MuscleMeat

Advies op mijn voeding i.c.m. training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

feaster

Novice
Lid geworden
5 jan 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Goedemiddag allen,

Tijdje getwijfeld, maar toch besloten om eens een post te plaatsen. Omdat ik zekerheid zoek. Ik mag graag iets doen, waarvan ik weet dat het goed s. En die zekerheid probeer ik hier te vinden!

Lengte: 1,86
KG: 88kg
Status: In verleden blessure gehad, veel te gek laten komen, in het weekend altijd vol gas gegaan. Inmiddels van 97 kg naar 88kg.
Doel: Richting de 80 kg

Training:
Ma: Borst - Avond voetbaltraining
Di: Benen
Woe: Rug - Avond voetbaltraining
Donderdag: / Schouders / triceps
Vrijdag: Biceps / Buik
Zaterdag: Voetbalwedstrijd
Zondag: Rust

(neem voor elke training een Pre workout, ga er lekker op en merk dat ik goed in mijn concentratie zit) Train serieus, maar heb net als andere denk ik, soms meer zin als de andere keer.. maar ga dan wel gewoon)

Eten:
Ocht
end 60 gram havermout, 250 ml magere melk, banaan, schep whey
tussendoor: appel
Middag: 4x zonnepit met 4 plakjes kipfilet
Tussendoor: Komkommer + stuk fruit
Avond: Gekookte aardappelen, groente, jus en stukje vlees (meestal mager)
Voor het slapen: 500 gram kwark, fruit en schep whey

(Dit is een normale dag, avond eten kan variëren van gekookte aardappelen of pasta of rijst met groente (eet eigenlijk thuis mee wat de pot schaft)

Ik merk dat als ik goed voor mezelf zorg qua eten, ik alles goed afweeg, lekkerder train.. Maar ben nog wel gevoelig voor slechte dingen. Dat kan zijn een middagje kantine of met vrienden lekker los gaan!

Zouden jullie mij advies kunnen geven of ik het op deze manier goed doe? Ik weet niet of ik nog meer informatie erbij moet zetten, maar als dat zo is, let me know.. Dan zet ik het in de reactie!
 
Doe jezelf een plezier en neem het advies van Steks serieus.
Bereken je E/K/V (Macro's) op basis van de 2e link en kijk de trainingschema's door en kies daar een van uit.
 
Goedemiddag allen,

Tijdje getwijfeld, maar toch besloten om eens een post te plaatsen. Omdat ik zekerheid zoek. Ik mag graag iets doen, waarvan ik weet dat het goed s. En die zekerheid probeer ik hier te vinden!

Lengte: 1,86
KG: 88kg
Status: In verleden blessure gehad, veel te gek laten komen, in het weekend altijd vol gas gegaan. Inmiddels van 97 kg naar 88kg.
Doel: Richting de 80 kg

Training:
Ma: Borst - Avond voetbaltraining
Di: Benen
Woe: Rug - Avond voetbaltraining
Donderdag: / Schouders / triceps
Vrijdag: Biceps / Buik
Zaterdag: Voetbalwedstrijd
Zondag: Rust

(neem voor elke training een Pre workout, ga er lekker op en merk dat ik goed in mijn concentratie zit) Train serieus, maar heb net als andere denk ik, soms meer zin als de andere keer.. maar ga dan wel gewoon)

Eten:
Ocht
end 60 gram havermout, 250 ml magere melk, banaan, schep whey
tussendoor: appel
Middag: 4x zonnepit met 4 plakjes kipfilet
Tussendoor: Komkommer + stuk fruit
Avond: Gekookte aardappelen, groente, jus en stukje vlees (meestal mager)
Voor het slapen: 500 gram kwark, fruit en schep whey

(Dit is een normale dag, avond eten kan variëren van gekookte aardappelen of pasta of rijst met groente (eet eigenlijk thuis mee wat de pot schaft)

Ik merk dat als ik goed voor mezelf zorg qua eten, ik alles goed afweeg, lekkerder train.. Maar ben nog wel gevoelig voor slechte dingen. Dat kan zijn een middagje kantine of met vrienden lekker los gaan!

Zouden jullie mij advies kunnen geven of ik het op deze manier goed doe? Ik weet niet of ik nog meer informatie erbij moet zetten, maar als dat zo is, let me know.. Dan zet ik het in de reactie!
Hoe laat train je op ma en woe?

Wat boven mij ook al gezegd werd, evt als variatie op 3x pw FB:
Training:
Ma: LB- Avond voetbaltraining
Di: UB
Woe: - Avond voetbaltraining
Donderdag: / LB
Vrijdag: UB
Zaterdag: Voetbalwedstrijd
Zondag: Rust
 
Back
Naar boven