XXL Nutrition

Advies over welke kuur SARMs/AAS

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Turtlekwast

Novice
Lid geworden
17 mei 2023
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Goededag lieve bodybuilders,

Hier is hij dan. Mijn eerste topic op dit forum. En de titel zegt het al, ik wil graag advies over mijn tweede kuur. Waarom ik geen advies heb gevraagd voor mijn eerste kuur? Stukje jong, wild en roekeloosheid denk ik. Ik heb pas mijn eerste kuur afgerond. Deze bestond uit 6weken 10mg rad140 + 25mg mk677. Tijdens deze kuur ben ik van 82 kilo maar 90 gegaan. Helaas niet het maximale uit de kuur kunnen halen doordat ik aan beide kanten een schouderblessure kreeg door het benchen. Maargoed alsnog redelijk tevreden over de gains.

De reden dat ik voor SARMS heb gekozen ipv AAS is omdat ik graag gains wou maken die niet verloren gaan door de testosteron onderdrukking. Maargoed nu sta ik natuurlijk te trappelen om een volgende kuur te doen (over 2/3maanden). Maar ik heb echt geen idee waar ik voor zou moeten kiezen. Ga ik met AAS beginnen, of toch nog een SARM kuurtje? De keuze is lastig te maken door alle tegenstrijdige informatie. Maar hier zitten vast genoeg ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen.

Hier komt hij dan. MIJN DOEL: ik wil van 90 naar 100 kilo met behoudbare gains. Als ik hiervoor eerst naar de 105kilo moet om vervolgens 100kilo te behouden is dat natuurlijk geen probleem. Ook wil ik redelijk droog blijven. Ik zit nu tussen de 10/15% bodyfat en dat is hoog voor mijn doen. Ben een echte ectomorph van nature dus ben altijd zo droog als een kurk geweest.

De kuurtjes waar ik op oog zijn de volgende:

8 Weken 10mg rad140 + 10mg Ligandrol + 25 miligram mk677
8weken test e of test c(geen idee wat voor dosis en welke vorm het beste bij mij past)
8 weken test + dbol (kickstart of gehele kuur)
8weken test+ 20mg rad140

Zware keuzestress

Als je een beter idee hebt, brand aub los

Zijn er ook mensen die natuurlijke testboosters gebruiken naast clomid? Of is dit geldverspilling? Denk aan tongkat ali, fadogia agrestis en ashwaganda. Verder advies over nakuur is altijd welkom

Als er verder info ontbreekt vraag mij gerust.

Ohja en jullie kunnen een zeker kuurlog verwachten wanneer ik ga beginnen

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Turtlekwast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sarms onderdrukken wel je Testostrone productie. Afhankelijk van welk sarm je niet is het mild to een echte onderdrukking. Rad en lgd onderdrukken je het meest. Kijk testosterone is een belangrijke hormone in je lichaam. Je zou misschien spier kunnen bouwen met sarms maar voor de rest is het absoluut ongezond. Maar testosterone is je eigen lichaam hormone. Je haalt betere resultaten eruit en het is zeker gezonder. Doe gewoon een aas kuur met alleen testosterone enanthate 500mg per week. Geen kickstart met dbol want dbol veroorzaakt oestrogeen bijwerking. Je moet eerst leren je oestrogeen met aromasin op een test kuur te controleren en dan een nieuwe aas introduceren.
Wat zijn je complete stats? Leeftijd, hoogte, ervaring in de gym, bench-squat en deadlift?
 
