AndroidHealthClinic

Advies over kuur

Bezoekers in dit topic

Jaime95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Hey hey,

Ik ben van plan om een nieuwe cycle te doen. Het zal ook de eerste keer zijn dat ik niet nakuur en zal cruisen. Maar ik heb een paar vraagjes.

Het doel is om deze cycle massa op te bouwen. Daarna op behoud te cruisen en dan te cutten. Al dan niet met een nieuwe blast.

Dit zijn de stats:
28 jaar
188cm
112kg
Vp 11%

Dit is het plan:
Week 1-12 Test E 400mg
Week 1-12 Primo 200mg
Week 1-6 Winstrol 20mg/dag

Met primo heb ik geen ervaring maar ik hoor wel goed dingen. Tenzij iemand iets anders aanraadt. Misschien Boldenone?

En wat met Hcg? Van in het begin, tijdens cruise en nieuwe kuur blijven zetten?

Ik hoor het graag!

Hey hey,

Ik ben van plan om een nieuwe cycle te doen. Het zal ook de eerste keer zijn dat ik niet nakuur en zal cruisen. Maar ik heb een paar vraagjes.

Het doel is om deze cycle massa op te bouwen. Daarna op behoud te cruisen en dan te cutten. Al dan niet met een nieuwe blast.

Dit zijn de stats:
28 jaar
188cm
112kg
Vp 11%

Dit is het plan:
Week 1-12 Test E 400mg
Week 1-12 Primo 200mg

Met primo heb ik geen ervaring maar ik hoor wel goed dingen. Tenzij iemand iets anders aanraadt. Misschien Boldenone?

Ik hoor het graag!
Klinkt primo, zou zelf de winstrol skippen of pas aan het einde van je cycle.

Of de primo/test gewoon uppen halverwege ergens.

Hey hey,

Dit zijn de stats:
28 jaar
188cm
112kg
Vp 11%

Dit is het plan:
Week 1-12 Test E 400mg
Week 1-12 Primo 200mg

Ik hoor het graag!
Winstrol zonder Deca gaat je gewrichten fucken. evt. HCG 500iu om de dag gedurende kuur.

Hey hey,

Dit zijn de stats:
28 jaar
188cm
112kg
Vp 11%

Dit is het plan:
Week 1-12 Test E 400mg
Week 1-12 Primo 200mg

Ik hoor het graag!
prima kuurtje (de test en primo), zelf ben ik van het wat langer uitrekken ervan dus ipv 12 weken een week of 20 te kuren. zeker als je gaat bouwen want bouwen kost nu eenmaal tijd.
Met test en primo kan je makkelijk 20 weken pakken aangezien deze 1 van de lichtste compounds zijn.
Wel zal ik nog even bloedprikken voor je gaat kuren zodat je weet dat alles in orde is.
Winstrol zal ik er lekker uitlaten.

Wel mooie stats man.

prima kuurtje (de test en primo), zelf ben ik van het wat langer uitrekken ervan dus ipv 12 weken een week of 20 te kuren. zeker als je gaat bouwen want bouwen kost nu eenmaal tijd.
Met test en primo kan je makkelijk 20 weken pakken aangezien deze 1 van de lichtste compounds zijn.
Wel zal ik nog even bloedprikken voor je gaat kuren zodat je weet dat alles in orde is.
Winstrol zal ik er lekker uitlaten.
Langer doordoen of een hoger dosage? Of beide?

Iemand ervaring met Boldenone of Anadrol? Heeft dit een plaats in deze cycle?

Mooie stats man, benieuwd wat het je gaat brengen. Eventueel behoefte om een log ervan bij te houden? Altijd wel interessant!

Iemand ervaring met Boldenone of Anadrol? Heeft dit een plaats in deze cycle?
Ja
nee, is niet nodig.

pak gewoon een kuur en verhoog je dosis na week of 8, zorg dat je intussen niet te vet wordt.

1-8: 375 test- 200 mast
8> : 500 test- 400 mast

Ja
nee, is niet nodig.

pak gewoon een kuur en verhoog je dosis na week of 8, zorg dat je intussen niet te vet wordt.

1-8: 375 test- 200 mast
8> : 500 test- 400 mast
hij heeft het over test en primo te willen gebruiken en kom jij weer met mast... zo weet hij toch nooit wat hij moet doen haha

Dan laten we dat achterwege. Geen hcg tijdens cruise dan?
Gebruik zelf al sinds het begin (3 jaar nu) minimaal 3x500iu hcg pw.
In het begin omdat ik nog niet zeker wist of ik on zou blijven zodat ik evt snel kon herstellen, nu voornamelijk om vruchtbaarheid te ondersteunen.
Als dat voor jou ook belangrijk is dan kun je hcg continue blijven gebruiken.

Back
Naar boven