Fitness Seller

advies van een arts terwijl je anabolen gebruikt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hangt ook erg van de visie van je huisarts op anabolen gebruik af. Ik ben vroeger eens toen ik nog kuurde (6-7) jaar geleden eens naar mijn huisarts gestapt om bloed te laten prikken omdat men libido opeens weg was tijdens de kuur.
De beste man zei stop met kuren en alles wordt wel weer normaal en wou me voor de rest niet verder helpen. Een andere dokter was dan weer wel bereid om men bloed te prikken om te kijken wat er mis was.
 
Mijn huisarts weet het. Kan regelmatig bloedwaardetesten doen en kan ook jaarlijks een hartfilmpje laten maken.
Mijn huisarts zegt dat ik de weg moet gaan als ik het daar over heb wat een eikel zeg
 
Ook al wilt je huisarts niet bloedprikken, neemt niet weg dat je het dan niet meer moet doen. Kunt het ook bij een commercieel bedrijf laten doen. Bent dan wel 100€ kwijt, maar wat is de prijs van je gezondheid?
 
Ook al wilt je huisarts niet bloedprikken, neemt niet weg dat je het dan niet meer moet doen. Kunt het ook bij een commercieel bedrijf laten doen. Bent dan wel 100€ kwijt, maar wat is de prijs van je gezondheid?
Die 100 euro ben je ook kwijt via de huisarts, nieuw jaar, nieuw eigen risico.
Dus of je het commercieel laat doen of via de huisarts. Je betaalt het toch zelf.
 
Gwn naar een andere huisarts gaan. Mss even googlen naar een sportarts, die gaat het heus niet goedkeuren maar zal wel weten dat een goede opvolging aan te raden is.
 
Back
Naar boven