lifter123
Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo,
Graag ontvang ik jullie advies rondom mijn voeding, maar eerst even wat achtergrond info:
- 32 jaar
- 1.90 lang
- 73 kg
- vet percentage
?
- 3x per week crossfit
- intermittent fasting
Ik gebruik momenteel de RP strength app voor het bijhouden van mijn macro’s. Misschien is deze app bekent onder sommigen. Momenteel ben ik nog aan het cutten, maar mijn gewicht blijft hangen rond de 73kg.
Mijn Marco’s zijn als volgt:
165 gram proteine
45 gram vet
80 gram carbs
De app adviseert 5 maaltijden met om de 2 uur 35 gram proteïne. Mijn vraag is of je lichaam dit wel kan verwerken?
Of kan ik beter overgaan op bulken?
Moet ik het intermittent fasten vast blijven houden?
O ja nog even mijn doel: groeien en meer ripped worden. Sixpack is ligt zichtbaar maar wil graag meer. Ik zou graag een keer naar de men physique willen. Eventueel mijn training uitbreiden met 2 dagen fitness.
Graag hoor ik jullie advies.
Graag ontvang ik jullie advies rondom mijn voeding, maar eerst even wat achtergrond info:
- 32 jaar
- 1.90 lang
- 73 kg
- vet percentage

- 3x per week crossfit
- intermittent fasting
Ik gebruik momenteel de RP strength app voor het bijhouden van mijn macro’s. Misschien is deze app bekent onder sommigen. Momenteel ben ik nog aan het cutten, maar mijn gewicht blijft hangen rond de 73kg.
Mijn Marco’s zijn als volgt:
165 gram proteine
45 gram vet
80 gram carbs
De app adviseert 5 maaltijden met om de 2 uur 35 gram proteïne. Mijn vraag is of je lichaam dit wel kan verwerken?
Of kan ik beter overgaan op bulken?
Moet ik het intermittent fasten vast blijven houden?
O ja nog even mijn doel: groeien en meer ripped worden. Sixpack is ligt zichtbaar maar wil graag meer. Ik zou graag een keer naar de men physique willen. Eventueel mijn training uitbreiden met 2 dagen fitness.
Graag hoor ik jullie advies.