Sarms onderdrukken wel je Testostrone productie. Afhankelijk van welk sarm je niet is het mild to een echte onderdrukking. Rad en lgd onderdrukken je het meest. Kijk testosterone is een belangrijke hormone in je lichaam. Je zou misschien spier kunnen bouwen met sarms maar voor de rest is het absoluut ongezond. Maar testosterone is je eigen lichaam hormone. Je haalt betere resultaten eruit en het is zeker gezonder. Doe gewoon een aas kuur met alleen testosterone enanthate 500mg per week. Geen kickstart met dbol want dbol veroorzaakt oestrogeen bijwerking. Je moet eerst leren je oestrogeen met aromasin op een test kuur te controleren en dan een nieuwe aas introduceren.
Wat zijn je complete stats? Leeftijd, hoogte, ervaring in de gym, bench-squat en deadlift?
Dankjewel voor je reactie Parsa :). Is 500mg niet nogal veel? Van wat ik begrijp is dat meer dan de Tren Twins gebruiken haha. Kan ik mentale bijwerkingen verwachten? Ik zal je advies waarschijnlijk wel volgen. Mijn stats: lengte: 1,92 Bench: 100kilo. squat heb ik nooit echt pr gedaan. Weet wel dat one rep 150kilo redelijk makkelijk ging. Deadliften doe ik niet echt ivm rugklachten. Ik doe wel rackpulls (Praktisch hetzelfde maar dan is de stang wat hoger.) Hierbij is mijn Pr 210 kilo. Deze Pr is zeker meer dan 4 maanden geleden gezet en zal nu wel hoger zijn.
 
De bro science is strong in dit topic, zet hem op 💪
 
Geloof niet wat ze zeggen. 500mg is zeker veel maar je begint met een lage dosis. 250mg verdeeld over twee injecties. Dan ga je het beoordelen of het goed genoeg is. Je wacht ongeveer drie weken zodat het zijn maximale verzadigheid in bloed bereikt en dan pak je een extra injectie per week. Dus het wordt 125*3=375mg per week. Doe rustig aan en waarschijnlijk is dit al genoeg voor je stats
 
Doe eerst bloedtest voordat je begin. Voordat je die dosering laat stijgen doe een andere bloedonderzoek en kijk hoe gezond je bent. Controleer ook oestrogeen met bloedtest.
 
Doe eerst bloedtest voordat je begin. Voordat je die dosering laat stijgen doe een andere bloedonderzoek en kijk hoe gezond je bent. Controleer ook oestrogeen met bloedtest.
Dus eerst een bloedtest om mijn natuurlijke test te checken, dan voordat ik de dosis verhoog, test en oestrogeen checken. En dan? Als mijn oestrogeen te hoog is alsnog naar 375mg en nolva/clomid nemem? Ik had ook nog enkele vragen die verwijderd zijn door een moderator. Mag ik je een PB sturen?
 
oestrogeen gaat sowieso omhoog ook met 250. Als je tevreden bent 250mg is het zeker beter om niet om hoog te gaan. Ik bedoel je hdl en ldl en andere markers checken. Die worden zwaar belast. Om oestrogeen omlaag te brengen heb je aromasin of arimidex nodig. Liever aromasin. Doe eerst een uitgebreide onderzoek voordat je begint. Stuur maar en pm
 
oestrogeen gaat sowieso omhoog ook met 250. Als je tevreden bent 250mg is het zeker beter om niet om hoog te gaan. Ik bedoel je hdl en ldl en andere markers checken. Die worden zwaar belast. Om oestrogeen omlaag te brengen heb je aromasin of arimidex nodig. Liever aromasin. Doe eerst een uitgebreide onderzoek voordat je begint.
Klets aub niet zo dom man !
 
Die 500mg was veel dat wel. Als er iets anders hoor ik het graag
 
Aromasin of arimidex wordt niet gebruikt bij het verlagen van estrogen bij aas gebruik?!
 
Aromasin of arimidex wordt niet gebruikt bij het verlagen van estrogen bij aas gebruik?!
Dat is niet nodig op 250mg test. Als E2 vooraf buiten waarde is zou ik erover denken om niet te gaan kuren, of Proviron 25mg ed erbij te pakken of 100 mg Primo EW.
je praat gewoon lukraak over producten, maar verder niets.
Grote kans dat er al lichte gynovorming is of gaat komen als je gaat kuren. Je kun ook vooraf eerst de E2 aanpakken voor je Überhaupt gaat kuren. Bij Gynovorming Tamoxifen gebruiken. Oestrogeen platleggen met Anastrozol heb je niets aan. Je neemt snel teveel namelijk
 
Je hebt gelijk sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven