AndroidHealthClinic

Advies voedings schema sportschool

Bezoekers in dit topic

Bassie013

Cool Novice
Lid geworden
12 jan 2012
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m69
Vetpercentage
12%
beste leden

ik ben sinds kort begonne met sporten in een sportschool. en daar heb ik advies gekregen voor een voedings schema , Ik heb zelf rond gekeken hier op het forum en vond het vreemd wat hun in elkaar zetten hier onder de schema van hun!

05:45 Brinta 90 gr + whey 60 gr

09:00 4 volkoren boterhammen + kipfile

11:00 4 volkoren boterhammen + Kalkoen

12:30 4 volkoren boterhammen + pindakaas + kipfile

15:45 Shake 60 gr met water + appel

17:30 volkoren pasta 100 gr +wokgroente + kip/vis 125 gr

19:00 sporten
20:00 shake 60 gr + brinta 90 gr met water
20:30 2 gekookte eieren

23:00 500 gr magere kwark

Ik vind dit een beetje vreemd schema . Dit flanzen ze zo ff in elkaar zonder te weten hoeveel eiwitten enzo ik nodig heb ?

ik heb zelf even gekeken zie hieronder mij schema heb nog wat hulp nodig bij wat dingen ik zit met me eiwitte te hoog en vetten te laag?

kan iemand me vertelle wat ik aan moet passen
 

Bijlagen

  • voedingsschema,.xls
    357 KB · Weergaven: 27
Van wat ik hier gelezen heb zijn dit heel veel shakes? 180 gram per dag lol
 
klopt ik doe 3 gr per kg . Dat heb ik vernomen hier op het forum tussen de 2-3 gr per kg
 
klopt ik doe 3 gr per kg . Dat heb ik vernomen hier op het forum tussen de 2-3 gr per kg

Ja je bedoelt je eiwitten, maar dat haal je ook uit andere voeding. ik bedoel je neemt 180 whey per dag? Das ook nog eens fkn expensive:)
 
369 gram eiwitten per dag is veel te veel. Dat is 6,5 gram eiwitten per vetvrije kilo lichaamsgewicht.
Shakes eruit halen. 1 shake 's ochtends of voor je training is genoeg. Vetten mag wel iets meer. Voeg wat noten toe ofzo.
 
Precies, 2-3gr per kg rekenen voor je dagelijkse eiwitten. Eieren, kipfilet, tonijn, kwark etc allemaal bij elkaar optellen en dan nog een post/pre-workout shake.
 
369 gram eiwitten per dag is veel te veel. Dat is 6,5 gram eiwitten per vetvrije kilo lichaamsgewicht.
Shakes eruit halen. 1 shake 's ochtends of voor je training is genoeg. Vetten mag wel iets meer. Voeg wat noten toe ofzo.

en dan smorgens alleen die 100 gram brinta pakken zonder de whey erbij ?

Savonds wat Cach noten ofzo erbij pakken dan zit ik al ver goed met de verhouding
 
Back
Naar boven