Fitness Seller

Advies nodig! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B0b

Novice
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
58kg
Ik heb hulp nodig:

Ik ben een jongen van 14, gewicht: 58,5 en lengte: 175 cm. Ik kan nog niet de sportschool in want ik ben nog te jong maar ik zou toch wel graag licht gespierd willen zijn en in ieder geval het laatste beetje vet verbranden. Ik doe aan voetbal en loopt 2/3 keer in de week hard maar dit haalt niet veel uit.Wat voor soort oefeningen zou ik moeten doen om mijn laatste beetje vet te verbranden en licht gespierd te worden? Ook moet ik met met eten opletten wat ik eet ( ik snoep niet zo veel, geen frisdrank) maar woon natuurlijk nog bij m'n ouders en die moeten hier niet onder te leiden hebben. Iemand nog tips qwa eten? Ik eet 's ochtends 2 boterhammen + groot glas melk, 's middags 4 boterhammen tussendoor 2 appels/bananen en 's avonds varieert en drink heel veel water

Thnx
 
Laatst bewerkt:
- Stoppen met hardlopen, voetbal is voldoende, je bent aan de redelijke lichte kant.
- Koop halters en ga oefeningen doen, doe daarbij push-ups en site-ups.
- post hier wat je ongeveer eet.

Waarom kan je niet naar de sportschool? Je ouders? eisen sportschool?
 
'vet' verbranden bij 58kg is geen prioriteit dunkt me, kweek eerst maar wat spiermassa en dan zie je er gelijk ook leaner uit.

Ga Rippetoe doen, ergo, ga naar een sportschool met een squatrack, zo niet, koop er zelf één, kun je dat niet betalen, koop dan enkel een barbell en gewichten, kun je dat niet betalen, Dumbbells van minstens 20kg van 2dehands geschooid, en als je dat niet kunt betalen zou ik in de grond kruipen of een baantje nemen.

tip om bij te komen: 1liter volle melk = 34gr eiwit, 630kcal
 
Eisen van de sportschool je moet 16 zijn...
 
Op jouw leeftijd valt er nog genoeg te bereiken met het basismateriaal en oefeningen met lichaamsgewicht.

Set verstelbare dumbbells kopen en een bankje. En iets zoeken in huis of in de tuin om aan op te trekken.

Kies je spiergroep en het materiaal waarmee je wilt werken : http://www.bodybuilding.com/exercises/
(vergeet je benen niet !)
 
gewicht: 58,5 en lengte: 175 cm hmm..
dan is zoals al eerder gezegd vet verbranden geen prioriteit.
zorg dat je goed en voldoende eet. en koop: 2 dumbbells, 1 barbell, een drukbank en wat schijven.
 
Back
Naar boven