Nielsjuhh01
Novice
- Lid geworden
- 13 nov 2012
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 8%
Beste DBB's,
Ik ben 21 jaar en ben 1,5 jaar geleden begonnen met afvallen, ik woog 130 kilo en ben inmiddels 40 kilo kwijt, ik weeg nu 90 kilo.Inmiddels ben ik verslaafd geraakt aan het fitnesse en ben nu 4maanden echt serieus bezig met trainen, ik train nu 6keer per week waarvan 4 intensief en ik hoop dat jullie mijn voedingsschema kunnen checken voor verbeterpunten of tips. Ik wil richting de 10% vet gaan werken en daarnaast spiermassa opbouwen.
Ontbijt (6:30)
250 ml halfvolle melk
70 gr Brinta
250ml jus d'orange
30 gr Whey
Multivitamine
Na het trainen (10:00)
1 banaan
Whey shake 30gr, op waterbasis
Middag (12:00)
250 ml halfvolle melk
3 sneeën bruinbrood met pindakaas & kipfilet
2 eieren
Tussendoor (14:30)
17:30 Avondeten wat de pot schaft. Altijd gezond.
22:00 500g magere kwark
+ ik drink 3 liter water per dag
Ik wil bij mijn kwark 25gr noten gaan doen maar ik lees op verschillende forums dat vet in de avond niet goed is (word in je slaap niet afgebroken)
Maar ik lees ook dat het vet de opname van eiwitten vertraagd(dus dat de kwark die ik voor het slapen eet een lange opname heeft)
Wat is hiervan waar en is het dus verstandig om de noten hierbij te doen? Zo ja welke?
Alvast bedankt! en alle tips zijn welkom
Ik ben 21 jaar en ben 1,5 jaar geleden begonnen met afvallen, ik woog 130 kilo en ben inmiddels 40 kilo kwijt, ik weeg nu 90 kilo.Inmiddels ben ik verslaafd geraakt aan het fitnesse en ben nu 4maanden echt serieus bezig met trainen, ik train nu 6keer per week waarvan 4 intensief en ik hoop dat jullie mijn voedingsschema kunnen checken voor verbeterpunten of tips. Ik wil richting de 10% vet gaan werken en daarnaast spiermassa opbouwen.
Ontbijt (6:30)
250 ml halfvolle melk
70 gr Brinta
250ml jus d'orange
30 gr Whey
Multivitamine
Na het trainen (10:00)
1 banaan
Middag (12:00)
250 ml halfvolle melk
2 eieren
Tussendoor (14:30)
17:30 Avondeten wat de pot schaft. Altijd gezond.
22:00 500g magere kwark
+ ik drink 3 liter water per dag
Ik wil bij mijn kwark 25gr noten gaan doen maar ik lees op verschillende forums dat vet in de avond niet goed is (word in je slaap niet afgebroken)
Maar ik lees ook dat het vet de opname van eiwitten vertraagd(dus dat de kwark die ik voor het slapen eet een lange opname heeft)
Wat is hiervan waar en is het dus verstandig om de noten hierbij te doen? Zo ja welke?
Alvast bedankt! en alle tips zijn welkom
Bijlagen
Laatst bewerkt: