AndroidHealthClinic

Advies / opinies gevraagd: Wat denken jullie van deze bench?

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik kan deze bench tweedehands kopen voor 130 (maar dan moet ik wel heen en terug 2 uur rijden in totaal en tevens diesel betalen) of nieuw geleverd 200 euro):
Wat denken jullie er van? Ze heeft goeie reviews, ook op Youtube maar er is niet zo veel info over te vinden.

Of is deze een beter idee:
 
Niemand?
 
Je hebt banken nieuw voor minder geld.
 
Ik kan deze bench tweedehands kopen voor 130 (maar dan moet ik wel heen en terug 2 uur rijden in totaal en tevens diesel betalen) of nieuw geleverd 200 euro):
Wat denken jullie er van? Ze heeft goeie reviews, ook op Youtube maar er is niet zo veel info over te vinden.

Of is deze een beter idee:

Heb je een link van de advertentie?

Ben ook opzoek naar een degelijke bank...
 
Of is deze een beter idee:

Ik heb een soort gelijk model gehad. Rugleuning vond ik veel te breed. En de poten vanvoor waren zeer onhandig. Voordeel was wel de declined stand.
 
Ik heb een soort gelijk model gehad. Rugleuning vond ik veel te breed. En de poten vanvoor waren zeer onhandig. Voordeel was wel de declined stand.
Waarom waren de poten vooraan onhandig?
 
Waarom waren de poten vooraan onhandig?
Ik vermoed tijdens het benchen, ik verkies persoonlijk ook een bank met vooraan 1 poot aangezien ik net daar mijn voeten plaats
 
Waarom waren de poten vooraan onhandig?

Als je de bank moet herzetten ofzo zitten ze onnodig in de weg. Ze nemen imo ook meer plaats in dan nodig is. Zeker met een beperkte ruimte.
Plus inderdaad, met bench ofzo zitten ze ook in de weg.
 
Als je de bank moet herzetten ofzo zitten ze onnodig in de weg. Ze nemen imo ook meer plaats in dan nodig is. Zeker met een beperkte ruimte.
Plus inderdaad, met bench ofzo zitten ze ook in de weg.
Maar vooraan heeft die maar 1 poot. Hoe kan die dan in de weg zitten?
 
Ahhhhhhhh, jullie hadden het over de tweede bench.
Ja, dat klopt. IK had dat probleem ook bij mijn oude bodysolid gfid31
 
Mijn voorkeur zou een vlakke bank zijn die minstens 300kg belastbaar is, en qua afmetingen IPF benches benaderen. Hou ook rekening met je reach tot de bb.
20200416_083612.jpg

Overige tips, ook incline/decline: https://krachttraining.info/fitnessbank-kopen/
 
Laatst bewerkt:
Mijn voorkeur zou een vlakke bank zijn die minstens 300kg belastbaar is, en qua afmetingen IPF benches benaderen. Hou ook rekening met je reach tot de bb.
Zie bijvoorbeeld onze FBX-610 en FBX-800:
 
Back
Naar boven