XXL Nutrition

Advies schema

Bezoekers in dit topic

0457655

Novice
Lid sinds
6 jan 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
1,5 jaar geleden en 21 kilo zwaarder ben ik begonnen met fitness
Eerst het wasbord dieet gedaan met super resultaat
Daarna verslaafd geraakt aan de sportschool en altijd 3-4x blijven trainen met met name full body workouts
Totdat ik een aantal meer personal training heb gehad ben ik overgegaan op split schema
Doordat ik veel andere sporten ook vaak doe is mijn huidige schema wat verschoven en vraag ik me af of ik nog wel effectief bezig ben of dat het tijd is wat te veranderen

Level: 2 jaar ervaring 3-4x per week
Doel: spieropbouw en fitheid
Prioriteiten: buigspieren en borst en biceps
Beschikbare apparatuur: vrijwel alles. Lid bij twee sportscholen

Begin Elke work out met snel achter elkaar chin ups pull ups en dips 10/8/7 dan eerst breed chin direct door dip dan pull
Schema:
Zondag: squats 12/12/10 leg curl 12/12/12 leg extension 12/12/12 lunges 10/10/10 rumanian deadlift 12/12/12 liggende leg curl 12/12/12

Maandag: Side raises 12/12/12 front raises 12/12/12 shrugs 12/12/12 Arnold pull ups 10/8/6 militairy press 12/12/10/6/4 front pull over 12/10/8

Woensdag: lat pull down 12/10/8 low row 12/10/8 high row 12/10/8 stand up row 12/12/12 biceps stang 12/12/12 biceps curl 12/10/8 hammer Curls 12/12/12

Vrijdag: dumbbell incline press 12/10/8 pectoral fly 12/12/12 chest press 12/10/8 push up op medicijn bal 10/10/10 small chest press 12/12/8 triceps touw 12/12/12 triceps dumbbell boven hoofd 12/12/12

Zaterdag bootcamp

Om de week Sparta 300 workout, hardlopen of wielrennen.

Ik doe dit schema alleen al langer dan 6 maanden en sta een beetje stil..
 
6 maanden is wel erg lang om hetzelfde schema uit te voeren.
Het is ook verstandig om ongeveer na 8 weken te veranderen van schema/oefeningen! of eventueel andere sets/reps/timing veranderen!
 
Back
Naar boven