MuscleMeat

Advies over rep range en training

Bezoekers in dit topic

BelgianBAMF

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2019
Berichten
35
Waardering
18
Lengte
1m69
Massa
92kg
Vetpercentage
28%
Dag iedereen
Ben al 3 weken weer bezig met trainen na vorig jaar veel het te gemist hebben waardoor dat ik enorm veel ben bijgekomen aan vet

Dit is mijn huidige schema, beetje aangepaste PHUL

Upper power

Bench press 4x3-5
Barbell rows 4x3-5
Overhead press 3x6-8
Pull ups (assisted voor mij voor de moment) 4xFailure maar probeer altijd tot 10 te geraken voor ik mijn assisted gewicht verminder
Incline db bench press 3x8-10
Close grip t bar rows 3x8-10
Barbell curls/skullcrushers 3x8-10 superset

Lower power

Squats 4x5
Deadlifts 3x5
Vertical leg press 3x6-8 (ipv hack squat)
Leg press 3x8-12
Lying leg curls 3x8-12
Standing calf raises/abs 3x15

Upper hypertrophy

Incline bench press 3x8-12
Lat pulldown 3x8-12
Chest dips (ook assisted en tot failure maar probeer 10-12 te halen voor ik verminder van assisted gewicht) 4 sets
Wide grip cable rows 3x8-12
Close grip pulldown 3x8-12
Db lateral raises 3x8-12
Straight arm pulldowns/face pulls 3x10-15 superset
Cable hammer curls/triceps overhead extension 3x8-12 superset

Lower hypertrophy

Front squats 4x8-12
Romanian deadlifts 4x8-12
Walking lunges 4x10-15
Leg extension/seated leg curls 3x12-15 superset
Seated calf raises/abs 3x12-15 superset

Nuja ben begonnen en vind het heel tof heb wel altijd de neiging om maar de max aantal aangeradem rep range te gaan dus bv 12 reps romanians dls etc
Met power is dat cv maar op hyperytrophy vroeg ik me af als da erg is als ik er maar 8 haal want bv front squats en romanian voelen enorm zwaar na 2 sets 12 reps dusja wil sowiezo me blijven pushen want het is al bij al licht gewicht (35kG allebei) maar wou gewoon vragen wat jullie ervan vonden, is 12 echt handig uiteindelijk of opbouwen van 8 en doorgroeien tot 12 als ik mijn set faal?
 
Nuja ben begonnen en vind het heel tof heb wel altijd de neiging om maar de max aantal aangeradem rep range te gaan dus bv 12 reps romanians dls etc
Met power is dat cv maar op hyperytrophy vroeg ik me af als da erg is als ik er maar 8 haal want bv front squats en romanian voelen enorm zwaar na 2 sets 12 reps dusja wil sowiezo me blijven pushen want het is al bij al licht gewicht (35kG allebei) maar wou gewoon vragen wat jullie ervan vonden, is 12 echt handig uiteindelijk of opbouwen van 8 en doorgroeien tot 12 als ik mijn set faal?

Kun je dit even opnieuw formuleren en je vraagstelling verduidelijken a.u.b.?
 
Kun je dit even opnieuw formuleren en je vraagstelling verduidelijken a.u.b.?
Is mijn routine goed en bij hypertrofy dagrn is dat erg als ik de 12 reps niet haal?
 
Gast, haal je spelfouten uit je tekst voordat je het post...
 
Gast, haal je spelfouten uit je tekst voordat je het post...
Excuses hiervoor gsm heeft een rare manier om mijn wooden te verbeteren aangezien ik half spaans ben merk ik dit soms niet
 
Je lichaam telt je reps niet, dus je kan perfect alles op gevoel doen. 12 reps, 15 reps, 20 reps maakt allemaal niet uit. Tenzij je kracht zo belangrijk vind, kan je inderdaad beter niet te hoog gaan in reps.
Als iedereen zich altijd 100% strikt zou houden aan hun reprange zou er nooit een plateau doorbroken worden :D.
 
Je lichaam telt je reps niet, dus je kan perfect alles op gevoel doen. 12 reps, 15 reps, 20 reps maakt allemaal niet uit. Tenzij je kracht zo belangrijk vind, kan je inderdaad beter niet te hoog gaan in reps.
Als iedereen zich altijd 100% strikt zou houden aan hun reprange zou er nooit een plateau doorbroken worden :D.
Thanks, vind 12 reps soms veel aleja het is wennen, zeker met RDLs voel ik amper mijn hamstrings dr laatste sets en meer mijn onderrug en probeer ze natuurlijk traag en correct uit te voeren mja misschien is een filmtje ervan nemen :)
 
Back
Naar boven