AndroidHealthClinic

Advies ''skinny fat'' eetschema

Bezoekers in dit topic

issymaynee

Novice
Lid geworden
20 jun 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Hi guys ik ben net begonnen met PPL 6x in de week en ben momenteel nu 84kg 181cm. Met een kleine onderbuik en rond 15-18% vet? Ik heb een eetschema gemaakt maar weet niet of dit goed is. Mijn doel is richting 80KG te gaan en hier geef ik mezelf 3/4 maanden tijd voor. Liefst spier te behouden en vet te verlagen.

Ochtend: 100gr cruesli luchtig met 400 ML melk. (havermout/brinta krijg ik niet door me keel!) 625 KCAL


Lunch: 5 volkoren sneetjes met 2 pindakaas en 3 kipfilet (666 KCAL)

Tussendoor: 1 banaan en 1 appel (270 KCAL)

Avondeten varieert ik doe 2 dagen rijst, 2 dagen aardappels, 2 dagen pasta (rouleren telkens). met groene groetne 150gr altijd.
Rijst en pasta 100 gr ongekookt met 200 gram kipfilet. (574KCAL)
Aardappels eet ik altijd met vis (pangasius of zalm) Aardappels weeg ik gekookt vanwege mijn vrouw.. 500 gr gekookt. (580 KCAL)

Na het trainen: 1 whey vanilla 28 gram met water (104kcal)

Tussendoor: 6 snack-jacks BBQ (183kcal) kan ook rijstwafels maar ik wil het leuk/lekker houden :D!

Voor het slapen: 500gr magere kwark met 0KCAL limonade 0%suiker (260KCAL)

Ik kom uit op 2740 KCAL per dag wat ik moet eten om uiteindelijk vna 84 naar 80 kg te gaan.
Hebben jullie nog tips? Doe ik iets "verkeerds" let me know, ik ben aan het experimenteren en heb geen mega veel verstand. Ik probeer gwn goede verhouding tussen macros te houden.

Carbs doel p/d: 342gr
Eiwit doel p/d: 171gr
Vet doel p/d: 76gr
 
Eet ELKE DAG evenveel kcal pw
Weeg jezelf ELKE ochtend
Na 7 dagen heb je een “weekgemiddelde”
Week 2 eet je wederom elke dag even veel kcal en zakt je weekgemiddelde in week 2 met 0.3/0.5kg dan zit je goed met je dagelijkse kcal. Zakt het niet of te weinig dan doe je in week 3 elke dag 100/200 kcal minder eten. Dit proces herhaal je tot je tevreden bent met je gewicht/bf%.
 
Klein stukje naar onderen scrollen, onder nutrition.
 
Back
Naar boven