XXL Nutrition

Advies tegen kiespijn?

Bezoekers in dit topic

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
1.069
Waardering
0
*flashback*
nou meneer melkisgoed, een klein vullinkje en alles is opgelost...
*/flashback*

ik had eens in de zoveel maanden een lichte pijn in mijn kies, er zat een 'kuiltje' in, geen gaatje nog, maar een lichte holling in het glazuur waar, aldus mijn fantastische tandarts, niet tegenop te poetsen valt.

ik zal het kuiltje uitboren en er een witte vulling indoen, dat zal niet opvallen in uw schitterend gebit (nooit gaatjes gehad dames en heren: ik ben een nederlander want mijn moeder poetste mijn tanden totdat mijn 7e levensjaar).

doe maar, zei ik, een reparatie in een gebit dat het verdient om te stralen, dacht ik zo en daar lag ik met mijn klus wijd opengesperd.

met een gemeen lachje pakte de dokter zijn pneumatische gebitverkankkeraar en begon vol leedvermaak in mijn kies te boren.

met een rekening van heel wat euro's (toen was ik 18 en werd je niet vergoed tot je 22e) en een kwijlbekkie op de koop toe schopte hij me de straat weer op.

dat is fijn dacht ik, ik zal nooit meer last hebben van die irritatie en liep vrolijk fluitend naar huis (zo ver als dat gaat met zon kwijlbekkie).

maar nee hoor, de volgende dag deed het zeeeeeeeeeeeer, als er als een broodkruimel naar mijn kies wees stierf ik al van de pijn, doodverwensingen mompelend en met kettingzaagfantasieen over mijn lieftallige tandendokter, best wel in staat om hem ook zon behandeling te geven (iemand the dentist gezien). Maar ik hield het vol als een echte man (de pijn van bodybuilding leidde mij af van mijn kies)

ok, ok, na een jaar met hangende pootjes belde ik hem weer op, die fantastische vent: de enige oplossing is een meneertje melk, is het open******** van je kies en je takkezenuw eruitschrobben, dan gaat het helemaal goedkomen met die pijn, ik ga nu op vakantie (lekker puh) maar over twee weken kan ik u helpen.

daar kwam hij weer met zijn hamer en beitel om effe flink huis te houden in mijn waffel, en weer wilde hij een berg geld ervoor hebben, dat was inmiddels een week geleden

dames en heren, de spijt die ik had om hem mijn gebit te laten verkrachten nooit vergeten: begint mijn tandvlees toch op te zwellen, en die kies te irriteren, na een paar dagen uitstel heb ik mijn tandenverkrachter maar weer gebeld om aan te geven dat het toch om van te sterven is zon kies, tijdelijke vulling uitgevallen, snel een afspraak svp

hij tering glimlachte gewoon over de k*ttelefoon toen hij zei: beste meneer melk, ik zie dat u weer last heeft.

hij bekeek de zaak en concludeerde:

ja (hahahahahaha, doe nou maar niet zo flink met je door je moeder frisgepoetste gebit klootzak) verwijdering van je takkezenuw heeft niet aangeslagen, dat gebeurt wel eens bij ontstekingen, het wordt op datum x tijd x (morgenmiddag) gevuld, verga nu maar van de takkepijn en jank huilend in jeslaap (voor zover je dat kan krijgen), helpt dat niet dan krijgt u een verwijsbrief voor de kaakchirurg, die gaat dat je flikker openzagen en een stukje tandwrtel weghalen, DUUR 'KUILTJE' HE, VUILE KLOOTZAKTANDARTS.

ik ben zo bang dat dit uiteindelijk gaat uitdraaien op een bypass operatie, met eventueel coma risico en dat hij dan lachend zegt: nou melkisgoed, ik denk dat euthenasie het enige is wat rest, goedemiddag....

vergeet u de rekening niet...

Wat kan ik nu doen om van mijn pijn af te zijn, ik heb nachten opgelogen van de pijn, geschreeuwd en gegild en bijna gejankt van de pijn en zelfs nu op het werk is het verschrikkelijk, echt verschrikkelijk. zenuwen liggen gewoon open omdat me tijdelijke vulling ingeslikt is of doorgespoeld (geen idee eigenlijk), pas morgenmiddag komt de verlossing, kill me, KILL ME!!! :(
 
- Gorgelen met een zoutoplossing
- ibrufen
- Nieuwe tandarts opzoeken
- Je tanden beter poetsen daarna(mondwater etc. gebruiken)
 
Laatst bewerkt:
Leggen ze er niet vaak ijs op,bij kiespijn??Of vergis ik me..
 
EDIT

heb effe de tijd gehad om door te spitten. Sterkte man!
 
Laatst bewerkt:
Leggen ze er niet vaak ijs op,bij kiespijn??Of vergis ik me..

Heel vaak wel.

Ijsjes eten schijnt ook goed te helpen.:D

Nee, balen voor je kerel, ik zou je inderdaad adviseren een andere tandarts te zoeken.
Ga anders effe langs de huisarts en vraag om goede pijnstillers tot je wordt geholpen.
Succes.
 
Even met een tandenstoker in je zenuw prikken :D
 
Nogmaals ijsklontjes tegen de zijkant mond houden. DIe verdoofd iig beter dan pijnstillers die zo te halen zijn bij de drogist. Ik weet wat jij meemaakt en datis geen aanstellerij

Direct gaan doe en neem vrij op deze manier kun je tog niet normaal werken
 
Met een gitaar je kies kapot slaan...
 
Ja, ons gebit is een wondertje van evolutie, maar ondanks onze dikke glazuurlaag gaat er toch wel eens iets mis.

Veel sterkte, ik heb ook wel eens pijn in de bakkes gehad na een extreme extractie van een verstandskies (nog zo'n evolutionair cadeautje): potverdomme wat een pijn.

Now bite it!

Leuk geschreven trouwens, moest wel lachen :D
 
Weet je zeker dat hij z'n diploma's wel heeft gehaald, en niet van Achmed op de hoek heeft gekocht?
 
hahah, je schrijfsT is wel grappig ;) je zou een schrijver moeten worden.

ot: gewoon pijnstillers nemen?
 
andere tandarts bellen en je kan er gelijk heen voor een spoedgeval.

Ik had ook eens 2 dagen pijn aan me bek en toen naar het werk, nou ik kon me kop niet draaien van de pijn.
Ik die vent opgebeld en hij zei kom maar langs. ik erheen en 20 min later was ik van de pijn af. Was een ontstoken wortel dus een wortelkanaalbehandeling en ik was nog nooit zo blij dat ik bij de tandarts was geweest :D
 
je moet meer bidden
 
Ijs erop doen idd en ibuprofen nemen, even doorbijten denk ik:(







'pneumatische gebitverkankeraar"
:roflol::roflol::roflol:!! ik ga kapot hier
 
Ja, ons gebit is een wondertje van evolutie, maar ondanks onze dikke glazuurlaag gaat er toch wel eens iets mis.

Veel sterkte, ik heb ook wel eens pijn in de bakkes gehad na een extreme extractie van een verstandskies (nog zo'n evolutionair cadeautje): potverdomme wat een pijn.

Now bite it!

Leuk geschreven trouwens, moest wel lachen :D

Ja dat wou ik ook al zeggen. :D
 
Back
Naar boven