Fitness Seller

Advies tussen de kuren door

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Berichten
128
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Graag jullie advies.

Ga komende week de laatste week van mijn kuur in en wil eind september starten met een cutkuur.

Wat is wijs helemaal eruit 4 weken nolva en weer starten eind september of tot die tijd gaan cruisen op 150mg test 1x per week?

Ik denk dat het wijzer is te cruisen anders wordt het te kort denk ik maar even jullie idee hierover mannen.
 
Laatst bewerkt:
Ja cruisen
 
Thanx, ik wist het eigenlijk wel maar wilde graag bevestiging van de die hards ;-)
 
Doe dat nou niet, die jonge is te dom om te poepen
Citeer 1 zin van mij die niet klopt.
Jij bent echt stommer dan de achterkant van een wilde zwijn.
En nee, met weinig testosteron leg je jezelf niet plat!
Ezel!!!

Screenshot_20190713-212318_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Punt blijft, als jij niet weet op hoeveel Mg je kuur was (je beweert ondergedoseerd, maar hebt geen flauw idee wat je dus ingespoten hebt) alles wat jij zegt bullshit is. Je praat constant over 250mg test, maar je hebt geen flauw idee hoeveel je hebt gespoten en of het wel test was.
Jou beweringen en ervaringen zijn dus compleet waardeloos, al klopt basisredenatie vaak deels wel.
 
amir1121 al dat gezeur over 250 Mg en ondergedoseerd enzo is overbodig
Dat hormonen niet altijd alles volledig onderdrukken is een gekend feit dat niemand tegenspreekt. Ik heb 2kinderen gemaakt op vermoedelijk hogere doseringen dan dat...
 
Punt blijft, als jij niet weet op hoeveel Mg je kuur was (je beweert ondergedoseerd, maar hebt geen flauw idee wat je dus ingespoten hebt) alles wat jij zegt bullshit is. Je praat constant over 250mg test, maar je hebt geen flauw idee hoeveel je hebt gespoten en of het wel test was.
Jou beweringen en ervaringen zijn dus compleet waardeloos, al klopt basisredenatie vaak deels wel.
JIJ bent degene die geen flauw idee heeft waarover die lult.
Ik heb nog een extra thread aangemaakt OMTRENT DE UITSLAG VAN MIJN BLOEDONDERZOEK.
En die was 15 nanogram.
Kom overeen met de hoogte van je testosteron als je 300mg per week zet.
 
JIJ bent degene die geen flauw idee heeft waarover die lult.
Ik heb nog een extra thread aangemaakt OMTRENT DE UITSLAG VAN MIJN BLOEDONDERZOEK.
En die was 15 nanogram.
Kom overeen met de hoogte van je testosteron als je 300mg per week zet.
En hoe heb jij dat berekend? Of praat jij maar wat na wat 1persoon hier beweert
 
En
amir1121 al dat gezeur over 250 Mg en ondergedoseerd enzo is overbodig
Dat hormonen niet altijd alles volledig onderdrukken is een gekend feit dat niemand tegenspreekt. Ik heb 2kinderen gemaakt op vermoedelijk hogere doseringen dan dat...
Ja dat weet ik, zelf ook een kind verwekt tijdens mn kuur.
Wat volgens gaste als xxl get big volledig lachwekkend is.
Zie mn screenshot van zn post...wil met me spotten ...
 
En hoe heb jij dat berekend? Of praat jij maar wat na wat 1persoon hier beweert
Kun je gewoon online opzoeken ....
Als je NATUURLIJKE testosteron gehalte max. 8.3 ng/ml is... en die van mij in mn kuur 15 ng/ml was..
en je van de doc. Als testosteron vervangingstherapie ongeveer 100mg per week krijgt toegediend (250mg per 2 weken)....
Dan hoef je dus nog maar 2x 8.3ng/ml te berekenen dan kom je ongeveer uit op mijn waarde.
Dus tussen de min. 200 -300mg max. Uit.
 
Een zaterdag avond rel, heerlijk.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
amir1121 volgens mij zuig je dit uit je duim. Wie zegt dat die berekening op die manier werkt?
 
amir1121 volgens mij zuig je dit uit je duim. Wie zegt dat die berekening op die manier werkt?
Jij zuigt klaarblijkelijk niet dingen uit je duim.
Leg jij eens effe uit hoe het werkt dan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven