AndroidHealthClinic

Advies nodig voor mijn schema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ItachiTakashi

Novice
Lid geworden
9 jun 2019
Berichten
4
Waardering
0
Dag allemaal,

Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn schema vinden.

Gewicht 83 kilo
Lengte 1.80

Ik train al 2 jaar

Mijn vorige schema:

Ma: Rug & biceps
Di: Borst & triceps
Wo: Benen
Do: Rug & biceps
Vr: Borst & triceps

Mijn nieuwe schema:

Ma: Borst Rug biceps & triceps
Di: Benen
Wo: Borst Rug biceps & triceps
Do: Benen
Vr: Borst Rug biceps & triceps

In het weekend heb ik geen tijd en gebruik als 2 goede rust dagen.

Schouders train ik niet vanwegen een blessure.

Ik heb gekozen voor dit schema omdat je nu alles 2/3 x traint. Ik train boven lichaam op maandag zwaar en de andere dagen gewoon op uitvoering.


Alvast bedankt voor jullie advies/feedback
 
Kan je misschien nog een keer hetzelfde topic posten? Drie topics is wel erg karig.

Maar goed, je hebt een schouderblessure en gaat 3x per week je borst trainen. Hoe kan dat dan? En wat betekend iets "op uitvoering" trainen precies?
 
Het lukte mij niet om het te plaatsen vervolgens is het 3x gepost... ik weet niet hoe ik het moet verwijderen.

Bij bepaalde oefeningen heb ik geen last van de blessure, het is vooral bij mijn aanhechting .

Met uitvoering bedoel ik dat ik het correct, licht maar langzaam de oefening uitvoer.
 
Het lukte mij niet om het te plaatsen vervolgens is het 3x gepost... ik weet niet hoe ik het moet verwijderen.
Rapporteren aan een moderator.

Bij bepaalde oefeningen heb ik geen last van de blessure, het is vooral bij mijn aanhechting .
Doet het pijn wanneer je je schouders naar boven draait, dus bijvoorbeeld bij overhead presses?

Met uitvoering bedoel ik dat ik het correct, licht maar langzaam de oefening uitvoer.
Ik zou niet weten wat dit precies voor nut heeft. Ik denk dat je beter af bent met twee zwaardere sessies per week als je toch werk van je bench/borst gaat maken.
 
Ja het doet vooral pijn bij mijn aanhechting boven het sleutelbeen maar heb er nu minder last van. Alleen wil ik het nog een maandje goed laten herstellen. Had het opgelopen tijdens een bjj training.

Thanks voor het advies.

Maar is mijn nieuwe schema goed? Of zal ik weer naar mijn oude schema gaan.
 
Maar is mijn nieuwe schema goed? Of zal ik weer naar mijn oude schema gaan.

Dit is geen schema, dit is een opsomming van de spiergroepen die je per dag traint

Welke oefeningen doe je voor welke spiergroep ? met wat voor gewicht en hoeveel reps ? enz enz
 
Is mijn opsomming van de spiergroepen per dag dan goed? Dat is eigenlijk het enige wat ik wil weten... En of het kan in verband met voldoende rust.

Grote spiergroepen 3x4x8 kleine 2x4x8
 
Is mijn opsomming van de spiergroepen per dag dan goed? Dat is eigenlijk het enige wat ik wil weten... En of het kan in verband met voldoende rust.

Grote spiergroepen 3x4x8 kleine 2x4x8

Nee
 
Back
Naar boven