Fitness Seller

advies over nakuur clomiphene citrate

Bezoekers in dit topic

Vincent23

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
77
Waardering
0
Dag allemaal,

Ik heb nu mijn 9 weekse kuur er alweer 2 weken opzitten en ga volgende week beginnen aan me nakuur. Ik ben hier een goeie 8 kilo's van aangekomen.
(+- 8%)

Kuur schema:
Week 1 tot 8 200mg deca
Week 1 tot 9 Om de 3 dagen 250mg sustanon
Week 7 tot 9 e.o.d 1ml winstrol-ject
Week 5 tot 9 500iu HCG

Mijn vraag is nu, hoe kan ik het beste mijn nakuur met clomid doen. Dit is mijn tweede kuur en vind het zelf toch een redelijk zware, maar hier zullen de meningen uiteraard over verdeeld zijn.

Zelf had ik dit in gedachte: (ik wil op zeker spelen dus vandaar de 4 weken)

Week 1 en 2 100 mg
Week 3 en 4 50 mg

Zie graag jullie meningen en adviezen.....
Thanx
 
als eerste.... nakuur pas starten in week 13. sustanon bevat namelijk ook lange esters (testosteron decanoate) als ik me niet vergis. tot die tijd zou ik zeker nog wat hcg nemen anders heeft de HCG die je genomen hebt vanaf week 5 (wat op zich perfect is) niks geholpen

ik zou er zeker wat nolva bij nemen, dit omdat clomid weinig tegen oestrogeen doet. mijn voorkeur gaat zelfs uit naar nolva only, maar goed ieder z'n ding.

zou dan gaan voor vier weken 20 mg nolva ed + 50 mg clomid ed of 2 weken 40 mg nolva ed en de laatste 2 weken 20 mg nolva
 
Zou zelf PCT inzetten in week 12.
 
Mischien een domme vraag. Maar wat is pct...
 
Ik was zelf ook van plan het in week 12 te doen want dan is de langst (deca)werkende uitgewerkt (3 weken). Ik houd het denk gewoon op de clomid.

Wat raden jullie mij nu aan te doen w.b.t de clomid.
 
ja week 12 is het jongens jullie hebben gelijk mijn excuus :D
 
Vincent23 zei:
Mischien een domme vraag. Maar wat is pct...

Post Cycle Therapy :)

Maar ik zou het volgende doen :

Clomid : wk 1 @150mg wk 2 @100mg wk 3 en 4 @50mg

Of nolvadex : wk 1 en 2 @40 mg gevolgd door wk 3 en 4 @20 mg.


Groet Smalluser :thumb:
 
Smalluser zei:
Post Cycle Therapy :)

Maar ik zou het volgende doen :

Clomid : wk 1 @150mg wk 2 @100mg wk 3 en 4 @50mg

Of nolvadex : wk 1 en 2 @40 mg gevolgd door wk 3 en 4 @20 mg.



Groet Smalluser :thumb:

Die laatste heeft ook mijn voorkeur. :)
 
Echt iedereen doet het weer anders: Ik doe het altijd zo. Ik herstel hierdoor echt super, maar goed bij iedereen ligt dat weer anders..

dag 1 :300 mg clomid met 40 mg nolvadex
dag 2-12 :100 mg clomid met 40 mg nolvadex
dag 13-21: 50 mg clomid met 20 mg nolvadex
 
Ideaal ? Laatste week van de kuur tot 6 weken er na 20 mg nolvadex per dag, 2 weken na laatste shot 100 mg per dag clomiphene, 4 weken erna dalen tot 50 mg en dan stoppen samen met de nolva.

Dat is ideaal. Heb je echter alleen clomiphene, dan 2 weken na de laatste shot 150 mg per dag, 4 weken erna naar 100 mg en ook stoppen na 6 weken.
 
Dus je staat niet meer 100% achter je vroegere Nolvadex 'only' keuze? :)
 
Die 150 of 100mg clomid kun je die in 1x naar binnen werken of dien je deze over de dag te verdelen?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven