AndroidHealthClinic

Advies over gebruik Winstrol - stanazol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
21 sep 2020
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m99
Massa
100kg
Vetpercentage
19%
Ik ben van plan om winstrom 20mg (per dag) te nemen in de vorm van een kuur. Dat heeft impact op je lever, nu heb ik vochtbalans plus; een mix van kruiden die de vochtbalans, de urinewegen en de nierfunctie ondersteunt. Moet ik die tijdens of na de kuur innemen?

Moeten wij elke dag sporten tijdens de kuur?
Moeten wij de capsules innemen op dagen dat wij alleen sporten of ook op dagen dat wij niet sporten?

Zijn er nog dingen waarbij wij rekening moeten houden? Bijvoorbeeld met voeding, of andere zaken?
 
20mg winstrol = 140mg AAS per week. Lijkt mij de kuur niet waard? Op 40-50mg voor 6-8 weken hoef je echt nog geen zorgen te maken om de lever, tenzij je daarnaast lekker wat drugs neemt en een flesje vodka wegtikt.

Ik zou zelf niet onder de 250mg AAS per week doen, dan kom je bijna op onderhoud ipv bevorderlijke dosis.
 
De kuur ga ik doen met een compagnon, de bedoeling is dat hij in spiermassa aankomt.
Mijn bedoeling is dat ik de massa die ik nu heb strak train en meer afval en droger word.
Wij trainen allebei al enkele jaren en werken ook veel dus hebben niet de tijd om elke week de hele tijd in de sportschool te zijn.
3 dagen per week full body, met voedingsschema.

Daarnaast eenmalig een kuur Winstrol Stanazolol doen.

Ik heb op gehoord dat de resultaten van Winstrol Stanazolol blijven nadat je stopt met de kuur. Kan dat kloppen?
Stel wij doen de kuur eenmalig en blijven daarna door trainen voor het onderhoud... werkt dat?

Het is de bedoeling dat wij dit eenmalig gebruiken en daarna teruggaan naar natuurlijk trainen.
 
Week 1-6 50mg Winstrol
Week 7-8 20mg Nolva

anders niet aan beginnen, in jouw geval zou ik al helemaal niet beginnen maar als je het toch gaat doen doe het dan zo.
 
Ik wil niet rond 50mg gaan zitten.
Hoeveel opbrengst zal 20mg ongeveer gaan hebben?
 
Amper tot niks
 
Wij zijn juist bang voor de bijwerkingen, vrouwelijke tieten, kleine ballen etc, is dat veel voorkomend bij 50mg?
 
Die krijg je op 20mg vaak al
 
Wij zijn juist bang voor de bijwerkingen, vrouwelijke tieten, kleine ballen etc, is dat veel voorkomend bij 50mg?

wtf :roflol: gast lees je beetje in man dat krijg je niet gelijk na een kuurtje en zeker niet met een winstrol kuurtje.

ik neem nooit iets tegen bijwerkingen, het is genetisch of iemand het krijgt of niet.
 
wil je mijn bal zien na 2.5 jaar blast/cruise?
 
1-6 weken 50mg per dag, verdeeld over 10mg per capsule.
Wij hebben ook nierbeschermers, vochtbalans plus. Moet dit tijdens of na de kuur?
 
1-6 weken 50mg per dag, verdeeld over 10mg per capsule.
Wij hebben ook nierbeschermers, vochtbalans plus. Moet dit tijdens of na de kuur?

gast even serieus zit je nou te dollen? dat hoeft allemaal niet, denk je nou echt dat je na 1 winstrol kuur een nieuwe lever/nier moet hebben?

en winstrol.... vocht? hoe kom je hierbij.
 
Geen idee waarom, hij kwam ermee aanzetten, wij zijn al lang bezig met trainen maar nieuw in de wereld van de anabolen dus hebben weinig kennis, flink aan het inlezen afgelopen uren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven