieltjes uit de airfryer. Als ik cheat eet ik graag hamburgers omdat daar ook eiwitten in zitten en dus Macro technisch beter uitkomt
Omdat je dan ook eiwit heb. ik eet ook regelmatig een cheat meal, ik zorg dan dat ik binnen mijn macro's en calorieën blijf.

De reden dat ik dit dieet goed volhoud is denk ik omdat ik flexibel dieet. Ik eet eigenlijk alles als het maar in me macro's/calorien past.

Mijn guilty pleasure is alcohol 1x per 2 weken. 400ML Jenever of Vodka met cola light.
Dat kost me 400 calorieen. En ik zorg dat ik die dat niet boven de 2400kcal komt.
 
Als je 1 dag per week op onderhoud eet, moet een frietje met en een hamburger toch wel passen in je schema? Zit zelf ook rond de 1900 kcal en onderhoud is 2400, maar als ik een frietje wil eten, kan ik wel zorgen dat het binnen mijn schema's past. Vooral als je flexibel dieet zoals je aangeeft. Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst in 5 weken boven 1900 kcal gegeten. Niet gepland, maar door een ontzettend craving voor het eerst in lange tijd. Zat op 3400 kcal die avond en de dag erna woog ik hetzelfde als de vorige dag. Vandaag weer minder. Dus of een frietje op zijn tijd veel uitmaakt, lijkt me sterk. Al helemaal niet als het binnen je kcal en macro's past.

Goede progressie trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Update Time:

Zaterdag heb ik een nieuwe huidplooi meting gedaan en de uitslag is binnen 8,9% en ik ben 82 KG Ik ben erg blij met deze uitslag! Mijn Cut is nu wel echt voorbij want wil niet meer lichter worden. Nu moet ik weer even een manier vinden om weer wat normaler te eten en weer wat van mijn massa terug te pakken. Want me vrouw vind het niet grappig meer dat ik de calorieën politie ben die er 24/7 mee bezig is nu.

Dit is een hele transformatie voor mij ben nu van 97kg naar 82KG gegaan. Ik had eigenlijk alleen wel betere buikspieren verwacht op dit vet percentage. (zit natuurlijk nog 2% afwijking in de huidplooitmeting dus kan net zo goed 11% zijn)
De eigenaar van de sportschool is personal trainer en bodybuilder. Hij zegt me dat ik een beetje pech met met de buikspier genen. Mijn buikspieren liggen erg diep/zijn niet zo diep en ik verzamel het grootste gedeelte van mijn vet op mijn buik.
Met als gevolg dat je niet zo een mooie six-pack heb als andere mensen op dit vet percentage. Heb wel aders aan de onderkant van me buik nu.

Mijn Borst armen en schouders zijn wel echt ripped. Je ziet de strepen er overheen als ik flex daar ben ik wel erg tevreden mee. Ben ook 1kg spier aangekomen tijdens deze cut. Dat is ook wel een iets wat ik positief vind.


Ben nog lang niet op mijn oude niveau mis namelijk nog wel 5 tot 10KG spier tegenover 5 jaar geleden. Maar heb nu wel een goeie basis om weer wat op te bouwen!
Als ik weer wat meer massa pak zal de sixpack beter worden. want 9% op 90 of 100 Kilogram ziet dat er heel anders uit.

De meest rechter foto is van anderhalve week terug en daar zal ik op 9.5% gestaan hebben ongeveer. De linker foto is van dit weekend.


Iemand nog suggesties over hoe ik nu verder zal gaan? Het liefste ga ik nu gelijk terug naar 2400Kcal elke dag om te beginnen





Blurred.jpg
blurred2.jpg




image[1].png
upload_2019-5-27_20-7-11.png
 
Laatst bewerkt:
Wow! Zéér netjes! Als ik daar op uitkom kan ben ik ook zeer happy!
 
Back
Naar boven