XXL Nutrition

Advies schema

Bezoekers in dit topic

BulkJunkie

Novice
Lid geworden
7 jan 2020
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo beste fanatieke mede sporters!
Ik zit momenteel 2 jaar op een sportschool, waarvan ik de laatste 3 maanden consistent en serieus bezig ben met het fitnessen. Ik trainde in deze 3 maanden 3x per week waarbij ik elke spiergroep 1x per week trainde. Mijn doel is om te groeien in spiermassa en ik heb ook afgelopen 2 jaar gemerkt dat het aardig gelukt is. Ik begon met een gewicht van 69 kilo en ben nu rond de 80 kilo (met wat kerstkilootjes ;) ). Dat terzijde kwam ik dus achter dat het veel beter is om elke spiergroep 2-3 x per week te trainen! Ik ben van plan om 5x per week te trainen en heb de volgende schema opgebouwd en ik zou graag jullie mening/advies willen hebben.

Maandag
Chin up 3 sets
Dumbell row 3x10
Lat pulldown 3x10
Dumbell shrug 3x10
Incline hammer curl 3x10
Preacher curl 3x10
Hamstring curl 3x12
Calf raises 3x12

Dinsdag
Bench press 3x8
Incline dumbell bench press 3x10
Cable crossover 3x10
Dumbell shoulder press 3x10
Dumbell lateral side raises 3x10
Triceps dips 3 sets
Overhead triceps extension 3x10

Donderdag
pull up 3sets
barbell row 3x10
Seated cable row 3x10
Dumbell shrug 3x10
Sit hammer curl 3x10
Incline bench dumbell curl 3x10
squats 3x8
Leg extension 3x12

Vrijdag
Dumbell bench press 3x10
Incline dumbell fly 3x10
Chest dips 3 sets
Standing dumbell press 3x10
Cable side raises 3x10
Close grip barbell bench press 3x8
Triceps pushdown 3x10

Zaterdag
Squats 3x8
Leg extension 3x12
Hamstring curl 3x12
Leg press 3x12
Calf raises 3x12

Alvast bedankt voor jullie tips/meningen/adviezen !!
 
Waarom alles evenveel herhalingen? Dat houd in dat je gewicht nooit verhoogd...
 
Waarom alles evenveel herhalingen? Dat houd in dat je gewicht nooit verhoogd...
Ik ben vergeten te melden dat hierboven mijn max reps staat vermeld ik probeer elke week gewicht te verhogen met 2 minder reps en dan de week erop met datzelfde gewicht maximale reps die ik wil en zo door.
 
Ik ben vergeten te melden dat hierboven mijn max reps staat vermeld ik probeer elke week gewicht te verhogen met 2 minder reps en dan de week erop met datzelfde gewicht maximale reps die ik wil en zo door.
nog steeds bad
 

Ik zou graag wat actiever willen zijn op dit forum, maar het zijn dus dit soort reacties wat mij ervan weerhoudt om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Nu vraag ik ook niet dat mijn handje wordt vastgehouden, maar soms is een beetje compassie wel fijn. Ik denk dat een groot schijtgehalte het beste werkt, soms maak ik onhandige opmerkingen, maar ik leer ook veel van bepaalde mensen op dit forum dus ik wens hier toch actief te blijven.
 
Ik zou graag wat actiever willen zijn op dit forum, maar het zijn dus dit soort reacties wat mij ervan weerhoudt om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Nu vraag ik ook niet dat mijn handje wordt vastgehouden, maar soms is een beetje compassie wel fijn. Ik denk dat een groot schijtgehalte het beste werkt, soms maak ik onhandige opmerkingen, maar ik leer ook veel van bepaalde mensen op dit forum dus ik wens hier toch actief te blijven.
Als je op de link klikt die ik erbij heb gezet zie je dat Superbiceps alleen maar nutteloze opmerkingen maakt. Daar iets van zeggen weerhoudt jou tot het stellen van vragen en het maken van opmerkingen? Volgens mij gaat dit niet over jouw toevoegingen op dit forum!?
 
Je begrijpt me verkeerd. Ben het met je eens dat de berichten uit de link als weak bro of nog steeds bad niets toevoegen. Het kan anderen ervan weerhouden om te posten.
 
Je begrijpt me verkeerd. Ben het met je eens dat de berichten uit de link als weak bro of nog steeds bad niets toevoegen. Het kan anderen ervan weerhouden om te posten.
Dat is dan maar zo...

Sorry BulkJunkie back ontopic!
 
Back
Naar boven