Fitness Seller

Advies nodig

Bezoekers in dit topic

Irate

Novice
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
103kg
Ongeveer een jaar sportte ik thuis met me gewichten voor me armen en borst toch wel haast 5x per week een uur per keer. Niet echt speciaal maar het ging erom dat ik tenminste wat aan kracht oefeningen deed. Daarnaast 2/3x per week hardlopen.

Sinds kort ga ik nu naar de sportschool, toch wel 4x per week. Ik heb ervaring met creatine van een aantal jaar geleden toen ik nog wel is naar de sportschool ging. Mijn vraag is welke supplementen raden jullie mij aan? Wil het weer op pakken .Het liefst wil ik ook een paar kilo kwijt. Ben al 5 kilo kwijt door onder andere op me voeding te letten, maar meer lukt niet (weeg 103 kilo en ben 1.98 meter lang).

Dus kort gezegd welke supplementen passen waarschijnlijk het best bij mij en misschien in combinatie met proteïne? Graag advies.
 
Je noemt ze zelf al, creatine en proteine + vitamines in combinatie met goede voeding. Als je echt fanatiek bezig gaat zou je dan nog bcaa/eea kunnen aanschaffen.
 
Beginnen met goede voeding en een proteïne shake toevoegen, creatine zou ik zelf pas gaan gebruiken als je lichaam op z'n max zit met de eigen productie
 
Back
Naar boven